Σάββατο 26 Ιουλίου 2014

ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ: ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο 31 για τη συνεδρίαση στις 23-07-2014


Συνεδρίασε στις 23-07-2014 το ΠΥΣΔΕ Έβρου (με παρόντα τα τέσσερα τακτικά του μέλη, ενώ στη θέση του κωλυομένου συν. Λεμονίδη Χαρ. συμμετείχε ο αναπληρωτής του συν. Κωνσταντινίδης Πέτρος). Τα θέματα ημερήσιας διάταξης ήταν τα παρακάτω:

1) Τοποθέτηση Διευθυντού στην κενούμενη θέση του Γυμνασίου Σουφλίου
2) Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
3) Χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή
4) Εξέταση ένστασης συναδέλφου κατά της απόφασης επιλογής και τοποθέτησης Προϊσταμένου του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Δ.Δ.Ε.
5) Εξέταση ένστασης συναδέλφου (αφορούσε μόρια προϋπηρεσίας)
6) Αναμόρφωση των ΠΙΝΑΚΩΝ κενών και πλεονασμάτων μετά τις μεταθέσεις. Ρύθμιση υπεραριθμιών

Το Συμβούλιο κατά τη συνεδρίασή του έλαβε τις παρακάτω αποφάσεις:

Θέμα 1ο :

Σύμφωνα με το Ν.3848 άρθρο 24 παρ.7, το ΠΥΣΔΕ γνωστοποιεί τον κατάλογο των Σχ.μονάδων της αρμοδιότητάς του με κενές και κενούμενες θέσεις Δ/ντών, καθώς και τα ονόματα των υποψηφίων Δ/ντών από το σχετικό αξιολογικό πίνακα με βάση τις προτιμήσεις τους. Η τοποθέτηση γίνεται από τον Περιφερειακό Δ/ντή. Ο σχετικός κατάλογος στο νομό μας έχει ως εξής:

ΣΧΟΛ.ΜΟΝΑΔΑ ΜΕ ΚΕΝΟΥΜΕΝΗ ΘΕΣΗ Δ/ΝΤΟΥ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
Γ/ΣΙΟ ΣΟΥΦΛΙΟΥ
Τσιότρας Παναγιώτης (ΠΕ01)

Θέμα 2ο :

Εγκρίθηκαν οι υποβληθείσες αιτήσεις των συν. Ζαβαλιάρη Θώμης ΠΕ02, Ξανθοπούλου Ειρήνης ΠΕ02 και Λαζάκη Παναγιώτας ΠΕ02.
Θέμα 3ο :

Εγκρίθηκαν οι υποβληθείσες αιτήσεις των συν. Γερακόπουλου Ιωάννη ΠΕ12.01 για Κ.Ε.Κ. και Φακούδη Ευαγγέλου ΠΕ03 για Ι.Τ.Υ. <<Διόφαντος>>.
Θέμα 4ο :

Εξετάστηκε ένσταση συναδέλφου κατά της απόφασης επιλογής και τοποθέτησης Προϊσταμένου του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων της Δ.Δ.Ε., η οποία ελήφθη στη συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ στις 26/06/2014. Απορρίφθηκε για τυπικούς λόγους ( δεν προβλέπεται από το νόμο υποβολή ένστασης), όμως η υπηρεσία υποχρεούται να απαντήσει παραθέτοντας όλα τα στοιχεία της απόφασης.
Θέμα 5ο :

Εξετάστηκε ένσταση συναδέλφου ΠΕ09 που αφορούσε απόδοση μορίων προϋπηρεσίας. Έγινε δεκτή και θα γίνει τροποποίηση στο σχετικό πίνακα.
Θέμα 6ο :

Στην αρχή της συνεδρίασης διανεμήθηκαν στα μέλη πίνακες που περιείχαν αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών διδασκαλίας ανά ειδικότητα και ανά Σχολείο, ομαδοποιημένα στις γνωστές ομάδες Σχολείων του Νομού. Με βάση αυτούς τους πίνακες κλήθηκαν τα μέλη του ΠΥΣΔΕ να διαπιστώσουν την ύπαρξη κενών ή υπεραριθμιών. Η διαδικασία αυτή εξελίχθηκε ομαλά κατόπιν συμφωνίας όλων των μελών στα εξής: α) Δεν θα εκδοθεί καμία υπεραριθμία αν δεν υπάρχει αντίστοιχη οργανική θέση για τοποθέτηση των συναδέλφων και β) Στην επόμενη συνεδρίαση, κατά τη διαδικασία χαρακτηρισμού ονομαστικά των υπεραρίθμων εκπ/κών, το ΠΥΣΔΕ δεν θα προχωρήσει σε χαρακτηρισμό σ’εκείνες τις περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει πιθανότητα συνάδελφοι να τοποθετηθούν σε οργανικό κενό. Αυτές είναι άλλωστε και οι προτάσεις που υποβάλλουμε όλα τα προηγούμενα χρόνια επί της διαδικασίας, προκειμένου να προστατευθούν οι συνάδελφοί μας. Όπου σε κάποιες ομάδες Σχολείων, οι υπεραριθμίες είναι περισσότερες από τα κενά, αυτό συμβαίνει για να προστατευθεί το κύρος της διαδικασίας και να δοθεί η δυνατότητα να υποβληθούν αιτήσεις απ’όλους τους ενδιαφερομένους υπεραρίθμους εκπ/κούς.
Με βάση τα παραπάνω κι αφού τα αριθμητικά στοιχεία προέκυψαν αυστηρά, βάσει των στοιχείων των Σχολείων, ψηφίσαμε τον πίνακα κενών-πλεονασμάτων ( ή κενών-υπεραριθμιών ) που προέκυψε μετά τις μεταθέσεις.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
1.    Μπορείτε να <<δείτε>> τον πίνακα κενών-πλεονασμάτων στο

Επίσης παρέχεται σε ξεχωριστό αρχείο, συνοδευτικά με το παρόν ενημερωτικό.
2.   Οι επόμενες υπηρεσιακές διαδικασίες
α) Έως τη Δευτέρα 28/07 και ώρα 14.00 στα γραφεία της Δ.Δ.Ε. θα υποβάλλονται δηλώσεις από τους εκπ/κούς που επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, βάσει του αναμορφωμένου πίνακα κενών-πλεονασμάτων που εκδόθηκε από το ΠΥΣΔΕ στις 23/07, καθώς και ενστάσεις κατά του πίνακα αυτού. Τρίτη 29/07 η επόμενη συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ για εξέταση ενστάσεων και χαρακτηρισμό ονομαστικά των υπεραρίθμων εκπ/κών. Η ρύθμιση των υπεραριθμιών γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 14 του ΠΔ 50/1996 (ΦΕΚ 45/τ. A’/08-05-1996), όπως αυτό τροποποιήθηκε με το άρθρο 12 του ΠΔ 100/1997 (ΦΕΚ 94/τ. Α’/22-05-1997).
β) Μετά τη συνεδρίαση αυτή θα εκδοθεί το πρόγραμμα-χρονοδιάγραμμα των υπολοίπων διαδικασιών του ΠΥΣΔΕ. Όπως είναι φυσικό μετά τις πρωτοφανείς καθυστερήσεις από πλευράς Υπουργείου, οι υπηρεσιακές διαδικασίες θα διαρκέσουν όλο το καλοκαίρι.
3.         ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ
Διαδικασία Τοποθετήσεων μετά τις Μεταθέσεις - ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ

Το Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο (ΠΥΣΔΕ) είναι αρμόδιο για τις παρακάτω περιπτώσεις τοποθετήσεων:
α) τοποθετήσεις για ρύθμιση υπεραριθμίας εντός της ίδιας περιοχής μετάθεσης
β) τοποθετήσεις διδακτικού προσωπικού από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτίωση) καθώς επίσης και για αμοιβαίες μεταθέσεις και μεταθέσεις ειδικών κατηγοριών στην ίδια περιοχή μετάθεσης ( τώρα είναι όλος ο νομός)
γ) τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που μετατίθενται στην περιοχή ευθύνης του Συμβουλίου
δ) τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που επανέρχονται από το εξωτερικό
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΥΣΔΕ:
1. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ
Τα περιφερειακά συμβούλια (ΠΥΣΔΕ) μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται από περιοχή σε περιοχή συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα.
2. ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
(οι υπεραριθμίες αφορούν εκπαιδευτικούς που έχουν οργανική θέση και προκύπτουν από ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση σχολείων, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις, από μείωση των τμημάτων των μαθητών, όταν εκπαιδευτικοί δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας (λειτουργικές υπεραριθμίες), ή από άλλη αιτία)
Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:
α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
β) Στη συνέχεια το ΠΥΣΔΕ σε συνεδρίασή του χαρακτηρίζει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς.
γ) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
δ) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης.
Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το ΠΥΣΔΕ να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά εντός δέκα ημερών.
Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.
Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να παραμένουν υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους ( άρθρο 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985).
3. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΑΝΑΜΟΡΦΩΜΕΝΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ
Μετά τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων εκπαιδευτικών το ΠΥΣΔΕ σε συνεδρίασή του, αναμορφώνει τους πίνακες των κενών οργανικών θέσεων κατά το μέρος που τροποποιούνται από τις τοποθετήσεις των υπεραρίθμων. Οι πίνακες αυτοί καθώς και οι καταστάσεις με τα ονοματεπώνυμα και τα στοιχεία των εκπαιδευτικών που μετατέθηκαν από άλλες περιοχές, αναρτώνται στην πινακίδα ανακοινώσεων των Συμβουλίου.
4. ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Το ΠΥΣΔΕ καλεί όλους τους εκπαιδευτικούς που: 1). υπέβαλαν αίτηση για μετάθεση εντός ΠΥΣΔΕ (βελτίωση)  2). υπέβαλαν δήλωση για οριστική τοποθέτηση (νεοδιόριστοι, και όσοι είχαν τοποθετηθεί σε προσωρινή θέση) 3). μετατέθηκαν από άλλες περιοχές να υποβάλουν μέσα σε πέντε (5) ημέρες δήλωση στην οποία να αναγράφουν τις συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, όπου επιθυμούν να μετατεθούν ή να τοποθετηθούν. Στις δηλώσεις αυτές μπορούν να αναγραφούν κατά σειρά προτίμησης μέχρι είκοσι (20) σχολικές μονάδες.
Συνιστάται να δηλώνονται όχι μόνο τα σχολεία στα οποία το ΠΥΣΔΕ έχει καθορίσει οργανικά κενά , αλλά έως και το σύνολο των σχολείων της περιοχής τους, διότι κατά τη διαδικασία βελτίωσης θέσης ασφαλώς θα προκύψουν οργανικά κενά σε άλλα σχολεία πέρα των καθορισμένων.
5.ΕΞΕΤΑΣΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ
Οι αιτήσεις για μετάθεση εντός ΠΥΣΔΕ και οι δηλώσεις για τοποθέτηση των εκπαιδευτικών της προηγούμενης παραγράφου συνεξετάζονται με βάση τα μόρια μετάθεσης.
Για τους εκπ/κούς Α/θμιας εκπ/σης ( διασταλτική εφαρμογή στην Β/θμια εκπ/ση) σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολεία, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Τα σχολεία στα οποία υπάρχουν κενά κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού τοποθετούνται, υποχρεωτικά, οι έχοντες τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στα σχολεία με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης
6. ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ
Σε περίπτωση που οι εκπαιδευτικοί αυτοί είναι περισσότεροι από τις οργανικές θέσεις, παραμένουν στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά ή διατίθενται για τη συμπλήρωση ωραρίου σε σχολεία της συγκεκριμένης περιοχής.
7. ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΝ - ΛΑΘΩΝ
Τυχόν λάθη ή παραλείψεις στις αποφάσεις του συμβουλίου που αφορούν μεταθέσεις ή τοποθετήσεις εκπαιδευτικών επανεξετάζονται από το ίδιο συμβούλιο, ύστερα από αίτηση των ενδιαφερομένων. Η αίτηση αυτή που αναφέρεται στη διόρθωση συγκεκριμένων λαθών ή παραλείψεων δεν αποτελεί ένσταση και υποβάλλεται μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωση της σχετικής απόφασης. Το περιφερειακό υπηρεσιακό συμβούλιο, ΠΥΣΔΕ, εξετάζει τις αιτήσεις αυτές μέσα στις επόμενες πέντε (5) ημέρες και οριστικοποιεί τις αποφάσεις του.
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ:
1. ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 50 (ΦΕΚ Α'45/1996)
«Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης».ΠΔ 100/1997 / Α-94 ΑΝΕΥ ΤΙΤΛΟΥ ΠΔ 100/1997
2. ΠΡOΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 100 (ΦΕΚ Α' 94/22.5.97)
«Τροποποίηση του Π.Δ. 50/96 (ΦΕΚ 45Α) Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των Εκπαιδευτικών της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
3. Νόμος 1566 της 30/30.9.85 «Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α' 167).
Με συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Κουσινίδης Χάρης – Φακούδης Βαγγέλης

ΚΟΥΣΙΝΙΔΗΣ ΧΑΡΗΣ κινητό: 6937032925 ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ e-mailxkousini@gmail.com
ΦΑΚΟΥΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ κινητό: 6973989345 ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΠΥΣΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ e-mailfakoudis@sch.gr
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ http://agonsyspevroy.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: