Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΒΡΟΥ, ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ ΤΗΣ 05/07



Συναδέλφισσες / συνάδελφοι,

Στη χθεσινή συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ εκδόθηκαν
57 περιπτώσεις υπεραριθμιών σε κλάδους - ειδικότητες των Σχ.μονάδων του νομού. και 38 οργ. κενά. Πέρυσι τα αντίστοιχα αριθμητικά στοιχεία ήταν ως εξής: 23 περιπτώσεις υπεραριθμιών και 76 οργ. κενά.
Διαπιστώνουμε δηλαδή ότι η εφαρμοζόμενη Κυβερνητική-μνημονιακή πολιτική σε όλα τα επίπεδα, εκτοξεύει με τεχνητό τρόπο τα δήθεν "πλεονάσματα" των εκπ/κών και "εξαφανίζει" τα κενά, ακόμα και στα Σχολεία εκείνα στα οποία υπήρξαν συνταξιοδοτήσεις εκπ/κών. Προηγουμένως βέβαια ελαχιστοποιήθηκε ο αριθμός των μεταθέσεων. Η αύξηση του διδακτικού ωραρίου το 2013 και οι απαράδεκτες αιφνιδιαστικές αλλαγές του Υπουργείου (γνωστές πλέον και ως "κόφτης" Φίλη) στα ωρολόγια προγράμματα, λίγες ημέρες πριν την έναρξη των υπηρεσιακών διαδικασιών έφερε αυτά τα αποτελέσματα! Η αγωνιώδης αναζήτηση οργ. θέσεων, οι υπεραριθμίες, η εργασιακή περιπλάνηση των συναδέλφων εκπ/κών, οι απολύσεις αναπληρωτών και η οικογενειακή ταλαιπωρία με τις ελάχιστες πλέον προγραμματιζόμενες αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ, στοιχειώνουν τη ζωή μας, εκθεμελιώνουν τις εργασιακές σχέσεις μας και ολοκληρώνουν την αντιδραστική αναδιάρθρωση στο χώρο της εκπαίδευσης.

Επιπλέον στο νομό μας έχοντας υπ’ όψιν τα αρχικά στοιχεία των πινάκων Α των Σχολείων και τις χθεσινές ρυθμίσεις, διαπιστώσαμε διαφοροποιήσεις στα αριθμητικά δεδομένα σε κάποια Σχολεία. Οι διαφοροποιήσεις αυτές οδήγησαν σε μείωση ωρών σε ειδικότητες και απώλεια οργ. κενών ακόμα και εκεί που υπήρξε συνταξιοδότηση. Γι αυτό ζητάμε από τον Δ/ντή Δ.Δ.Ε. να αναρτήσει στον ιστότοπο της Δ/νσεως τους αρχικούς πίνακες Α όλων των Σχολείων με βάση τους οποίους εκδόθηκε ο πίνακας Γ του Νομού και τους τελικούς διορθωμένους, με βάση τους οποίους έγιναν οι σχετικές ρυθμίσεις. Επίσης να αναρτηθούν και οι πίνακες με τα αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών διδασκαλίας ανά ειδικότητα και ανά Σχολείο, ώστε όλοι οι εκπ/κοί που είναι γνώστες της υπηρεσιακής εικόνας των Σχολείων τους, να κάνουν τον σχετικό έλεγχο και να κοινοποιήσουν τις παρατηρήσεις τους.

Ακόμα έχουμε να παρατηρήσουμε τα εξής: Όντως η διαπίστωση της υπεραριθμίας δεν μεταβάλλει την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπ/κών. Όμως επειδή αυτή η διαδικασία με εθύνη των εκάστοτε ηγεσιών του Υπουργείου Παιδείας, έχει φορτιστεί αρνητικά στη συνείδηση των συν. εκπ/κών, επειδή δεν υπηρετεί την ανάγκη της πραγματικής (κατά το δυνατόν) αποτύπωσης της υπηρεσιακής κατάστασης των εκπ/κών, αλλά επιχειρείται μέσω αυτής να κατασκευαστεί μια εικονική και επικοινωνιακή πραγματικότητα στην Παιδεία μας, ριζικά διαφορετικής από την υφισταμένη, ζητούμε από το ΠΥΣΔΕ και ειδικά από το Δ/ντή Εκπ/σεως:

α) Να μην χαρακτηριστούν ονομαστικά ως υπεράριθμοι όσοι εκπ/κοί δεν υποβάλουν αίτημα και είναι οι τελευταίοι τοποθετηθέντες στο Σχολείο τους ( αναφερόμαστε μόνο σε εκείνες τις περιπτώσεις όπου έχει διαπιστωθεί υπεραριθμία ).

β) Να διευκρινιστεί ότι κατά τις επόμενες διαδικασίες, δεν θα χαρακτηριστεί ως ονομαστικά υπεράριθμος όποιος εκπ/κός δεν καταλάβει οργ. κενό σύμφωνα με την αίτησή του. Αυτή ήταν άλλωστε η πρακτική των προηγουμένων ετών.

Αυτά τα αιτήματα θα διεκδικήσουμε και μέσα στο ΠΥΣΔΕ, μέσω των αιρετών μας.

Όσον αφορά την υποβολή των αιτήσεων υπεραριθμίας, συστήνουμε τους συναδέλφους να αναγνώσουν τη σχετική νομοθεσία που έχουμε αναρτήσει στον ιστότοπό μας ( βλ. παραπάνω ) και να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί. Σε κάθε περίπτωση μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας, για διευκρινίσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια: