Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2017

Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ. ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ .






Συναδέλφισσες, συνάδελφοι.

 Η έκτακτη Γενική Συνέλευση της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ υιοθέτησε τα παρακάτω ψηφίσματα,
τα οποία θα κατατεθούν στη Συνέλευση Προέδρων ΕΛΜΕ το Σάββατο 18/02 στην Αθήνα. Τη Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ θα εκπροσωπήσει η Πρόεδρος Γιαννάτου Κική, αναπλ. ΠΕ03.



ΨΗΦΙΣΜΑ 1

Ορεστιάδα  15-02-2017
                                                                                                                                Αρ. Πρωτ.: 12
Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
ΤΑ ΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΡΟΜΕΤΩΠΙΔΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΜΑΣ
Η στήριξη των μαθητών που έχουν ανάγκη Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης είναι υπόθεση όλων μαςΟ τρόπος που αντιμετωπίζεται από την Κυβέρνηση ο ευαίσθητος αυτός χώρος: ελλείψεις και κενά στα ειδικά σχολεία,  υποστελέχωση των ΚΕΔΔΥ, ανεπάρκεια στη λειτουργία των τμημάτων ένταξης, μαθητές που μένουν χωρίς παράλληλη στήριξη, τραγικές ελλείψεις σε υποδομές και χρηματοδότηση, δείχνουν καθαρά πως στα πλαίσια της δημοσιονομικής προσαρμογής και της μείωσης των προσλήψεων θυσιάζονται τα  μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών με αναπηρία ή /και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά:
H κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ σε πλήρη ευθυγράμμιση με τη γραμμή των εργοδοτών και της ΕΕ για τη μείωση των δημόσιων κοινωνικών δαπανών και την περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του χώρου της Ειδικής Αγωγής, προωθεί ανατροπές στον τρόπο αποπληρωμής των ιδιωτικών δομών Ειδικής Αγωγής. Με απόφαση του Υπουργείου Υγείας δρομολογείται επιπλέον μείωση των θεραπειών των μαθητών (μείωση 40% σε σχέση με πέρσι). Οι οικογένειες των μαθητών με αναπηρία  θα αναγκαστούν να βάλουν ακόμα βαθύτερα το χέρι στην τσέπη για τις θεραπείες  και την εκπαίδευση των παιδιών τους. Οι μόνοι ωφελημένοι από αυτές τις εξελίξεις θα είναι οι μεγαλοϊδιοκτήτες κέντρων Eιδικής Aγωγής, που από τις πρώτες μέρες της ανακοίνωσης προχώρησαν σε μειώσεις μισθών, απολύσεις, χειροτέρευση συμβάσεων.
Επιπλέον το Υπουργείο Παιδείας στο νομοσχέδιο σκούπα, που εισάγει στη Βουλή με τη μορφή του κατεπείγοντος, καταργεί τη διάταξη (4186/13 αρ.28 παρ.15) σύμφωνα με την οποία για κάθε μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες επιτρέπεται η μείωση του μέγιστου αριθμού μαθητών του τμήματος  κατά 3. Με βάση τη νέα νομοθετική ρύθμιση προβλέπεται πως ένα τμήμα θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 2 μαθητές με αναπηρίες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και, αν πρόκειται για μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία κλπ, θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 5 μαθητές, προκειμένου ο αριθμός των μαθητών του τμήματος να μπορεί να μειωθεί και να υπολείπεται συνολικά κατά τρεις (3) μαθητές από το μέγιστο προβλεπόμενο από τις ισχύουσες διατάξεις αριθμό μαθητών ανά τμήμα. Πρόσθετη προϋπόθεση για τη συγκρότηση αυτών των τμημάτων είναι η έγκρισή τους από τον Περιφερειακό Δ/ντη Εκπαίδευσης. Οι ρυθμίσεις αυτές σε συνδυασμό με τα τεράστια κενά στην παράλληλη στήριξη και την μετακίνηση των αναπληρωτών της Π.Σ. σε 2 και 3 σχολεία, στην πράξη θα μειώσουν τις ώρες του εξατομικευμένου προγράμματος που έχουν ανάγκη οι μαθητές. 
Οι συγκεκριμένες διατάξεις αποτελούν νέο  «κόφτη» στην εκπαίδευση, στοχεύουν σε νέες συγχωνεύσεις όσων τμημάτων δεν εμπίπτουν στις προωθούμενες διατάξεις σε βάρος της εκπαίδευσης των παιδιών, που δικαιούνται και έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη να υποστηριχθούν σε ένα δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης. Είναι φανερό πως αυτοί οι μαθητές εγκαταλείπονται στη τύχη τους, αφού είναι αδύνατον να τύχουν της απαραίτητης προσοχής που απαιτείται από το δάσκαλο ή τον καθηγητή σε τμήματα των 25 και 27 μαθητών αντίστοιχα. Είναι φανερή η κυνική αντιμετώπιση του κράτους σε αυτούς τους μαθητές όταν στις κατευθύνσεις και τις Ο.Π. θα στοιβάζονται σε  υπερπλήρη τμήματα… Να μας πουν από το Υπουργείο με τους 4 μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και τον 1 μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε ένα τμήμα πώς, για πόσο χρόνο, από ποιον και πού θα διεξάγεται η προφορική  εξέταση και μάλιστα η θεσμοθετημένου τύπου εξέταση (τετραμηνιαία) αυτών των μαθητών, όταν οι καθηγητές άγονται και φέρονται στις σχολικές μονάδες για συμπλήρωση ωραρίου;;;
Ακόμη, η ρύθμιση του τρόπου εισαγωγής του ιδιώτη βοηθού και νοσηλευτή στο σχολείο, σε συνέχεια του ν 4286/2013 του κ. Αρβανιτόπουλου, συνεχίζει το απαράδεκτο καθεστώς της εισόδου ιδιωτών μέσα στο δημόσιο σχολείο με «μαύρη εργασία» για να καλύψουν τις επείγουσες ανάγκες των  συγκεκριμένων μαθητών  και βάζει σε αμφισβήτηση την εργασία των αναπληρωτών νοσηλευτών, του ειδικού βοηθητικού προσωπικού κλπ. Η ρύθμιση ανοίγει ευθέως το δρόμο ιδιωτικοποίησης κομματιών  του δημόσιου σχολείου, αφού επείγουσες ανάγκες των μαθητών θα καλυφτούν από ιδιώτες.
Μαζί με τους γονείς και τους εργαζόμενους στα κέντρα Ειδικής Αγωγής διεκδικούμε:
Μαζικούς – Μόνιμους διορισμούς στη Γενική και Ειδική Αγωγή για να καλυφθούν τα τεράστια κενά και οι ανάγκες που υπάρχουν. 
Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Παιδεία - Υγεία - Πρόνοια - Ειδική Αγωγή - Αποκατάσταση, με κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δράσης στο χώρο.
Άμεση δημιουργία κρατικών δομών Ειδικής Αγωγής με μαζικές προσλήψεις εργαζομένων με μόνιμη και σταθερή δουλειά, με δωρεάν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στα παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Καμία επιβάρυνση των παιδιών με ειδικές ανάγκες και των οικογενειών τους.
Να σταματήσουν οι γονείς να πληρώνουν για τις ανάγκες εκπαίδευσης, θεραπείας, αποκατάστασης των παιδιών τους.
Να καταβληθούν εδώ και τώρα τα δεδουλευμένα στους απλήρωτους εργαζόμενους της Ειδικής Αγωγής.
Καμία μείωση μισθού, καμία απόλυση, καμία αλλαγή σύμβασης σε βάρος των εργαζομένων.
Άμεση αποπληρωμή των οφειλών του ΕΟΠΥΥ προς τις οικογένειες και αποζημίωση των αυτοαπασχολούμενων από αυτόν για τις υπηρεσίες που προσφέρουν.
Γενναία χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ από τον κρατικό προϋπολογισμό με βάση τις πραγματικές ανάγκες.


Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                                           Η Γ. Γραμματέας
Γιαννάτου Κική                                        Γεωργουσίδου Μαρία

ΨΗΦΙΣΜΑ 2

Ορεστιάδα  15-02-2017
                                                                                                                                       Αρ. Πρωτ. : 14
Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΝΑ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΘΗΤΩΝ ΜΑΣ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΟΠΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!

Όλο το προηγούμενο διάστημα το Υπουργείο μεθοδικά και μέσα από στοχευμένες παρεμβάσεις αλλάζει το τοπίο στην Τεχνική Εκπαίδευση.
Η καθιέρωση ανελαστικού κατώτερου αριθμού μαθητών στους τομείς και ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ, οδήγησε στον δραματικό περιορισμό τομέων και ειδικοτήτων σε πολλά ΕΠΑ.Λ της χώρας, με συνέπεια την εκδίωξη μαθητών προς αναζήτηση άλλου σχολείου για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι για πρώτη φορά την περσινή χρονιά είχαμε το κλείσιμο των τμημάτων Οικονομίας στην Α΄ τάξη και στα δύο ΕΠΑ.Λ του Β. Έβρου!
Το Υπουργείο Παιδείας προχωρά φέτος στα μισά της χρονιάς σε μια πρωτοφανή κίνηση, υλοποιώντας έναν ιδιότυπο αυτόματο «κόφτη» τμημάτων με τη διαδικασία των μη παρακολουθούντων. Υποχρεώνει τους Συλλόγους Διδασκόντων να χαρακτηρίσουν τη φοίτηση των μαθητών προκαταβολικά και πριν ακόμα ολοκληρωθούν οι σπουδές τους. Στόχος τους είναι ο ακόμα μεγαλύτερος περιορισμών των τμημάτων, των τομέων και των ειδικοτήτων τόσο για τη φετινή χρονιά όσο και για την επόμενη. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργεί νέα πλεονάσματα εκπαιδευτικών.
Την ίδια στιγμή μπαίνουν σε εφαρμογή με γενικευμένα χαρακτηριστικά τα χρηματοδοτούμενα μέσω ΕΣΠΑ προγράμματα μαθητείας, πλήρως ευθυγραμμισμένα με τις επιταγές της Ε.Ε. Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχωρά στην υλοποίηση του έτους της μαθητείας εκτός τυπικής εκπαίδευσης, στοχεύοντας να παραδώσει το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών βορά στην αγορά εργασίας ως το πιο ευέλικτο, επισφαλές και χωρίς δικαιώματα εργατικό δυναμικό. Η αμοιβή με βάση το 75% του υποκατώτατου μισθού κινείται στα πλαίσια της  β΄ αξιολόγησης για την είσοδο των νέων στην εργασία.
Η γνώση μετατρέπεται σε κατάρτιση με βάση τις ανάγκες της αγοράς και εδραιώνεται το μοντέλο του ελαστικά εργαζόμενου. Η νέα γενιά καλείται να εμπεδώσει δίπλα στα πεντάμηνα, τα οκτάμηνα, την κοινωφελή εργασία, τους αναπληρωτές και τους ωρομίσθιους, τις σχολικές καθαρίστριες κλπ, ότι η επισφάλεια έχει αντικαταστήσει πλέον τη μόνιμη και σταθερή δουλειά!
Οι εκπαιδευτικοί που θα περισσεύουν ως αποτέλεσμα του κόφτη σε ειδικότητες, τμήματα, εργαστήρια θα γίνονται επόπτες-συντονιστές που υποτίθεται ότι θα παρακολουθούν, θα επιβλέπουν και θα ελέγχουν την εργοδοσία (!), ενώ ταυτόχρονα θα απομακρύνονται από την εκπαιδευτική τους ιδιότητα και το σχολείο.
Απέναντι στον εργασιακό μεσαίωνα που προωθούν Κυβέρνηση-Ε.Ε-ΔΝΤ, το εκπαιδευτικό κίνημα μέσω των σωματείων του οφείλει να αντισταθεί! Η ΟΛΜΕ πρέπει να κινηθεί άμεσα στην κατεύθυνση αυτή. Κάθε ανοχή-συγκάλυψη της Ομοσπονδίας στην προσπάθεια διάλυσης της Τ.Ε., φέρνει την ΟΛΜΕ υπόλογη απέναντι στον κλάδο και τους μαθητές μας!


Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                                           Η Γ. Γραμματέας
Γιαννάτου Κική                                        Γεωργουσίδου Μαρία

ΨΗΦΙΣΜΑ 3

Ορεστιάδα  15-02-2017
                                                                                                                                       Αρ. Πρωτ. : 13
Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ ΚAI Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
 Εδώ και σχεδόν μια επταετία βιώνουμε πρωτοφανείς καταστάσεις στη χώρα μας με την εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών. Οι καταστάσεις αυτές, δυστυχώς, έχουν αγγίξει και τον τομέα της εργασίας μας, την Εκπαίδευση, όπου ανάμεσα στα άλλα έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα και οι υπηρεσιακές μεταβολές (μεταθέσεις), αφού τα τελευταία χρόνια έχουν, σχεδόν, εκμηδενιστεί. Μέσα στη γενικότερη λαίλαπα, που κατακαίει κατοχυρωμένα από δεκαετίες εργασιακά δικαιώματα και την οικονομική αφαίμαξη που δυσβάσταχτα αντέχουμε, υπάρχουν ακόμη οικογένειες - με συζύγους εκπαιδευτικούς (είτε στην Πρωτοβάθμια, είτε στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση)-, που υποχρεώνονται να υπηρετούν στις οργανικές τους θέσεις, μακριά ο ένας από τον άλλο για πάρα πολλά χρόνια, καθώς δεν μπορούν ούτε να αποσπαστούν, μη υπαρχόντων πλέον σε ορισμένες περιοχές, ικανών λειτουργικών κενών. Οι συνάδελφοι αυτοί είναι αναγκασμένοι να συντηρούν δύο νοικοκυριά (ή και τρία αν τύχει να έχουν τέκνο που σπουδάζει σε άλλη πόλη) με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την καθημερινή τους ψυχική και οικονομική φθορά. Πρέπει άμεσα να θεσμοθετηθεί ρύθμιση για την άρση της απαράδεκτης αυτής κατάστασης, ειδικά στη δύσκολη αυτή συγκυρία που βιώνουμε και που απ’ ό,τι φαίνεται, δυστυχώς, θα διαρκέσει, με τις εξής προβλέψεις:
-          Συνεξέταση των αιτήσεων απόσπασης συζύγων εκπαιδευτικών και μεταξύ Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης.
-          Πρόβλεψη για συνυπηρέτηση συζύγων εκπαιδευτικών (και μεταξύ Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης) είτε στην οργανική θέση του ενός, είτε του άλλου συζύγου, με κατά προτεραιότητα απόσπαση, αλλά και άλλων κατηγοριών ευπαθών ομάδων, όπως σύζυγοι εκπαιδευτικοί αποδεδειγμένα ανέργων.

Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                                           Η Γ. Γραμματέας
Γιαννάτου Κική                                        Γεωργουσίδου Μαρία

ΨΗΦΙΣΜΑ 4

                                                                                          Ορεστιάδα  15-02-2017
                                                                                                                                          Αρ. Πρωτ. : 11
Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ Σ.Δ.Ε.
Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  αποτελούν έναν θεσμό με απόλυτα θετική εικόνα στην ελληνική κοινωνία, ο οποίος ξεκίνησε το 2000, με άμεσο στόχο την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων.
Στην εποχή των αλλεπάλληλων μνημονίων και οικονομικών περικοπών, τα ΣΔΕ είναι μία διέξοδος για τους ενήλικες μαθητές, οι οποίοι προέρχονται από κοινωνικά ευπαθείς ομάδες, να επανασυνδεθούν με την διαδικασία  της γνώσης, της κατάρτισης και εκπαίδευσης, να αποκτήσουν πτυχίο ισότιμο του απολυτηρίου Γυμνασίου και να βελτιώσουν την επαγγελματική τους θέση με την επανένταξή τους στην αγορά εργασίας.
Βρισκόμαστε στο μέσο της διδακτικής χρονιάς και τα χρόνια προβλήματα των ΣΔΕ (υποχρηματοδότηση και έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού) παραμένουν άλυτα, παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργείου Παιδείας (τέως Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης, στις 14/06/2016 στη Βουλή, για την απρόσκοπτη λειτουργία των Σ.Δ.Ε. (https://www.minedu.gov.gr/…/21556-14-06-16-ta-sde-tha-anoik).
Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  πρέπει να  αποδεσμευτούν από τα προγράμματα ΕΣΠΑ και να έχουν σταθερή χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό, ώστε να λειτουργούν με το δικό τους μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.
Αν οραματιζόμαστε μια κοινωνία ισονομίας και ισότητας θα πρέπει το αγαθό της Παιδείας να παρέχεται πρώτιστα σε πολίτες που βιώνουν την ανισότητα και την περιθωριοποίηση.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
Το Υπουργείο Παιδείας να αποδείξει έμπρακτα την ευαισθησία του για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και να δώσει άμεσα λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
·         Καταβολή των δεδουλευμένων των συναδέλφων μας ωρομισθίων εκπαιδευτικών που ακόμη μένουν απλήρωτοι για την περσινή χρονιά.
·         Άμεση επεξεργασία των αιτήσεων των ωρομισθίων εκπαιδευτικών. Δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο. 
·         Έγκαιρη χρηματοδότηση των αναγκών των σχολείων (θέρμανση, καθαριότητα, γραφική ύλη, εξοπλισμός).
Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                                           Η Γ. Γραμματέας
Γιαννάτου Κική                                        Γεωργουσίδου Μαρία


ΨΗΦΙΣΜΑ 5

Ορεστιάδα  15-02-2017
                                                                                                                                       Αρ. Πρωτ. : 15
Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
Φτάνει πια η κοροϊδία και ο εμπαιγμός απέναντι στους Αναπληρωτές.
Ο αγώνας δεν κερδίζεται με ανακοινώσεις. Συγκεκριμένο πρόγραμμα δράσης με αδιαπραγμάτευτο αίτημα τους μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση
Η πολιτική Κυβέρνησης-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ. προωθεί την αποψίλωση του δημόσιου σχολείου και εδραιώνει την ελαστική εργασία, κάνοντας  σαφές ότι κανένας αδιόριστος εκπαιδευτικός δεν κατοχυρώνει πλέον δικαίωμα διορισμού!
·                     Τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα που θεσπίζουν και προωθούν κόβουν χιλιάδες θέσεις εργασίας: Kατάργηση ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ, αυστηροποίηση κριτηρίων για τη δημιουργία τμημάτων ειδικοτήτων και ομάδων προσανατολισμού στα ΓΕ.Λ, θεσμοθέτηση Γ΄ ανάθεσης μαθημάτων, μείωση ωρολογίου προγράμματος στα Γυμνάσια, μείωση ωρών μαθημάτων, κατάργηση των ωρών υπευθύνων εργαστηρίων Φυσικής και Πληροφορικής.
Αν αναλογιστούμε και τις αλλαγές που θα υλοποιηθούν από το νέο έτος στα Λύκεια οι ανάγκες για προσωπικό θα είναι πολύ λιγότερες.
·                     Παρά την «κανονικότητα» που παρουσιάζει το υπουργείο ως προς τη λειτουργία των σχολείων ακόμη και σήμερα υπάρχουν ακάλυπτα κενά.
·                     Ενώ δεν υπάρχει πρόβλεψη και σχεδιασμός για μόνιμους διορισμούς, σκοπίμως ανοίγει από την πλευρά του υπουργείου συνεχώς το θέμα των κριτηρίων των διορισμών, προκειμένου να ενταθούν οι αντιπαραθέσεις ανάμεσα στους ενδιαφερόμενους, να οξυνθεί η αντιπαλότητα, να μεταφερθεί τελικά εκ νέου όλη η συζήτηση στον τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών συνεχίζοντας με τη γνωστή αυτή πλέον τακτική ο εμπαιγμός και η κοροϊδία.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, το υπουργείο δεν έχει προβεί σε καμία ενέργεια προκειμένου να αποκαταστήσει τις αδικίες που υπάρχουν ως προς τα δικαιώματα των αναπληρωτών σε σχέση με τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και φροντίζει να υπενθυμίζει πως οι συμβασιούχοι συνάδελφοί μας αποτελούν μια κατηγορία εργαζομένων που ενώ έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις, δεν μπορούν να έχουν τα ίδια δικαιώματα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η νέα ρύθμιση για τις άδειες λόγω ασθένειας τέκνων που γίνεται σαφές ότι δεν αφορά τους αναπληρωτές!
Ζητούμε:
·      Από τη Γ.Σ. των Προέδρων να επικαιροποιήσει το υπόμνημα της ΟΛΜΕ σχετικά με τα αιτήματα των αναπληρωτών όπως αυτό συντάχθηκε και  κοινοποιήθηκε στις 10/02/2016
·      Από την ΟΛΜΕ να προβεί άμεσα σε συγκεκριμένο σχεδιασμό συνεχούς δράσης (απεργιακές κινητοποιήσεις, συλλαλητήρια, αφίσες, έντυπο υλικό κλπ), όλο το επόμενο διάστημα, με κυρίαρχο αίτημα την ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ.

Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                                           Η Γ. Γραμματέας
Γιαννάτου Κική                                        Γεωργουσίδου Μαρία

ΨΗΦΙΣΜΑ 6

N.Ορεστιάδα  15-02-2017
                                                                                                                         Αρ. Πρωτ. : 16

Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ ΤΟ 2014

Όπως είναι γνωστό η μνημονιακή λαίλαπα και η ακολουθούμενη πολιτική Κυβέρνησης-Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ έχουν αναγάγει τους διορισμούς εκπ/κών στον υπ’αριθμ. 1 δημόσιο κίνδυνο! Οι τελευταίοι (ολιγάριθμοι) διορισμοί εκπ/κών (πλην αυτών με δικαστικές αποφάσεις), έγιναν εντός του 2014. Σ’ αυτούς λοιπόν τους εκπ/κούς το Υπουργείο επεφύλαξε μια ιδιαίτερη έκπληξη όσον αφορά τη μισθολογική τους εξέλιξη.
Συγκεκριμένα:
Αυτοί οι συνάδελφοί μας, συμπλήρωναν την απαιτούμενη διετία για την μονιμοποίησή τους μέσα στο 2016 κι επειδή σύμφωνα με το νέο μισθολόγιο αναστέλλεται η μισθολογική εξέλιξη στη διετία 2016-2017, πολλές Δ.Δ.Ε. αρνήθηκαν την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους κι έτσι παραμένουν καθηλωμένοι στο εισαγωγικό μισθολογικό κλιμάκιο (ΜΚ1) και θα ενταχθούν στα μισθολογικά κλιμάκια που έπρεπε να έχουν, το 2018!!!

Παρά τις αλλεπάλληλες εγκυκλίους που εξεδόθησαν για τη ρύθμιση των εκκρεμοτήτων του νέου μισθολογίου, η λύση του προβλήματος αυτού δεν έχει επιτευχθεί. Παρατηρείται μάλιστα το φαινόμενο, κάποιες Δ.Δ.Ε. να διορθώνουν την αδικία αυτή βασιζόμενοι στις ανωτέρω εγκυκλίους και κάποιες όχι. Εκπ/κοί δηλαδή της παραπάνω κατηγορίας με τον ίδιο χρόνο προϋπηρεσίας αμείβονται πλέον διαφορετικά αναλόγως της Δ.Δ.Ε που ανήκουν.

Ζητούμε:
·      Από το Υπουργείο να διορθώσει άμεσα με σαφή και ενιαίο τρόπο την παραπάνω μισθολογική αδικία έναντι των συναδέλφων μας που διορίστηκαν το 2014.
·      Από την ΟΛΜΕ να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να διορθωθεί η παραπάνω απαράδεκτη γραφειοκρατική εκκρεμότητα. Σαν πρώτη δε ενέργεια θα πρέπει να αναθέσει στο νομικό της σύμβουλο την υπόθεση αυτή.
Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                                           Η Γ. Γραμματέας
Γιαννάτου Κική                                        Γεωργουσίδου Μαρία




Δεν υπάρχουν σχόλια: