Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

Καλή βδομάδα!! L albero e il vento


Μόνο η σιωπή δεν κάνει λάθη...


Μουσική-Στίχοι: Λουδοβίκος των Ανωγείων Τραγουδούν: Emilia Ottaviano, Λουδοβίκος των Ανωγείων



"...Αισθάνομαι όπως ένα δέντρο", είπε η Πατρίτσια μια Ιταλίδα κεραμίστρια, ένα βράδυ στο τζάκι, μελαχρινή με πράσινα μάτια, στο εργαστήριό της, στη μέση του πουθενά, στη Μπολόνια.
Με πράσινα δάκρυα, είπα αστειευόμενος εγώ και ο φίλος μου ο Αντώνης Ορφανός έκανε αμέσως τη μετάφραση: io sono un albero con lacrime verdi. Αυτή ήταν η αφορμή για το τραγούδι"

"Το δέντρο και ο άνεμος"
 Εγώ είμαι ένα δέντρο με πράσινα δάκρυα
 Είμαι ένα δέντρο που δεν ονειρεύεται είμαι ένα δέντρο που ταξιδεύει.
 Χθες βράδυ το φεγγάρι κοιμήθηκε στα κλαδιά μου και το πρωί ήρθε ένας άνεμος απ' τα βουνά.
 -Μα εγώ είμαι ο άνεμος και αύριο φεύγω
 -Άγγελε των ανέμων μη φεύγεις. Μη φεύγεις
 -Μα αφού είμαι άνεμος. Ήρθα και φεύγω
 -Άγγελε των ανέμων μη φεύγεις.
 Μα αν τόσο πολύ το θέλεις, καλό σου ταξίδι.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: