Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ. ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΠΥΣΔΕ Νο 11/13-03-2019! ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΕΝΩΝ - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ!






Κουσινίδης Χάρης – Δεμερδεσλής Γιώργος

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο 11 ( περίοδος 2019-2020 )

Συνεδρίασε στις 13-03-20219 το ΠΥΣΔΕ Έβρου.
Στη συνεδρίαση παρόντες ήταν οι εξής:

Α/Α
ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
1.
Αποστολακούδης Στέργιος, εκπ/κός ΠΕ 80, Δ/ντής Β/θμιας Εκπ/σεως Έβρου, Πρόεδρος
2.
Λημνιός Νικόλαος, εκπ/κός ΠΕ03, Δ/ντής Γ/σίου Τυχερού, Αντιπρόεδρος
3.
Πλακωτή Ελένη, εκπ/κός ΠΕ01, Δ/ντρια Μουσικού Σχολείου Αλεξ/πόλεως, μέλος
4.
Κουσινίδης Χαρίλαος, εκπ/κός ΠΕ04.01, αιρετός εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως, μέλος
5.
Καλόγερος Γεώργιος, εκπ/κός ΠΕ02, αιρετός εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως, μέλος

Γραμματέας του Συμβουλίου η η κ. Μώρου Γεωργία, εκπ/κός ΠΕ02, αποσπασμένη στη Β/θμια Εκπ/ση Έβρου

Μοναδικό θέμα της ημερησίας διατάξεως ήταν το παρακάτω:

Προσδιορισμός κενών θέσεων και πλεονασμάτων - Σύνταξη πινάκων εκπ/κού προσωπικού σχολικών μονάδων Β/θμιας Εκπ/σης Νομού Έβρου για το σχολικό έτος 2019-2020

Α. Ειδικής αγωγής
Β. Γενικής παιδείας


Αναλυτικά :

Εκδόθηκαν από το Υπουργείο οι εγκύκλιοι 37423/Ε2/08-03-2019 και 37450/Ε2/08-03-2019 για τον προσδιορισμό οργανικών κενών θέσεων και πλεονασμάτων εκπ/κού προσωπικού Β/θμιας Εκπ/σεως στη Γενική Εκπ/ση και στα ΚΕΣΥ και Ειδική Αγωγή αντιστοίχως. Προς εφαρμογή των εγκυκλίων αυτών, οι οποίες έθεταν ασφυκτικά χρονικά περιθώρια στην όλη διαδικασία, κατατέθηκαν στη συνεδρίαση από τον Πρόεδρο κ.Αποστολακούδη οι πίνακες Β και Γ που καταγράφουν τα αριθμητικά σύνολα - αποτελέσματα κενών - πλεονασμάτων κατά Ομάδες Σχολείων και συνολικά ως Δ/νση Έβρου αντιστοίχως, στις δύο περιοχές μεταθέσεως του Νομού μας. Οι πίνακες Α που απεικονίζουν την αναλυτική κατάσταση κατά Σχολείο δεν κατατέθηκαν, αλλά μετά από αίτημά μας θα δημοσιευθούν στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ Έβρου. Οι πίνακες Α συμπληρώθηκαν από τα σχολεία και βάσει αυτών καταρτίστηκαν από τη Δ/νση οι πίνακες Β και Γ. Οι πίνακες Β είχαν κοινοποιηθεί και στα μέλη του ΠΥΣΔΕ από το απόγευμα της 12/03 και είχαν αναρτηθεί και στον δικό μας ιστότοπο ( στο ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΕΝΩΝ - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ν. ΕΒΡΟΥ 2019 https://agonsysp.blogspot.com/2019/03/2019_13.html#more και στο ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΕΝΩΝ - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ν. ΕΒΡΟΥ 2019 https://agonsysp.blogspot.com/2019/03/blog-post_13.html ).
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία ο Πρόεδρος κάλεσε τα μέλη του Συμβουλίου να διατυπώσουν τη γνώμη τους ( απλή διατύπωση γνώμης των μελών του ΠΥΣΔΕ προβλέπουν οι ανωτέρω εγκύκλιοι! ).
Το Συμβούλιο επικύρωσε με ψήφους 4-1 ( μειοψηφήσαμε ) τους πίνακες κενών – πλεονασμάτων.

Καταθέσαμε στα πρακτικά την ανακοίνωση – καταγγελία μας που εκδώσαμε στις 11/03 για την απαράδεκτη μεθόδευση του Υπουργείου να στείλει τις εγκυκλίους αυτές στις Δ.Δ.Ε αργά το μεσημέρι της Παρασκευής 08/3, να απαιτήσει από τους Δ/ντές των σχολικών μονάδων να ετοιμάσουν εντός των επίσημων αργιών του Σαββατοκύριακου και της Καθαράς Δευτέρας και εν αγνοία του συλλόγου διδασκόντων τους πίνακες Α και να θέσει ασφυκτικά χρονικά περιθώρια στα υπηρεσιακά στελέχη των Δ.Δ.Ε. για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία καταγραφής και συγκέντρωσης των παραπάνω δεδομένων. Την ανακοίνωση αυτή που θέτει όλα τα τυπικά και ουσιαστικά προβλήματα της παραπάνω διαδικασίας μπορείτε να διαβάσετε στο
( ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΚΕΝΩΝ - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ! στο ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ ).

Στην τοποθέτησή μας αναλυτικά αναφέραμε τα εξής:

1. Η <<βιασύνη>> του Υπουργείου για τη διαδικασία υπολογισμού κενών –πλεονασμάτων είναι εντελώς υποκριτική, για τους εξής λόγους: α) Η διαδικασία με την οποία καλούνται τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να υπολογίσουν κενά και πλεονάσματα του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως ζητά η σχετική εγκύκλιος του Υπουργείου, στηρίζεται στο ΠΔ 50/96 το οποίο ορίζει σαφώς άρθρο 4 παρ. 3 ότι οι εισηγήσεις των ΠΥΣΔΕ προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου αποστέλλονται μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου. Συνεπώς η εγκύκλιος του Υπουργείου έρχεται ήδη καθυστερημένα και όπως συνήθως, ζητά απάντηση σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. β) Είναι προφανές από τις ελάχιστες μεταθέσεις της περσινής χρονιάς, ότι το Υπουργείο στην υπηρεσία της πιστής εφαρμογής των μνημονίων και της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής των Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ. – Ο.Ο.Σ.Α., στην πραγματικότητα μεθοδεύει την απόρριψη χιλιάδων αιτήσεων μεταθέσεως των συναδέλφων μας και τον εγκλωβισμό τους μακριά από τις οικογένειές τους για χρόνια, ίσως και για το σύνολο του εργασιακού τους βίου. Η εγκύκλιος του Υπουργείου θα οδηγήσει σε νέα εργασιακή ανασφάλεια, σε νέο στρατό οργανικά υπεραρίθμων συναδέλφων ( για τρίτη χρονιά μάλιστα ο αριθμός των υπεραρίθμων συναδέλφων κατά ειδικότητα αναγράφεται στον πίνακα Γ, γιατί άραγε; ), σχεδόν σε όλες τις ειδικότητες και θα απομακρύνει ακόμη περισσότερο τη δυνατότητα αποκτήσεως οργανικής σε χιλιάδες συναδέλφους που παραμένουν για χρόνια στο απαράδεκτο καθεστώς εκβιασμού της λεγόμενης <<διάθεσης ΠΥΣΔΕ>>.
2. Διαπιστώνουμε επίσης ότι για τρίτη συνεχή χρονιά με ευθύνη του ΥΠΠΕΘ δεν υπάρχει η στήλη « εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ ». Άρα για άλλη μια φορά απαξιώνεται ο ρόλος των ΠΥΣΔΕ και επιχειρείται η δε facto αφαίρεση ουσιαστικών αρμοδιοτήτων τους.

3. Στον πίνακα των ΕΕΕΕΚ η οργανική σύνθεση του διδακτικού προσωπικού είναι προκαθορισμένη από το Υπουργείο με σχετικές αποφάσεις. Τα ΠΥΣΔΕ απλώς καλούνται να υιοθετήσουν τις υπουργικές αποφάσεις, οι οποίες μάλιστα δεν τροποποιούνται παρ’ ότι εγγράφως και επανειλημμένως έχουν προταθεί αλλαγές από τη ΔΔΕ Έβρου και από τα Σχολεία!

4. Η σύνταξη των πινάκων με τα κενά και τα πλεονάσματα δεν είναι μια «αθώα» διαδικασία, αλλά σχετίζεται άμεσα με την εφαρμοζόμενη αντιδραστική πολιτική στην εκπαίδευση. Ιδιαιτέρως από την « έναρξη της κρίσης », με ευθύνη των πολιτικών ηγεσιών του Υπουργείου, μια σημαντική και απαραίτητη διοικητική διαδικασία όπως αυτή του υπολογισμού κενών - πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις, που γινόταν επί σειρά ετών, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, έχει φορτιστεί αρνητικά στη συνείδηση των συν. εκπ/κών, γιατί δεν υπηρετεί την ανάγκη της πραγματικής ( κατά το δυνατόν) αποτυπώσεως της υπηρεσιακής καταστάσεως των εκπ/κών, αλλά επιχειρείται μέσω αυτής να κατασκευαστεί μια εικονική και επικοινωνιακή πραγματικότητα στο χώρο της Εκπ/σεως, ριζικά διαφορετικής από την υφισταμένη. Οι «θεσμικοί» συνομιλητές του ΟΟΣΑ και της « τρόικας » επιδιώκουν την έκδοση όσο γίνεται λιγότερων κενών και όσο γίνεται περισσότερων πλεονασμάτων, για να τροφοδοτήσουν την «κινητικότητα», να κλείσουν Σχολεία και τμήματα και να περικόψουν ακόμα περισσότερο τις προσλήψεις αναπληρωτών.

5. Από το 2009 ( με την περιβόητη « εκσυγχρονίστρια » Διαμαντοπούλου) έως και σήμερα έχουν εφαρμοστεί ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ οι εξής μνημονιακές απο-ρυθμίσεις:

α) Σταμάτησαν οι μόνιμοι διορισμοί εκπ/κών με αποτέλεσμα κάθε Σεπτέμβρη τα κενά στα σχολεία να είναι χιλιάδες και 25.000 συνάδελφοί μας να βρίσκονται όλα αυτά τα χρόνια σε καθεστώς εργασιακής ομηρίας. Το δεδομένο αυτό είναι η κύρια αιτία της ελαχιστοποίησης του αριθμού των μεταθέσεων.
β) Καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν χιλιάδες σχ. μονάδες, τμήματα και υποστηρικτικές δομές.
γ) Αυξήθηκε το διδακτικό μας ωράριο ( που εφαρμόστηκε στον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων από το 2013 πριν ψηφιστεί ο σχετικός νόμος(!) ), μέτρο με ιδιαίτερη « συνεισφορά » στην εμφάνιση μεγάλου αριθμού « πλεονασμάτων » σε αρκετές ειδικότητες και στην απόλυση αναπληρωτών.
Ενδεικτικώς να αναφέρουμε τη «συνεισφορά» αυτού του μέτρου: π.χ. έχουμε 186 ΠΕ02 στο νομό μας, 186 Χ 2 ώρες= 372 επιπλέον ώρες, 372/20 προκύπτουν περίπου 19 κενές θέσεις καθηγητών ΠΕ02 ως αποτέλεσμα ενώ ο πίνακας δείχνει 2 « πλεονάσματα »! Ομοίως έχουμε 43 ΠΕ06 στο νομό μας, 43 Χ 2 ώρες= 86 επιπλέον ώρες, 86/20 προκύπτουν περίπου 4 κενές θέσεις καθηγητών ΠΕ06 ως αποτέλεσμα, που εκμηδενίζουν τα εμφανιζόμενα 4 « πλεονάσματα ».
δ) Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα εκτινάχθηκε στους 27 συν 10%. Υπενθυμίζουμε ότι πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.
ε) Καταργήθηκε η ΠΔΣ και ξεκινάει με καθυστέρηση κάθε σχ. έτος η Ενισχυτική διδασκαλία
στ) Τροποποιήθηκαν πάμπολλες φορές τα ωρολόγια προγράμματα όλων των τύπων των Σχολείων, μειώθηκαν οι ώρες διδασκαλίας και καταργήθηκε ταυτόχρονα το 3ωρο των υπευθύνων εργαστηρίων (ο περίφημος <<κόφτης>> Φίλη). Μόνο στο νομό μας οι συνέπειες αυτού του « κόφτη » ήταν 50 περίπου θέσεις εκπ/κών!
ζ) Μειώθηκαν τα τμήματα, οι ειδικότητες και οι τομείς στην ΤΕΕ.
η) Αυστηροποιήθηκαν οι προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, καθώς και των κατευθύνσεων και των Ο.Π. στα ΓΕΛ.
θ) Εφαρμόστηκε η εγκύκλιος για τις ηλεκτρ. εγγραφές στα ΕΠΑΛ και στα ΓΕΛ με συνακόλουθη περαιτέρω μείωση τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων, ειδικοτήτων, τμημάτων κατευθύνσεων και Ο.Π.
ι) Εφαρμόστηκε η ρύθμιση για τον ενδιάμεσο χαρακτηρισμό παρακολουθούντων των ΕΠΑΛ
ια) Εκδόθηκαν εγκύκλιοι για τον περιορισμό της λειτουργίας των ξενόγλωσσων τμημάτων και τον περιορισμό της ελεύθερης επιλογής 2ης ξένης γλώσσας στους μαθητές.
ιβ) Άλλαξαν τα κριτήρια για τη στελέχωση των σχολείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ).
ιγ) Αυστηροποιήθηκαν τα κριτήρια μείωσης του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
ιδ) Συνεχώς αλλάζουν οι αναθέσεις μαθημάτων ( Γ ανάθεση και ανάθεση εκτός πλαισίου )
ιε) Ενοποιήθηκαν ειδικότητες.
ιστ) Καταργήθηκε η Δ΄ τάξη στα Εσπ. ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.
ιζ) Οι αλλαγές στο ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό καθεστώς, έδωσαν τη χαριστική βολή με την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης.

Όλα τα παραπάνω δημιούργησαν κι εξακολουθούν να δημιουργούν « δεξαμενές » τεχνητών πλεονασμάτων σε εκπ/κό προσωπικό.

6. Σε ορισμένες ειδικότητες ( ΠΕ05, 06, 07, 08, 11, 86 ) θα έπρεπε να λαμβάνονται υπ’ όψιν και οι ανάγκες της Α/θμιας Εκπ/σεως κατά το προσεχές σχολικό έτος. Έτσι θα εμφανιζόταν λιγότερα πλεονάσματα ή αλλού κενά.

Εξ αιτίας των παραπάνω καταψηφίζουμε τους πίνακες κενών - πλεονασμάτων.

Οι αιρετοί της
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΒΡΟΥ

Δεν θα συναινέσουμε στη δημιουργία τεχνητών υπεραριθμιών

Δεν θα γίνουμε αρωγοί στα σχέδια Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ – ΟΟΣΑ

Δεν θα νομιμοποιήσουμε τις αντιεκπαιδευτικές τους πολιτικές

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

α) Θα βρείτε τους πίνακες Α, Β και Γ στο https://agonsysp.blogspot.com/2019/03/1303_13.html
β) Στα στοιχεία των σχολείων των πινάκων Α, στους οργανικά ανήκοντες εκπ/κούς συμπεριλαμβάνονται και οι προσωρινά τοποθετημένοι με οποιονδήποτε τρόπο. Στα 44 Σχολεία δεν περιλαμβάνονται: Το Μουσικό Γ/σιο Αλεξ/πόλεως για το οποίο η διαδικασία γίνεται αποκλειστικά από το Υπουργείο και οι μονάδες Ειδικής Αγωγής (2 ΕΕΕΕΚ, 2 Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γ/σια - Λύκεια) οι οποίες απογράφονται στο σχετικό πίνακα ΣΜΕΑΕ & ΕΕΕΕΚ.

γ) Εάν κάποιος συνάδελφος διαπιστώσει λάθη, παρακαλούμε να επικοινωνήσει για διόρθωση.

δ) Αφού επεξεργαστούμε τα υπάρχοντα στοιχεία, σύντομα θα δημοσιεύσουμε πίνακες χρήσιμους για τις επόμενες διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών.

Με συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς

ΚΟΥΣΙΝΙΔΗΣ XAΡΙΛΑΟΣ (ΧΑΡΗΣ) κινητό: 6937032925 και e-mail: xkousini@gmail.com
ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ
ΠΥΣΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ και ΑΠΥΣΔΕ ΠΕΡΙΦ.ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ
ΔΕΜΕΡΔΕΣΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ κινητό: 6937271637 και e-mail: gdemeragon08@gmail.com
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ ΠΥΣΔΕ Ν.ΕΒΡΟΥ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ http://agonsysp.blogspot.gr

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Η στήλη 8 του πίνακα Γ προκύπτει από το αλγεβρικό άθροισμα των στηλών 5α και 5β, όλων των πινάκων Β. Οι Βιολόγοι έχουν -2 στη στηλη 5α στον πίνακα Β της ομάδας 1, και -2 στον πίνακα Β της ομάδας 10. Δεν έχουν πουθενά πλεόνασμα στις στήλες 5β όλων των ομάδων. Αρα στο πίνακα Γ στην στήλη 8 πρέπει να βγαίνει αλγεβρικό άθροισμα -4 αντί για -1 που έχει τώρα η Α έβρου. Είμαι σίγουρος ότι θα το διορθώσετε και ευχαριστούμε όπως πάντα για την ενημέρωση.