Τετάρτη, 16 Μαΐου 2018

Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΝΑΘΕΣΕΩΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ!



ΟΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΦΘΗΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ

Η ενοποίηση διαφόρων ειδικοτήτων και οι αλλαγές στις αναθέσεις των μαθημάτων
(02 και 04/05/2018 καθώς και 10 και 11/05/2018), που προχώρησε το υπουργείο Παιδείας, όχι μόνο δεν είναι καινούριο φαινόμενο, αλλά πάγια τακτική κάθε χρόνο, κινείται στη λογική της αξιοποίησης του υπάρχοντος δυναμικού, της μείωσης του προσωπικού και της εξαφάνισης της αναγκαιότητας για μόνιμους διορισμούς.
Χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση προωθείται το μοντέλο του καθηγητή-δασκάλου που «τα κάνει όλα και συμφέρει», υποβαθμίζεται το περιεχόμενο της παρεχόμενης γνώσης και το επιστημονικό πεδίο των μαθημάτων, πλήττονται τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και ουσιαστικά προετοιμάζεται το έδαφος για την εφαρμογή του «Νέου Λυκείου». Ταυτόχρονα αποσταθεροποιούνται τα εργασιακά δεδομένα, με αποτέλεσμα να οξύνονται οι αντιπαραθέσεις ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς, στην προσπάθειά τους να καλύψουν το διδακτικό τους ωράριο.
Το ζήτημα της ανάθεσης των μαθημάτων είναι μείζονος σημασίας και πρέπει να γίνει με επιστημονικά-διδακτικά κριτήρια, με πνεύμα ισονομίας και ουσιαστικό διάλογο και όχι με αιφνιδιαστικές υπουργικές αποφάσεις. Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα προάγει τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου με βάση τις ανάγκες της νέας γενιάς.
Καταγγέλλουμε για ακόμη μία φορά την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζει το υπουργείο Παιδείας βασικά εκπαιδευτικά ζητήματα, προκειμένου να εξοικονομήσει προσωπικό και πόρους και υπογραμμίζουμε ότι αφετηρία για κάθε εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, πρέπει να αποτελούν τα βασικά αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος:
·            Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί σε Ειδική και Γενική Αγωγή - κατάργηση της ελαστικής εργασίας.
·            Επαναφορά του ωραρίου του 2013, του μειωμένου ωραρίου των υπευθύνων των εργαστηρίων, των «κομμένων» μαθημάτων.
·            20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις, 10 στα εργαστήρια και στις Ξένες γλώσσες με παράλληλη διδασκαλία.
·            Ενισχυτική διδασκαλία και Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη σε κάθε σχολείο από την αρχή της σχολικής χρονιάς.
·            Νέα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία που θα προάγουν την ολοκληρωμένη επιστημονική μόρφωση και την κριτική σκέψη.
·            Ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα.
Για το Δ.Σ.
Η Πρόεδρος                                           Η Γ. Γραμματέας
Γιαννάτου Κική                                          Γεωργουσίδου Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια: