Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Χαμός με τις μετατάξεις!!

   Α) Παραθέτουμε ενδεικτικά κάποια σχόλια από το facebook:

"ΠΕ05 Α Αθήνας:οι θέσεις καλύφθηκαν από εκτός ΑΠΥΣΔΕ και μεις της Διεύθυνσης περιμένουμε. Επίσης από πρόχειρο έλεγχο βρήκα λιγότερα μόρια αλλά δεν  μπορώ να ξέρω αν έχουν πολλοί διδακτορικό, για μεταπτυχιακό δε φτάνουν τα μόρια τους για Αθήνα. Τελικά δεν ίσχυσε η προτεραιότητα των πλεοναζόντων της ίδιας Διεύθυνσης?"
".....Με ποια κριτήρια η 2η φάση μετατάξεων και σε ποια μέρη;; όπου θέλουν αυτοί;; εγώ στις 2 επιλογές που είχα βάλει 1 εκτός περιφέρειας σαν πρώτη επιλογή και την άλλη στο νομό μου ως 2ρη επιλογή. πήραν και στις 2 περιπτώσεις συναδέρφους με λιγότερα μόρια από μένα... επειδή το ΠΥΣΔΕ (ΠΥΣΠΕ) που ανήκω το δήλωσα ως 2η επιλογή. Τι και η 2η επιλογή που δηλώσαμε δεν μετράει καθόλου;;Λογικό είναι αυτό;;......"

"........Μήπως μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου εξηγήσει γιατί συνέβη το εξής: ΠΕ05 πυσδε Λασιθίου ,9 κενά και 9 πλεονάζοντες, αποδεσμεύουν 4 συναδέλφους για Αθήνα ,Ηράκλειο,Δωδεκάνησα και Θεσσαλονίκη με λιγότερα μόρια από μένα, εγώ δηλώνω 1η προτίμηση Χανιά με 4 κενές θέσεις και τελικά δεν παίρνω μετάταξη ενώ ταυτόχρονα μένουν και 2 κενές θέσεις στα Χανιά.Ποια είναι η λογική της συγκεκριμένης απόφασης?Εγώ τελικά γιατί δεν πήρα μετάταξη στα Χανιά?....."

".......Κάτι τέτοιο παράλογο ρωτάω και εγώ.. Ειμαι ΠΕ19 ΠΥΣΔΕ Ιωαννίνων. Έβαλα 1 επιλογή ΠΥΣΠΕ Αχαϊας και 2ρη επιλογή ΠΥΣΠΕ Ιωαννινων.. Και στις 2 περιπτώσεις μετατέθηκαν συνάρφοι με λιγότερα μόρια από μένα.. Τι τελικά έγινε, μπορεί να μου απαντήσει κάποιος;;........."

".....Eίμαι ΠΕ 7 στο νομό Πέλλας και ΔΕΝ δόθηκαν καθόλου πλεονάσματα ενώ εγώ είχα χαρακτηριστεί τον Ιούνιο υπεράριθμη και μου αρνήθηκαν αμοιβαία μετάθεση. Παρόλα αυτά τώρα δεν πλεονάζω και δεν μπορώ να πιάσω τη Μαγνησία αν και έχω πάνω από 90 μόρια... αντίθετα πήραν τις θέσεις άτομα νέα και με ελάχιστα μόρια, αφού προφανώς εμένα δεν με αποδέσμευσαν από την Πέλλα. Κανείς από τη δευτεροβάθμια δεν μου εξηγεί ποιος καθόρισε τα πλεονάσματα.."

Τα παράπονα είναι άπειρα. Ήδη γίνονται πολλές ενστάσεις, ενώ κάποιοι άλλοι κινούνται και νομικά

Β) Ένα εξαιρετικά διαφωτιστικό κείμενο για το πώς έγιναν οι μετατάξεις: Μετατάξεις: Με ποια κριτήρια έγιναν; του Κώστα Μπελέρχα

Γ) Χαρακτηριστική είναι κι η καταγγελία του Μπράτη: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: