Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

ΟΛΜΕ: Σχετικά με τη νέα εγκύκλιο του Υφυπουργού Παιδείας για την αυτοαξιολόγηση



Το ΔΣ της ΟΛΜΕ χαιρετίζει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς και τους συλλόγους διδασκόντων που στην πλειοψηφία τους αρνούνται τη συγκρότηση των ομάδων εργασίας για την υλοποίηση της «αυτοαξιολόγησης» των σχολείων.
Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ουσιαστικά επιδιώκει να επιβάλλει με διαταγές μια διαδικασία για την  οποία συγχρόνως διακηρύσσει πως έχει τα χαρακτηριστικά της εθελούσιας συμμετοχής των εκπαιδευτικών (βλέπε σχετική νομοθεσία και υλικό του Υπουργείου στην επίσημη ιστοσελίδα της ΑΕΕ).
Είναι ολοφάνερο, ότι το Υπουργείο Παιδείας έχει λάβει το μήνυμα της μεγάλης πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών για τη μη συγκρότηση των ομάδων εργασίας και την αντίθεση τους στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών και σχολείων που προσπαθεί να υλοποιήσει το Υπουργείο Παιδείας αλλά και συνολικά στην αντιεκπαιδευτική του πολιτική.
Η νέα εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ και οι πιέσεις δ/ντών σχολικών μονάδων για την αξιολόγηση δείχνει τις δυσκολίες που συναντά το Υπουργείο στην υλοποίηση αυτής της διαδικασίας εξαιτίας της μαζικής αντίστασης των συλλόγων διδασκόντων. 

Καλούμε τους συναδέλφους και να συνεχίσουν να μην υποκύπτουν στις πιέσεις του Υπ. Παιδείας και του διοικητικού μηχανισμού  και με όλους τους δυνατούς τρόπους να εκφράσουν την αντίθεσή τους στην αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση και να μην συγκροτήσουν ομάδες εργασίας. Σε κάθε περίπτωση ξεκαθαρίζουμε ότι δεν είναι υποχρεωτική η συμμετοχή στις ομάδες. 

Οι ΕΛΜΕ σε όλη την Ελλάδα συσπειρώνοντας τους συναδέλφους σε κάθε σχολείο θα βάλουν φραγμό στις πρακτικές αυταρχισμού και εκφοβισμού των στελεχών της διοίκησης (δ/ντών – σχολικών συμβούλων) καταγγέλλοντας αυτές τις συμπεριφορές στην εκπαιδευτική κοινότητα και καλώντας τους να λογοδοτήσουν στις γενικές συνελεύσεις.
Συνεχίζουμε τη μάχη, για να μην περάσει η αυτοαξιολόγηση στα σχολεία. Κάθε μέρα, που περνά, χωρίς να πραγματοποιούνται τα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας, αποτελεί μια νίκη για τους εκπαιδευτικούς, που τους φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στην ανατροπή των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών. 




Δεν υπάρχουν σχόλια: