Τρεις εγκυκλίους απέστειλε χθες 20/8/2015 το υπουργείο Παιδείας προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, με τις οποίες ζητά τα λειτουργικά κενά εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.
Η εγκύκλιοι ορίζουν τα εξής:
Προκειμένου η Υπηρεσία μας να προβεί σε αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ για το διδακτικό έτος 2015-2016, αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία του ηλεκτρονικού συστήματος, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 7 του Ν.3848/2010 και οι αντικειμενικές ανάγκες λειτουργίας των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, παρακαλούμε να συμπληρωθεί ο επισυναπτόμενος πίνακας από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στη συνέχεια να διαβιβαστεί στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προκειμένου να καταγραφεί και η εκτίμηση του Περιφερειακού Διευθυντή. Οι πίνακες θα παραμείνουν στις Περιφερειακές Δ/νσεις και τις Δ/νσεις Β/θμιας Εκπ/σης και όταν ζητηθούν θα πρέπει να διαβιβαστούν άμεσα στην υπηρεσία μας - είτε έντυπα είτε ηλεκτρονικά - για να γίνει αντιπαραβολή και έλεγχος των στοιχείων, τίνεται στις εγκυκλίους , ενώ υπογραμμίζονται τα εξής:
1. Για τον υπολογισμό των λειτουργικών αναγκών πρέπει να ληφθούν υπόψη οι κείμενες διατάξεις για τη συγκρότηση τμημάτων και την κάλυψη ωραρίου από όλους τους εκπαιδευτικούς.
2. Στους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς κάθε ΠΥΣΔΕ εννοείται ότι υπολογίζονται και όσοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ για οποιοδήποτε λόγο.
3. Όσον αφορά στις αναθέσεις των μαθημάτων θα ληφθούν υπόψη οι ισχύουσες Υ.Α. και εγκύκλιοι της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης ΥΠΟΠΑΙΘ.
4. Για τον υπολογισμό των λειτουργικών κενών, πρέπει να ληφθούν υπόψη οι δυνατότητες διδασκαλίας με δεύτερη ανάθεση και δεύτερη ειδικότητα και η συμπλήρωση του υποχρεωτικού εβδομαδιαίου ωραρίου.
Το υπουργείο Παιδείας εφιστά την προσοχή σας στη σωστή αποτύπωση των στοιχείων, με στόχο πάντοτε την ορθολογική αξιοποίηση του προσωπικού και την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων.
http://www.esos.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου