Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Τι γίνεται με τον «Οδυσσέα» και τις Σχολές Γονέων;

Νέα Μαλακοπή Θεσσαλονίκης 1952


Το πρόγραμμα «Οδυσσέας» και οι Σχολές Γονέων, είναι δύο πολύτιμα εκπαιδευτικά προγράμματα με δεκαετή πορεία, στην υλοποίηση των οποίων εμπλέκονται περίπου 2.000 εκπαιδευτές και οι οποίοι κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς προοπτική εργασίας. 

Το πρόγραμμα «Οδυσσέας» αφορά στην εκπαίδευση των μεταναστών στην ελληνική γλώσσα, ελληνική ιστορία και ελληνικό πολιτισμό, ενώ οι Σχολές Γονέων επιμορφώνουν κυρίως τους γονείς για θέματα των παιδιών τους, με βαρυσήμαντη συμβολή στην καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας. 

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2015, με τα εν λόγω δύο προγράμματα επιμορφώθηκαν περισσότερα από 22.000 άτομα.

Παρά τις υποσχέσεις του Γενικού Γραμματέα Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς κ.Γεράσιμου Σπαθή Ευθύνη, η διαχειριστική αρχή του ΕΣΠΑ αρνείται την παράταση των προγραμμάτων. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: