Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, σήμερα Τρίτη τρία Λύκεια, το 3ο Γενικό Λύκειο Λάρισας, το 6ο Γενικό Λύκειο Λάρισας και το 7ο Επαγγελματικό Λύκειο Λάρισας τελούν υπό κατάληψη.
Σε δηλώσεις της στο onlarissa.gr η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης κ. Ελένη Αναστασοπούλουσημείωσε πως ήδη γίνονται προσπάθειες διαλόγου με τους μαθητές σχετικά με τα αιτήματα ώστε να εκτονωθεί το συντομότερο δυνατό η κατάσταση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου