Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Ποινή 20 ημερών για τους Καθηγητές στη Σάμο


Οι 4 κατηγορούμενοι (Τάκης Διαμαντίδης, Νίκος Παπαβασιλείου, Μαρία Ξύδη και Γιαννης Τζημπούκας) κρίθηκαν ένοχοι με ποινή 20 ημερών.
Τη Δευτέρα ο δικηγόρος θα κάνει αίτημα έφεσης στην εισαγγελέα.

http://www.alfavita.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: