Ποινή 20 ημερών για τους Καθηγητές στη Σάμο
Οι 4 κατηγορούμενοι (Τάκης Διαμαντίδης, Νίκος Παπαβασιλείου, Μαρία Ξύδη και Γιαννης Τζημπούκας) κρίθηκαν ένοχοι με ποινή 20 ημερών.Τη Δευτέρα ο δικηγόρος θα κάνει αίτημα έφεσης στην εισαγγελέα.
http://www.alfavita.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου