Ο μέσος όρος ηλικίας των ενεργών εκπαιδευτικών όλο και αυξάνεται. Σε μα δεκαετία η εκπαίδευση θα προσφέρεται από γηρασμένους εκπαιδευτικούς με συνέπειες για τους ίδιους αλλά και στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Μήπως πρέπει να το ξαναδούν οι υπεύθυνοι, αν θεωρούν ότι η παιδεία είναι προτεραιότητα αυτή τη στιγμή στη χώρα μας;
http://fresheducation.gr/?p=8985
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου