Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Άγνωστοι διέκοψαν το δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ με τους Πάνο Χαρίτο και Λιάνα Κανέλλη



Ομάδα ατόμων εισέβαλε πριν λίγο στα στούντιο της ΕΡΤ και διέκοψαν το επετειακό δελτίο ειδήσεων που παρουσίαζαν η Λιάνα Κανέλλη και ο Πάνος Χαρίτος.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για μέλη της αντιεξουσιαστικής ομάδας "Ρουβίκωνας", τα οποία εισέβαλαν στο χώρο του ραδιομεγάρου, προκειμένου να πραγματοποιήσουν παρέμβαση. Ο πάνος Χαρίτος πάντως χαρακτήρισε το συμβάν ως "λήξαν".
Το δελτίο ειδήσεων "άνοιξε" η Λιάνα Κανέλλη, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων Ελληνικής Τηλεόρασης.
www.alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: