
Ομάδα ατόμων εισέβαλε πριν λίγο στα στούντιο της ΕΡΤ και διέκοψαν το επετειακό δελτίο ειδήσεων που παρουσίαζαν η Λιάνα Κανέλλη και ο Πάνος Χαρίτος.
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες κάνουν λόγο για μέλη της αντιεξουσιαστικής ομάδας "Ρουβίκωνας", τα οποία εισέβαλαν στο χώρο του ραδιομεγάρου, προκειμένου να πραγματοποιήσουν παρέμβαση. Ο πάνος Χαρίτος πάντως χαρακτήρισε το συμβάν ως "λήξαν".
Το δελτίο ειδήσεων "άνοιξε" η Λιάνα Κανέλλη, με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων Ελληνικής Τηλεόρασης.
www.alfavita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου