Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Ξεκινούν από Δευτέρα 6 Ιουνίου οι εγγραφές στο ΟΠΣΥΔ για τις αιτήσεις αναπληρωτών


Ξεκινούν από Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016 οι εγγραφές στο ενιαίο πληροφοριακό σύστημα ΟΠΣΥΔ, όπου αργότερα θα γίνουν οι αιτήσεις αναπληρωτών.
Οι υποψήφιοι θα ενημερώνονται για την εξέλιξη της διαδικασίας με ανακοινώσεις που θα αναρτώνται στην σελίδα του Ο.Π.ΣΥ.Δ..
Πριν από την υποβολή αίτησης για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων (Γενικής Αγωγής, Μουσικών Σχολείων και Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης), οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να εγγραφούν στο Ο.Π.ΣΥ.Δ., στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα https://opsyd.sch.gr, ώστε να αποκτήσουν όνομα χρήστη και κωδικό πρόσβασης στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του. Επισημαίνεται ότι για την ως άνω διαδικασία εγγραφής απαιτείται προσωπικός λογαριασμός πρόσβασης στο TAXISNET. Σε περίπτωση που ο υποψήφιος δεν έχει προσωπικούς κωδικούς TAXISNET θα πρέπει να απευθυνθεί άμεσα στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. για την έκδοσή τους. Για τη διευκόλυνση των υποψηφίων έχει αναρτηθεί στην ανωτέρω ιστοσελίδα εγχειρίδιο οδηγιών για την εγγραφή και σύνδεση του χρήστη.

Μπείτε στο παρακάτω link και πατήστε δεξιά στο κόκκινο "Σύνδεση με ΓΓΠΣ (taxis)" και ακολουθήστε τις οδηγίες.
Όταν φτάσετε στην παρακάτω εικόνα έχετε τελειώσει για αρχή
 12/5/2016
Οδηγία σχετικά με τη διαδικασία πιστοποίησης χρηστών που κάνουν κοινή φορολογική δήλωση με το σύζυγο: Υπενθυμίζουμε πως για την εγγραφή σας στο σύστημα ΟΠΣΥΔ, προκειμένου να μπορέσετε να υποβάλλετε αίτηση απόσπασης, είναι απαραίτητη η πιστοποίηση με το ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ σας ΑΦΜ . Οπότε, σε περίπτωση που κάνετε κοινή φορολογική δήλωση με το σύζυγό σας και δεν έχετε προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο taxisnet, πρέπει να απευθυνθείτε στην αρμόδια ΔΟΥ το συντομότερο και πάντα εντός της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων απόσπασης, ώστε να αποκτήσετε κωδικούς taxisnet.
12/5/2016    
Οδηγία σχετικά με τη μεταφόρτωση βιογραφικών στις αιτήσεις απόσπασης σε φορείς: Έχει παρατηρηθεί ότι σε συγκεκριμένες εκδόσεις του φυλλομετρητή Firefox υπάρχουν δυσλειτουργίες στη διαδικασία μεταφόρτωσης αρχείων .pdf για το βιογραφικό σας σημείωμα. Αν αντιμετωπίσετε κάτι τέτοιο, παρακαλούμε θερμά να δοκιμάσετε κάποιο εναλλακτικό πρόγραμμα φυλλομετρητή ιστού (πχ. Internet Explorer, Chrome, κλπ.), ακολουθώντας τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί για τις πλήρως δοκιμασμένες εκδόσεις, όπως εμφανίζονται στην από 11/5/2016 ανακοίνωσή μας.
  12/5/2016 
   Επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι εκ λάθους, η δυνατότητα υποβολής νέων αιτήσεων και ενημέρωσης παλαιών, για τις αιτήσεις απόσπασης όλων των τύπων 2016-17, δεν ήταν διαθέσιμη με την αλλαγή της ημερομηνίας σε 12/05/2016, που ήταν και η τελική ημερομηνία υποβολής βάσει της εγκυκλίου. Το πρόβλημα έχει πλέον αποκατασταθεί και για διευκόλυνση των χρηστών, το σύστημα θα παραμείνει ανοιχτό έως και τη Δευτέρα, 16/05/2016, στις 23:59.
  11/5/2016    
Η εφαρμογή υποστηρίζει όλους τους φυλλομετρητές νέας τεχνολογίας:
Microsoft Edge όλες τις εκδόσεις
Internet Explorer έκδοση 10 ή μεταγενέστερο
Google Chrome έκδοση 49 ή μεταγενέστερο
Mozilla Firefox έκδοση 44 ή μεταγενέστερο
Safari έκδοση 5.1 ή μεταγενέστερο
Opera έκδοση 35 ή μεταγενέστερο
Σας προτείνουμε να ενημερώνετε τακτικά τον browser που χρησιμοποιείτε στην πιο πρόσφατη έκδοσή του, προκειμένου να έχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε ασφάλεια και λειτουργικότητα.
Προς το παρόν η χρήση των mobile συσκευών δεν υποστηρίζεται. Παρακαλούμε δοκιμάστε από κάποιο σταθερό υπολογιστή μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.
  26/4/2016   
 Σας ενημερώνουμε πως με την τελευταία αναβάθμιση του συστήματος, αποκαταστάθηκαν λειτουργίες που αφορούν στην εξαγωγή του αρχείου pdf της αίτησης για όσους χρήστες εκ παραδρομής καταχώρισαν αγγλικούς χαρακτήρες για τονισμό λέξεων.Παρακαλούμε θερμα, όπως προχωρήσετε σε εξαγωγή εκ νέου, ΑΝ ΑΝΗΚΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Eγχειρίδια χρήσης
www.alfavita.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: