Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΦΕΤΙΝΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ- ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ



1. Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 16-2-2017 έως 28-2-2017, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr)

2. Με ευθύνη των Διευθύνσεων, άπαντες οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι τοποθετημένοι σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα υποχρεούνται να υποβάλλουν αίτηση τοποθέτησης. Αίτηση υποβάλουν και οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει πλήρες έτος στην περιοχή οργανικής τους θέσης, ως εκ τούτου υποβάλουν αίτηση και οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί σχολικού έτους 2016-2017 (με αναδρομικό ή μη διορισμό).

3. Ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος μέχρι και δύο (2) ημέρες πριν τη συνεδρίαση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ), οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα ανάκλησης της αίτησης στο ηλεκτρονικό σύστημα.

4. Η οριστικοποίηση της αίτησή τους επέχει θέση υπογραφής από τον αιτούντα εκπαιδευτικό, ο οποίος θα λάβει αριθμό πρωτοκόλλου από το ηλεκτρονικό σύστημα και θα πρέπει να αποθηκεύσει ή/και να εκτυπώσει αντίγραφό της σε μορφή pdf.
Προσθήκη κριτηρίων μετάθεσης μετά την οριστική υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης από τον εκπαιδευτικό δε θα είναι εφικτή, με την επιφύλαξη των αναφερομένων στην παρ. 1.3. του παρόντος κεφαλαίου.

5. Για τα μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης, τα οποία αποτυπώνονται στο ηλεκτρονικό σύστημα δεν απαιτείται αποστολή δικαιολογητικών, εφόσον υποβλήθηκαν κατά την επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου, σύμφωνα με την αριθμ. 213318/E1/13-12-2016 εγκύκλιο. Προφανώς, εάν κατά την υποβολή της αίτησης έχουν μεταβληθεί στοιχεία που αφορούν σε μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης, υποχρεούται ο εκπαιδευτικός να αποστείλει ψηφιοποιημένα τα αντίστοιχα δικαιολογητικά στη Δ/νση της οργανικής του θέσης.
Στις περιπτώσεις (βεβαιώσεις εργασίας συζύγων, Λογαριασμό ασφάλισης ΙΚΑ κλπ.) για τις οποίες απαιτείται αποστολή των δικαιολογητικών, αυτά πρέπει να αποστέλλονται, αφού ψηφιοποιηθούν, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης που ανήκουν οργανικά. Καταληκτική ημερομηνία αποστολής ορίζεται η επομένη της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής της αίτησης, δηλ. η 01-03-2017.

6. Καθώς η υποβολή των δικαιολογητικών θα γίνει αποκλειστικά με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί όπως τα ψηφιοποιήσουν σε αρχείο/α pdf, με ανάλυση σάρωσης 200 ή 300 dpi σε ασπρόμαυρο. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αποστολή, λόγω μεγέθους των αρχείων (συνήθως 8 MB), η αποστολή μπορεί να γίνει τμηματικά, αναφέροντας στο τέλος του θέματος κάθε μηνύματος «Μέρος 1ο», «Μέρος 2ο» κοκ.
Τα δικαιολογητικά που θα αποσταλούν θα πρέπει να αναγράφονται στο πεδίο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ» της ηλεκτρονικής αίτησης ανά υπηρεσία που απευθύνονται
π.χ. Για το Τμήμα Γ’ του ΥΠΠΕΘ: Γνωμάτευση Β/θμιας υγειονομικής Επιτροπής
Για τη Δ/νση Δ.Ε. Αρκαδίας: Βεβαίωση εργασίας συζύγου

7. Τα δικαιολογητικά που αφορούν αιτήσεις γενικών μεταθέσεων θα πρέπει να αποσταλούν από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της οργανικής τους θέσης. Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να έχει την εξής δομή:
Θέμα: τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού
Σώμα μηνύματος/κειμένου: ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, κλάδος/ειδικότητα, τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού
π.χ. Θέμα: Μετάθεση από περιοχή σε περιοχή, 1/0500305/001.ΔΕ001/15-02-2017, 234567
Σώμα μηνύματος/κειμένου: Νικολόπουλος Νικόλαος, ΠΕ05, μετάθεση από περιοχή σε περιοχή, 1/0500305/001.ΔΕ001/15-02-2017, 234567

8. Τα δικαιολογητικά/γνωματεύσεις που αφορούν αιτήσεις εκπαιδευτικών για ένταξη σε ειδική κατηγορία μετάθεσης του κεφαλαίου Γ’ του Τρίτου Μέρους της παρούσης εγκυκλίου, λόγω:
α) ασθένειας και έχουν εκδοθεί από:
- Β/θμια Υγειονομική επιτροπή, θα πρέπει να αποσταλούν από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς σε κλειστό φάκελο με την ένδειξη «εμπιστευτικό πρωτόκολλο» στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. (Ανδρέα Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 151 80 Μαρούσι)
- ΚΕΠΑ θα πρέπει στην ηλεκτρονική αίτηση, αφού επιλεγεί το πεδίο «Ειδική κατηγορία», να συμπληρωθούν τα πεδία: «Αριθμ. Επιτροπής» και Αριθμ. Μητρώου ΚΕΠΑ», χωρίς καθέτους ή κενά και επομένως δεν θα αποσταλούν.
β) πολυτεκνίας και έχουν εκδοθεί από την ΑΣΠΕ, αρκεί ο αριθμός της σχετικής βεβαίωσης να έχει αναγραφεί στα στοιχεία του Μητρώου. Στην περίπτωση αυτή εμφανίζεται στην αίτηση. Άλλως θα πρέπει να αποσταλεί σχετικό αίτημα από τον εκπαιδευτικό στη Διεύθυνση οργανικής του, μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος, για την ενημέρωση του μητρώου του.
Στις ανωτέρω περιπτώσεις α και β, θα πρέπει να αποστέλλεται και Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, πλην της περίπτωσης ασθένειας ιδίου.

9. Οι σύζυγοι δικαστικών, οι οποίοι ζητούν κατά προτεραιότητα μετάθεση, βάσει της παρ. 3 του άρθρου 8 του Ν. 1868/1989, της παρ. 3 του άρθρου 47 του Ν. 2304/1995 και της παρ. 1 του άρθρου 94 του Ν. 4055/2012, θα πρέπει να αποστείλουν στο πρωτόκολλο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση protocol@minedu.gov.gr, εκτός της βεβαίωσης εργασίας και έγγραφο που να προσδιορίζεται η περιφέρεια αρμοδιότητας, δικαστηρίου του συζύγου τους.

10. Τα δικαιολογητικά που αφορούν αιτήσεις μετάθεσης στην Ειδική Αγωγή και σε Πειραματικά Διαπολιτισμικά, Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία θα πρέπει να αποσταλούν από τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:
α) στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της οργανικής τους θέσης εφόσον αφορούν σε μοριοδότηση κριτηρίων μετάθεσης.
β) στο πρωτόκολλο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση protocol@minedu.gov.gr εφόσον αφορούν σε προσόντα/κριτήρια ανά τύπο αίτησης.
Tο ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να έχει την εξής δομή:
Θέμα: βαθμίδα εκπαίδευσης, τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού
Σώμα μηνύματος/κειμένου: ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, κλάδος/ειδικότητα, τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού, ΔΔΕ οργανικής
Π.χ. Θέμα: ΔΕ, μετάθεση σε μουσικό, 1/0500305/002.ΜΟΥΣ001/15-02-2017, 234567
Σώμα μηνύματος/κειμένου: Νικολόπουλος Νικόλαος, ΠΕ05, μετάθεση σε μουσικό, 1/0500305/002.ΜΟΥΣ001/15-02-2017, 234567, Διεύθυνση Δ.Ε. Λακωνίας.
2.2.5. Σε περίπτωση που έχει κατατεθεί φάκελος με δικαιολογητικά και βιογραφικό κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης μετάθεσης στα ανωτέρω σχολεία για το έτος 2016 σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. 200986/Ε2/09-12-2015 εγκύκλιο μεταθέσεων, ή κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης απόσπασης σε αυτά το έτος 2016 σύμφωνα με την αριθμ.πρωτ.67505/Ε1/20-4-2016 εγκύκλιο αποσπάσεων, δεν θα υποβληθούν εκ νέου, εκτός εκείνων που θα υποβληθούν για πρώτη φορά.
Εκπρόθεσμα δικαιολογητικά δεν γίνονται δεκτά.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια: