fresh-education
Το τριετές σχέδιο για την Παιδεία προέβλεπε ότι μέσα στο Σεπτέμβρη του 2017, που ήδη έφθασε στο τέλος του, θα υπήρχε ένας νέος νόμος με σκοπό τη βελτίωση του αναστοχασμού και του ελέγχου της εφαρμογής του σχολικού προγραμματισμού μέσω διαδικασιών αυτοαξιολόγησης.
Μέσα στο Σεπτέμβρη δεν παρουσιάστηκε ένας τέτοιος νέος νόμος και ήδη οι σχολικές μονάδες έχουν καταθέσει τους προγραμματισμούς εκπαιδευτικού έργου στους Σχολικούς Συμβούλους (σχολικές δράσεις σύμφωνα με το ΠΔ 79/2017).Eπίσης και οι ίδιοι οι Σχολικοί Σύμβουλοι δε γνωρίζουν καλά καλά ποιος θα είναι ο νέος ρόλος τους, εκτός βέβαια από αυτόν όπως περιγράφεται στο ΠΔ 79, και ο οποίος δε διαφέρει σημαντικά από τον προηγούμενο.
Από ό,τι φαίνεται λοιπόν υπάρχει μια καθυστέρηση εφαρμογής του τριετούς σχεδίου στο κομμάτι της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας. Πώς είναι δυνατόν να εφαρμοστεί από τις σχολικές μονάδες το σχολικό έτος 2017-2018 όταν θα λείπει το βασικό στοιχείο της που είναι ο προγραμματισμός σύμφωνα με συγκεκριμένα ζητούμενα και στόχους.
Η καθυστέρηση εφαρμογής της οφείλεται μάλλον στο ότι δεν υπάρχει η κατάλληλη προετοιμασία και υποστήριξη του συστήματος σε επίπεδο δομών, στελεχών, ρόλων,διαδικασιών και επιμόρφωσης. Προβλήματα που έχουν επισημανθεί και από σχετικές έρευνες και άρθρα στην Ελλάδα μετά το 2013 .Ό,τι θα γίνει θα είναι μάλλον σε επίπεδο προετοιμασίας.
fresh-education.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου