Με έντονη προπαγανδιστική φρασεολογία ωραιοποίησης, η κυβέρνηση κατέθεσε το πολυνομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα των δανειστών και το μεσοπρόθεσμο δημοσιονομικό σχεδιασμό της που δείχνει αφενός τις προθέσεις της και αφετέρου τους στόχους που έχει συμφωνήσει με αυτούς.
Υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα, αλλά και "ταχεία αποκλιμάκωση της ανεργίας και δημοσιονομικό χώρο για μείωση της φορολογίας και κοινωνικές δράσεις", προβλέπει το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής (ΜΠΔΣ) 2019- 2022 που κατατέθηκε στη Βουλή μαζί με το πολυνομοσχέδιο.
Ο όρος προσλήψεων/αποχωρήσεις από 1:4 το 2017 και 1:3 εφέτος, γίνεται 1:1 κάθε χρόνο την περίοδο 2019- 2022. Συνολικά προβλέπονται 42.521 προσλήψεις και 44.174 αποχωρήσεις (ειδικά για την κεντρική διοίκηση προβλέπονται 32.759 προσλήψεις και 31.901 αποχωρήσεις).
Σύμφωνα με το Μεσοπρόθεσμο, το τρέχον έτος, εκτιμάται ότι μπορούν να πραγματοποιηθούν έως 7.266 προσλήψεις, με βάση τόσο τον κανόνα προσλήψεων του τρέχοντος έτους, όσο και το υπόλοιπο προσλήψεων προηγούμενων ετών που δεν υλοποιήθηκαν (για παράδειγμα στο χώρο της εκπαίδευσης έχουν να δουν πολλά χρόνια κάποιο μόνιμο διορισμό), των προσλήψεων για τις οποίες δεν απαιτείται έκδοση απόφασης κατανομής (όπως προσλήψεις σε εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων κ.λπ.) και των εισαγωγών ένστολων στις παραγωγικές σχολές.
Ειδικά για το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, έχει υπολογισθεί η πρόσληψη μελών ΔΕΠ, με βάση εγκριτικές αποφάσεις προηγουμένων ετών της Επιτροπής της ΠΥΣ 33/2006, όπως ισχύει, για την κάλυψη των σχετικών αναγκών, και έχουν περιληφθεί ως νέες προσλήψεις στις γενικές κρατικές δαπάνες.
Πέραν τούτου ουδέν. Κανένας μόνιμος διορισμός δεν προβλέπεται και φέτος αλλά και για κανένα από τα επόμενα χρόνια. Αναφορές γίνονται για άλλα υπουργεία αλλά στο παιδείας τίποτα μέχρι και το 2022. Προφανώς περιμένουν ο δημογραφικός Αρμαγγεδώνας να κάνει τη δουλειά του ελαττώνοντας σημαντικά των αριθμό των παιδιών στα σχολεία και με τη σφιχτή κατανομή τους με τις τριμελείς επιτροπές και την υποστελέχωση όλων των δομών και λειτουργιών υποστήριξης των μαθητών να αποφύγουν εντελώς τους διορισμούς σε μεγάλο βάθος χρόνου. Η θέση για σχέση εκπαιδευτικού/μαθητή 1:15 στις μικρές τάξεις και στο νηπιαγωγείο και 1:20 στις μεγαλύτερες για μια άλλη φορά ακούγεται ουτοπικό στα κυβερνητικά αυτιά.
Χρήστος Αειβάτης
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ
http://eforipediada.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου