Κουσινίδης Χάρης – Δεμερδεσλής Γιώργος
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο 16 (
περίοδος 2019-20)
Συνεδρίασε στις 09-05-2019 το ΠΥΣΔΕ Έβρου.
Στη συνεδρίαση παρόντες
ήταν οι εξής:
Α/Α
|
ΜΕΛΗ
ΠΥΣΔΕ
|
1.
|
Αποστολακούδης
Στέργιος, εκπ/κός
ΠΕ 80, Δ/ντής Β/θμιας Εκπ/σεως Έβρου, Πρόεδρος
|
2.
|
Λημνιός Νικόλαος, εκπ/κός ΠΕ03, Δ/ντής Γ/σίου
Τυχερού, Αντιπρόεδρος
|
3.
|
Πλακωτή Ελένη, εκπ/κός ΠΕ01, Δ/ντρια Μουσικού
Σχολείου Αλεξ/πόλεως, μέλος
|
4.
|
Κουσινίδης Χαρίλαος, εκπ/κός ΠΕ04.01, αιρετός εκπρόσωπος
εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως, μέλος
|
5.
|
Καλόγερος
Γεώργιος, εκπ/κός ΠΕ02, αιρετός εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως, μέλος
|
Γραμματέας του Συμβουλίου η κ. Μώρου Γεωργία, εκπ/κός ΠΕ02,
αποσπασμένη στη Β/θμια Εκπ/ση Έβρου
|
Τα θέματα
της ημερησίας διατάξεως ήταν τα παρακάτω:
1.
Τοποθετήσεις – διαθέσεις μονίμων εκπ/κών
2.
Σύνταξη πινάκων κενών οργανικών θέσεων (ανά περιοχή
μετάθεσης), μετά τις μεταθέσεις εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σης έτους 2019. - Διαπίστωση
τυχουσών υπεραριθμιών.
Α. Ειδικής Αγωγής
Β. Γενικής Παιδείας
Το Συμβούλιο κατά τη συνεδρίασή του έλαβε τις παρακάτω
αποφάσεις:
Θέμα 1ο :
α. Αποφασίστηκε ομόφωνα η παρακάτω διάθεση:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΚΛΑΔΟΣ
|
ΣΧΟΛΕΙΟ
ΟΡΓΑΝ. / ΠΡΟΣ. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΣ
|
ΣΧΟΛΕΙΟ
/ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΣ / ΔΙΑΘΕΣΕΩΣ
|
ΩΡΕΣ
|
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ
|
ΠΕ05
|
3ο
ΓΕΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ
|
1ο
Γ/ΣΙΟ ΔΙΔ/ΧΟΥ
|
11
|
β. Στο Συμβούλιο
συζητήθηκε το θέμα των διαθέσεων εκπ/κών του 1ου ΕΠΑΛ Ορ/δος και του
2ου Εσπ. ΕΠΑΛ Ορ/δος στο 1ο Ε.Κ. Ορ/δος. Η έκδοση
αποφάσεως αναβλήθηκε για την επομένη συνεδρίαση.
Θέμα 2ο :
Στις 03/05 εκδόθηκαν από
τη ΔΔΕ οι πίνακες με αριθμητικά δεδομένα
(+/-) ωρών διδασκαλίας ανά ειδικότητα και ανά Σχολείο, με βάση τους
οποίους εξάγονται τα κενά - πλεονάσματα. Οι πίνακες αυτοί
ΚΕΝΑ - ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ( ΓΕΝΙΚΗ
ΑΓΩΓΗ )
ΚΕΝΑ ΣΜΕΑΕ ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ
βρίσκονται αναρτημένοι στο:
και
εμφανίζουν τα δεδομένα στα ΓΕΛ σύμφωνα με το νέο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας με τις σημαντικές αλλαγές στο Λύκειο
( και ιδιαιτέρως στην 3η τάξη του ΓΕΛ ), που παρά την έντονη
αντίδραση εκπ/κών, γονέων και μαθητών, ψηφίστηκε κατά τη διάρκεια των εορτών
του ΠΑΣΧΑ.
Τα
αριθμητικά δεδομένα αυτά προέκυψαν από την υπηρεσιακή επεξεργασία των
στοιχείων των πινάκων Α των Σχολείων
και αφού ελήφθησαν υπ΄ όψιν οι φετινές ( ελάχιστες και πάλι μεταθέσεις ).
Με βάση λοιπόν τα παραπάνω κληθήκαμε τα μέλη του ΠΥΣΔΕ να
διαπιστώσουμε την ύπαρξη κενών ή υπεραριθμιών.
Δηλώσαμε εξ αρχής ότι δεν πρόκειται να συναινέσουμε στην έκδοση
υπεραριθμίας αν δεν υπάρχει αντίστοιχη οργανική θέση για τοποθέτηση των
συναδέλφων στην ίδια ή όμορη ομάδα. Η πρακτική αυτή μετά από πρότασή μας
ακολουθούνταν έως το 2015.
( Την πρόταση αυτήν την
υποβάλλουμε όλα τα προηγούμενα χρόνια, προκειμένου να προστατευθούν οι
συνάδελφοί μας. ).
Δεν θα πρέπει να περάσει απαρατήρητο ότι από το 2016, το Υπουργείο
ζητάει από τις Δ.Δ.Ε να αναγράφουν στον πίνακα Γ κενών-πλεονασμάτων και τον
αριθμό των υπεραρίθμων κατά ειδικότητα!
Τα αποτελέσματα της συνεδριάσεως έχουν ως εξής:
α) ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Εδώ δεν υπάρχουν υπεραριθμίες.
Εκδόθηκε
ο πίνακας οργανικών κενών ΣΜΕΑΕ που περιλαμβάνει τα κενά σε εκπ/κό προσωπικό στα
Ενιαία Επαγγελματικά Γ/σια – Λύκεια Αλεξ/πόλεως και Ν.Ορεστιάδας, καθώς και στα
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ των πόλεων αυτών.
Τα
κενά στα Ενιαία Επαγγελματικά Γ/σια – Λύκεια προέκυψαν από τα στοιχεία των
Σχολείων, ενώ στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. είναι προκαθορισμένα από υπουργικές αποφάσεις!
Μπορείτε να βρείτε τον παραπάνω πίνακα ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ
ΚΕΝΩΝ ΣΜΕΑΕ στο
https://agonsysp.blogspot.com/2019/05/blog-post_37.html
https://agonsysp.blogspot.com/2019/05/blog-post_37.html
β) ΓΕΝΙΚΗ
ΠΑΙΔΕΙΑ
1.
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΩΝ ( Α και Β περιοχή μεταθέσεων )
Ψήφισα θετικά ( και το σχετικό αποτέλεσμα ήταν ομόφωνο 5-0
) μόνο, στις εξής περιπτώσεις:
ΠΕ01,
την
υπεραριθμία του 2ου Γ/σίου Ορ/δος (10η ομάδα), επειδή
υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην όμορη 9η ομάδα
1 συνολικά
ΠΕ02,
τις υπεραριθμίες στην 1η
ομάδα, επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
3 συνολικά
την υπεραριθμία του
Γ/σίου Πέπλου (4η ομάδα), επειδή το Σχολείο έχει καταργηθεί και η
συνάδελφος πρέπει να διεκδικήσει οργανικό κενό, σε άλλη ομάδα.
1 συνολικά
την υπεραριθμία στην 9η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
1 συνολικά
την υπεραριθμία στην 10η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
1 συνολικά
ΠΕ03,
τις
υπεραριθμίες στην 1η ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό
στην ίδια ομάδα
4 συνολικά
την υπεραριθμία στην 10η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
1 συνολικά
ΠΕ04
τις υπεραριθμίες της 10ης
ομάδας επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην όμορη 9η ομάδα
3 συνολικά
ΠΕ06,
την υπεραριθμία στην 10η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
1 συνολικά
ΠΕ08,
την υπεραριθμία στην 9η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην όμορη 10η ομάδα
1 συνολικά
ΠΕ11
την υπεραριθμία του
Γ/σίου Πέπλου (4η ομάδα), επειδή το Σχολείο έχει καταργηθεί και η
συνάδελφος πρέπει να διεκδικήσει οργανικό κενό, σε άλλη ομάδα
1 συνολικά
ΠΕ80
την υπεραριθμία στην 10η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
1 συνολικά
την υπεραριθμία στην 11η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην όμορη 10η ομάδα
1 συνολικά
ΠΕ82
την υπεραριθμία στην 1η
ομάδα, επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
1 συνολικά
ΠΕ83
την υπεραριθμία στην 10η
ομάδα, επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
1 συνολικά
ΠΕ86
τις υπεραριθμίες της 1ης
ομάδας επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
6 συνολικά
την υπεραριθμία στην 9η
ομάδα, επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στις όμορες 8η και 10η
ομάδα
1 συνολικά
τις υπεραριθμίες της 10ης
ομάδας επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
2 συνολικά
την υπεραριθμία στην 11η
ομάδα, επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην όμορη 10η ομάδα
1 συνολικά
32 συνολικά από τις 108 που αποφασίστηκαν
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις του πίνακα, οι υπεραριθμίες
εκδόθηκαν με πλειοψηφία 3-2 ( συνολικά 76 υπεραριθμίες ).
Δεν ψηφίσαμε την έκδοση
των υπεραριθμιών αυτών
επειδή δεν υπήρχε αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ή όμορη ομάδα, για την
άρση τους.
Στην
επομένη συνεδρίαση θα ζητήσουμε:
α) Να μην χαρακτηριστούν ονομαστικά ως υπεράριθμοι
όσοι εκπ/κοί δεν υποβάλουν αίτημα και είναι οι τελευταίοι τοποθετηθέντες στο
Σχολείο τους
( αναφερόμαστε μόνο σε εκείνες τις περιπτώσεις όπου έχει
διαπιστωθεί υπεραριθμία ).
β) Να μην χαρακτηριστεί ως ονομαστικά υπεράριθμος
όποιος εκπ/κός δεν καταλάβει οργ. κενό σύμφωνα με την αίτησή του.
Αυτή ήταν άλλωστε η πρακτική των προηγουμένων ετών ( πλην του 2016
και 2017 ).
Τα κενά του πίνακα
αποφασίστηκαν ομόφωνα.
μπορείτε να ενημερωθείτε
αναλυτικά για τις οδηγίες της Δ.Δ.Ε.
Έβρου σχετικά με τις επόμενες υπηρεσιακές διαδικασίες ( δηλώσεις,
χρονοδιάγραμμα υπηρεσιακών μεταβολών κλπ.)
Υπενθυμίζουμε ότι για όσους
επιθυμούν να υποβάλουν δήλωση υπεραριθμίας, η προθεσμία είναι μέχρι Τετάρτη 15/05.
Όσον αφορά την υποβολή των αιτήσεων υπεραριθμίας,
συστήνουμε τους συναδέλφους να αναγνώσουν τη σχετική νομοθεσία που έχουμε
αναρτήσει στον ιστότοπό μας.
με τίτλο
ΠΑΡΑΘΕΣΗ
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
και να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί. Σε κάθε
περίπτωση μπορούν να επικοινωνούν μαζί μας, για διευκρινίσεις.
Με
συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς
ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ
ΠΥΣΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ και ΑΠΥΣΔΕ
ΠΕΡΙΦ.ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ
ΔΕΜΕΡΔΕΣΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ κινητό: 6937271637 και e-mail: gdemeragon08@gmail.com
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ
ΠΥΣΔΕ Ν.ΕΒΡΟΥ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ http://agonsysp.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου