ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ
για το 19ο συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε:
Αν μείνουνε τα πράγματα όπως είναι, είσαστε
χαμένοι.
Φίλος σας είναι η αλλαγή, η αντίφαση σύμμαχός σας.
Από το τίποτα πρέπει κάτι να κάνετε, μα οι
δυνατοί πρέπει να γίνουν τίποτε.
Αυτό που έχετε απαρνηθείτε το, και πάρτε αυτό
που σας αρνιούνται!
Μπρεχτ
Αποκαθηλωνουμε τον ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ!
ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ
ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!
Συναδέλφισσες-Συνάδελφοι
Το 19ο Συνέδριο ΟΛΜΕ θα διεξαχθεί
σε μια κρίσιμη περίοδο. Το αφήγημα περί της εξόδου από τα μνημόνια διαψεύδεται καθημερινά.
Η επιτροπεία της χώρας από την ΕΕ γίνεται κανονικότητα από
την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με τις πλάτες ΝΔ – ΚΙΝΑΛ. Αυτό έρχονται να
επιβεβαιώσουν και τα συνεχή Γιούρογκρουπ και οι μεταμνημονιακές αξιολογήσεις
των δανειστών που εντείνονται και απαιτούν την εφαρμογή των λεγόμενων
προαπαιτούμενων (νέα δέσμευση για μείωση του
αφορολόγητου, πλειστηριασμοί, ιδιωτικοποιήσεις, τήρηση των δημοσιονομικών
στόχων με λιτότητα σε μισθούς, συντάξεις και κοινωνικές δαπάνες κ.ά.). Ταυτόχρονα ο εργοδοτικός-γραφειοκρατικός συνδικαλισμός της ΓΣΕΕ και ο
κυβερνητικός συνδικαλισμός της ανοχής, ΑΔΕΔΥ–ΟΛΜΕ, οδηγούν τους εκπαιδευτικούς
και τους εργαζόμενους συνολικά στην απογοήτευση και την απραξία.
Στο χώρο της εκπαίδευσης η κυβέρνηση προωθεί και ψηφίζει νόμους
με διαδικασίες εξπρές που αποτελούν αντιδραστικές τομές και αλλάζουν το τοπίο
στη σχολική πραγματικότητα. Με τον πρόσφατα ψηφισμένο νόμο για το Γενικό Λύκειο
αφαιρούνται τα μαθήματα Γενικής Παιδείας από τη Γ΄ Λυκείου η οποία μετατρέπεται
σε προπαρασκευαστικό έτος για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ
συγχρόνως εισάγονται νέοι εξεταστικοί και ταξικοί φραγμοί. Όλα αυτά
υλοποιούνται στη λογική ότι η αξία του απολυτηρίου ή η δυνατότητα
πανεπιστημιακών σπουδών είναι άμεσα συνυφασμένη με τον τρόπο εξέτασης και όχι
με το περιεχόμενο και τις συνθήκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα ΕΠΑ.Λ εμπορευματοποιούνται (άτυπη
εκπαίδευση, κατάρτιση, μαθητεία, «ολιγομελή» κ.ά.). Η υπόσχεση για
μελλοντικούς λιγοστούς μόνιμους διορισμούς έφερε το προσοντολόγιο για την
πρόσληψη αναπληρωτών, εντείνοντας την τακτική του «διαίρει και βασίλευε» για
τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς. Η ελαστική εργασία αυξήθηκε και τα δικαιώματα
των αναπληρωτών παρέμειναν κουτσουρεμένα. Η περιπλάνηση των μονίμων σε 3 και 4
σχολεία έγινε καθεστώς. Η αξιολόγηση προωθείται (ομάδες στην ειδική αγωγή,
περιγραφική αξιολόγηση, αξιολόγηση ενισχυτικής, αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας
κ.ά.). Οι εκπαιδευτικές δομές υποβαθμίστηκαν επιπλέον. Οι μισθοί μας συνεχίζουν να είναι καθηλωμένοι, ενώ ταυτόχρονα η
κυβέρνηση αρνείται να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα του κλάδου για τους
συναδέλφους της πρώην διαθεσιμότητας.
Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί κατά γράμμα τις αντιεκπαιδευτικές προτάσεις της Έκθεσης του
ΟΟΣΑ
που επιβεβαιώνει «θετικά βήματα» στην αυτοαξιολόγηση και προτείνει
την επέκτασή της, καταγράφει τους μόνιμους διορισμούς ως «ακριβή λύση»,
δίνει έμφαση στο ρόλο του Διευθυντή-μάνατζερ για την αξιολόγηση στις προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού και την
αναζήτηση ιδιωτικών πόρων, στην προώθηση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας.
Το αντιλαϊκό
πεδίο που διαμορφώνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με την πολιτική της στην εκπαίδευση
και την εργασία το αξιοποιούν ΝΔ–ΚΙΝΑΛ για να προτείνουν πιο αντιδραστικές
αλλαγές. Λύκειο για
ακόμη πιο λίγους με Εθνικό απολυτήριο μέσω Τράπεζας Θεμάτων, αξιολόγηση των
πάντων, ακόμη περισσότερη μαθητεία - τζάμπα εργασία για τους εργοδότες και
μεγαλύτερη πρόσδεση της εκπαίδευσης στις ανάγκες της αγοράς.
Γιατί φτάσαμε ως εδώ;
Η σφοδρότητα της
επίθεσης από Κυβέρνηση – Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ. – Ο.Ο.Σ.Α. έχει σπείρει την απογοήτευση. Είναι διάχυτη η
αγωνία για το πώς φτάσαμε εδώ και αν μπορούμε να πάμε αλλιώς. Δεν χωράει
αμφιβολία ότι το εργατικό και το ευρύτερο λαϊκό κίνημα βρίσκεται σε μια περίοδο
παρατεταμένης κρίσης και υποχώρησης. Ιδιαίτερα
στη συγκυρία που διανύουμε αποκαλύπτεται η γύμνια των συνδικαλιστικών ηγεσιών
ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, με ευθύνη των δυνάμεων του κυβερνητικού εργοδοτικού και
γραφειοκρατικού συνδικαλισμού οι οποίοι
κηρύσσουν “σιγή ασυρμάτου”.
Η κρίση αυτή
διαπερνά και την ΟΛΜΕ, καθώς οι δυνάμεις που συγκροτούν την πλειοψηφία και το
προεδρείο της, ΣΥΝΕΚ (ΣΥΡΙΖΑ)
και ΔΑΚΕ (ΝΔ), σχημάτισαν από
την πρώτη στιγμή μια “ιερή συμμαχία” με προφανή στόχο να παραλύσουν την
Ομοσπονδία, να φιμώσουν το λόγο της και να την οδηγήσουν σε χειροκροτητή στις βασικές επιλογές της κυβέρνησης και του
υπουργείου Παιδείας, βάζοντας πλάτη στην ηγεσία του υπουργείου για να
υλοποιεί ανεμπόδιστα την αντιεκπαιδευτική πολιτική του. Όλα αυτά που
συμβαίνουν στην ΟΛΜΕ έδειξαν ότι το
μοντέλο συνδικαλιστικής οργάνωσης που κυριαρχείται από την γραφειοκρατία, τον κυβερνητικό και κομματικό συνδικαλισμό και τους ισόβιους εκπροσώπους των παρατάξεων τείνει να καταργήσει κάθε έννοια αυτοτέλειάς της. Μπροστά στο 19ο
Συνέδριο της ΟΛΜΕ, από κοινού ΣΥΝΕΚ, ΔΑΚΕ και ΠΕΚ επιδιώκουν να ανατρέψουν με
νέες πλειοψηφίες τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του κλάδου.
Απέναντι
σε κάθε λογής απολογητές της κυβερνητικής πολιτικής, σε όσους σπέρνουν την
απογοήτευση, την αποστράτευση, προβάλλοντας προς όλες τις κατευθύνσεις πως
«τίποτα δεν αλλάζει», διατρανώνουμε την φωνή και την πεποίθησή μας πως:
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ!
Συναδέλφισσες,
συνάδελφοι
Στα προηγούμενα συνέδρια η στήριξή σας στην
«ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ» είχε ως αποτέλεσμα την εκλογή στο Δ.Σ.
της ΟΛΜΕ δύο μελών της Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου (2014-2015 και 2015-2016). Δώσαμε μεγάλο αγώνα στην Ομοσπονδία
προκειμένου να υπερασπιστούμε τα δίκαια αιτήματα του κλάδου και κυρίως να
πολεμήσουμε την ακαμψία που επέβαλλε στην ΟΛΜΕ η πλειοψηφία παλιού και νέου
κυβερνητικού συνδικαλισμού.
Ψηφίζουμε με το χέρι στην καρδιά!
Ο συνδικαλισμός δεν είναι επάγγελμα. Προκύπτει από την ανάγκη των
εργαζομένων να διεκδικήσουν τα αιτήματά τους. Ο κλάδος πρέπει να εκπροσωπείται
από μάχιμους εκπαιδευτικούς που γνωρίζουν καλά την καθημερινότητα του σχολείου,
τα προβλήματα και τις ανάγκες που υπάρχουν και είναι έτοιμοι να υπερασπιστούν
μέχρι τέλους τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και την ευημερία του δημόσιου
σχολείου! Χρειαζόμαστε δυνάμεις μαχητικές, ανεξάρτητες που θα σκέφτονται
και θα δρουν αποκλειστικά και μόνο με γνώμονα τα συμφέροντα των
εκπαιδευτικών, των μαθητών, των γονιών, του λαού. Μόνο έτσι μπορούμε να να
βγούμε από το τέλμα!
ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΜΑΪΟΥ:
ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ στο 2ο
ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ (11.30)
Αιμοδοσία: 09.00-13.00
Ψηφοφορία 13.00-18.00
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ-ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ
ΕΝΩΤΙΚΑ-ΑΔΕΣΜΕΥΤΑ-ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ
1.
|
ΒΟΥΛΚΟΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
|
ΠΕ04.01
|
2ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΟΡ/ΔΑΣ-ΕΣΠ.
Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ – ΕΣΠ. ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ
|
2 2.
|
ΓΕΩΡΓΟΥΣΙΔΟΥ
ΜΑΡΙΑ
|
ΠΕ04.04
|
2ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ
|
3 3.
|
ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ
ΚΙΚΗ
|
ΠΕ03
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ
|
2ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ
|
4 4.
|
ΓΚΑΡΝΕΤΙΔΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
|
ΠΕ80
|
1ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ
|
5 5.
|
ΓΚΟΓΚΙΔΗΣ
ΚΩΝ/ΝΟΣ
|
ΠΕ04.02
|
Γ/ΣΙΟ Ν.ΒΥΣΣΑΣ – ΓΕΛ Ν.ΒΥΣΣΑΣ
|
6 6.
|
ΔΕΜΕΡΔΕΣΛΗΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ
|
ΠΕ03
|
1ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ
|
7 7.
|
ΚΑΣΑΠΗΣ
ΘΑΝΑΣΗΣ
|
ΠΕ04.02
|
3ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ
|
8 8.
|
ΚΕΡΑΜΙΤΣΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
|
ΠΕ86
|
Σ.Δ.Ε. ΟΡ/ΔΑΣ
|
9 9.
|
ΚΟΡΔΑΛΗΣ
ΗΛΙΑΣ
|
ΠΕ78 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ
|
ΓΕΛ ΔΙΔ/ΧΟΥ – 2ο οΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ
|
1 10.
|
ΚΟΥΣΙΝΙΔΗΣ
ΧΑΡΙΛΑΟΣ (ΧΑΡΗΣ)
|
ΠΕ04.01
|
3ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ
|
1 11.
|
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΣΩΤΗΡΗΣ
|
ΠΕ02
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ
|
1ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ
|
1 12.
|
ΜΑΡΟΛΙΔΟΥ
ΧΡΥΣΗ
|
ΠΕ87.02
|
1ο ΕΠΑΛ ΔΙΔ/ΧΟΥ
|
1 13.
|
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ
|
ΠΕ03
|
2ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ
|
1 14.
|
ΤΖΙΡΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
|
ΠΕ11
|
1ο Γ/ΣΙΟ ΔΙΔ/ΧΟΥ
|
1 15.
|
ΤΣΑΠΑΚΙΔΗΣ
ΛΕΥΤΕΡΗΣ
|
ΠΕ86
|
2ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΟΡ/ΔΑΣ
|
1 16.
|
ΤΣΙΤΣΙΚΛΗ
ΓΙΩΤΑ
|
ΠΕ02
|
2ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ - 1ο Γ/ΣΙΟ
ΔΙΔ/ΧΟΥ
|
1 17.
|
ΧΗΠΕΝΤΙΔΟΥ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
|
ΠΕ87.09
|
1ο ΕΠΑΛ ΔΙΔ/ΧΟΥ
|
1 18.
|
ΦΩΤΕΙΑΔΟΥ
ΧΡΥΣΟΥΛΑ
|
ΠΕ02
|
ΕΣΠΕΡΙΝΟ Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου