Αποτίμηση κριτηρίων επιλογής των Συμβούλων Εκπαίδευσης και Προϊσταμένων Κ.Ε.Σ.Υ.
1. Για την κατάταξη στους πίνακες επιλογής της παραγράφου 2 του άρθρου 21, τα κριτήρια επιλογής των Συμβούλων Εκπαίδευσης αποτιμώνται με εκατό (100) κατ’ ανώτατο όριο μονάδες, σύμφωνα με τις ακόλουθες παραγράφους. Δεν μοριοδοτείται προσόν, που αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή υποψηφιότητας σύμφωνα με το άρθρο 22.
2. Το κριτήριο της επιστημονικής - παιδαγωγικής συγκρότησης αξιολογείται με τριάντα (30) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
α) Τίτλοι σπουδών: 13 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα) διδακτορικό δίπλωμα, αναγνωρισμένο ως συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 4354/2015: 8 μονάδες,
ββ) δεύτερο διδακτορικό δίπλωμα: 4 μονάδες,
γγ) μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, μετά από κύκλο σπουδών 4 εξαμήνων (120 πιστωτικών μονάδων), αναγνωρισμένος ως συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 4354/2015: 4 μονάδες,
δδ) μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, μετά από κύκλο σπουδών έως και 3 εξαμήνων (έως και 90 πιστωτικών μονάδων), αναγνωρισμένος ως συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 4354/2015: 3 μονάδες,
εε) δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, διάρκειας φοίτησης 4 εξαμήνων (120 πιστωτικών μονάδων): 2 μονάδες,
στστ) δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, διάρκειας φοίτησης έως και 3 εξαμήνων (90 πιστωτικών μονάδων): 1,5 μονάδα,
ζζ) τίτλος διδασκαλείου μετεκπαίδευσης: 3 μονάδες. Ο τίτλος διδασκαλείου προσμετράται υπό την προϋπόθεση ότι ο υποψήφιος έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία εξομοίωσης σύμφωνα με το π.δ. 130/1990,
ηη) δεύτερο πτυχίο πανεπιστημιακής ή τεχνολογικής εκπαίδευσης 4ετούς φοίτησης: 3 μονάδες,
θθ) δεύτερο πτυχίο τεχνολογικής εκπαίδευσης διάρκειας φοίτησης μικρότερης των 4 ετών: 2 μονάδες,
ιι) επιτυχής αποφοίτηση από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης: 2 μονάδες και
κκ) τρίτο πτυχίο: 1 μονάδα.
Τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν διορισμού δεν μοριοδοτείται. Σε περίπτωση μετάταξης δεν μοριοδοτείται ο τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν για τη μετάταξη και μοριοδοτείται ο τίτλος που αποτέλεσε προσόν του αρχικού διορισμού.
Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.). Στις περιπτώσεις που ζητείται η δήλωση της διάρκειας φοίτησης, όπου αυτή δεν αποδεικνύεται, αποδίδεται η μικρότερη προβλεπόμενη μοριοδότηση.
αα) διδακτορικό δίπλωμα, αναγνωρισμένο ως συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 4354/2015: 8 μονάδες,
ββ) δεύτερο διδακτορικό δίπλωμα: 4 μονάδες,
γγ) μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, μετά από κύκλο σπουδών 4 εξαμήνων (120 πιστωτικών μονάδων), αναγνωρισμένος ως συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 4354/2015: 4 μονάδες,
δδ) μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, μετά από κύκλο σπουδών έως και 3 εξαμήνων (έως και 90 πιστωτικών μονάδων), αναγνωρισμένος ως συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης σύμφωνα με το άρθρο 9 του ν. 4354/2015: 3 μονάδες,
εε) δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, διάρκειας φοίτησης 4 εξαμήνων (120 πιστωτικών μονάδων): 2 μονάδες,
στστ) δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, διάρκειας φοίτησης έως και 3 εξαμήνων (90 πιστωτικών μονάδων): 1,5 μονάδα,
ζζ) τίτλος διδασκαλείου μετεκπαίδευσης: 3 μονάδες. Ο τίτλος διδασκαλείου προσμετράται υπό την προϋπόθεση ότι ο υποψήφιος έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία εξομοίωσης σύμφωνα με το π.δ. 130/1990,
ηη) δεύτερο πτυχίο πανεπιστημιακής ή τεχνολογικής εκπαίδευσης 4ετούς φοίτησης: 3 μονάδες,
θθ) δεύτερο πτυχίο τεχνολογικής εκπαίδευσης διάρκειας φοίτησης μικρότερης των 4 ετών: 2 μονάδες,
ιι) επιτυχής αποφοίτηση από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης: 2 μονάδες και
κκ) τρίτο πτυχίο: 1 μονάδα.
Τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν διορισμού δεν μοριοδοτείται. Σε περίπτωση μετάταξης δεν μοριοδοτείται ο τίτλος σπουδών που αποτέλεσε προσόν για τη μετάταξη και μοριοδοτείται ο τίτλος που αποτέλεσε προσόν του αρχικού διορισμού.
Όλοι οι τίτλοι σπουδών, εφόσον προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π., ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α. ή το Ινστιτούτο Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.). Στις περιπτώσεις που ζητείται η δήλωση της διάρκειας φοίτησης, όπου αυτή δεν αποδεικνύεται, αποδίδεται η μικρότερη προβλεπόμενη μοριοδότηση.
β) Επιμόρφωση: 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα) πιστοποιητικό ή βεβαίωση ετήσιας επιμόρφωσης Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Μ.Ε.), Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.), Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) ή Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.), εφόσον δεν χρησιμοποιήθηκε ως προσόν διορισμού: 1 μονάδα,
ββ) πιστοποιητικό ή βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης ενός προγράμματος επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. συνολικής διάρκειας τριακοσίων (300), τουλάχιστον, ωρών ή εννεάμηνης, τουλάχιστον, διάρκειας: 1 μονάδα,
γγ) βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων των Π.Ε.Κ. του Ι.Ε.Π. ή του Π.Ι.: 0,1 μονάδες ανά 10 ώρες παρακολούθησης βάσει της βεβαίωσης και έως 1 μονάδα κατά ανώτατο όριο. εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών δεν μοριοδοτείται,
δδ) πιστοποιητικό ή βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων Ε.Κ.Δ.Δ.Α.: 0,1 μονάδες ανά 10 ώρες παρακολούθησης βάσει της βεβαίωσης και έως 1 μονάδα κατά ανώτατο όριο,
εε) βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών με την ιδιότητα του επιμορφούμενου ή επιμορφωτή Α΄ ή Β: 1 μονάδα,
στστ) βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης θεματικών ενοτήτων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.): 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο, η οποία κατανέμεται ως εξής: ααα) 1 μονάδα για την ολοκλήρωση ετήσιας θεματικής ενότητας και βββ) 0,50 μονάδες για την ολοκλήρωση εξαμηνιαίας θεματικής ενότητας.
Οι ανωτέρω βεβαιώσεις και πιστοποιητικά αξιολογούνται, εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό.
αα) πιστοποιητικό ή βεβαίωση ετήσιας επιμόρφωσης Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Μ.Ε.), Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Δημοτικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Δ.Ε.), Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) ή Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.), εφόσον δεν χρησιμοποιήθηκε ως προσόν διορισμού: 1 μονάδα,
ββ) πιστοποιητικό ή βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης ενός προγράμματος επιμόρφωσης Α.Ε.Ι. συνολικής διάρκειας τριακοσίων (300), τουλάχιστον, ωρών ή εννεάμηνης, τουλάχιστον, διάρκειας: 1 μονάδα,
γγ) βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων των Π.Ε.Κ. του Ι.Ε.Π. ή του Π.Ι.: 0,1 μονάδες ανά 10 ώρες παρακολούθησης βάσει της βεβαίωσης και έως 1 μονάδα κατά ανώτατο όριο. εισαγωγική επιμόρφωση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών δεν μοριοδοτείται,
δδ) πιστοποιητικό ή βεβαίωση παρακολούθησης επιμορφωτικών προγραμμάτων Ε.Κ.Δ.Δ.Α.: 0,1 μονάδες ανά 10 ώρες παρακολούθησης βάσει της βεβαίωσης και έως 1 μονάδα κατά ανώτατο όριο,
εε) βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών με την ιδιότητα του επιμορφούμενου ή επιμορφωτή Α΄ ή Β: 1 μονάδα,
στστ) βεβαίωση επιτυχούς ολοκλήρωσης θεματικών ενοτήτων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.): 1 μονάδα κατ’ ανώτατο όριο, η οποία κατανέμεται ως εξής: ααα) 1 μονάδα για την ολοκλήρωση ετήσιας θεματικής ενότητας και βββ) 0,50 μονάδες για την ολοκλήρωση εξαμηνιαίας θεματικής ενότητας.
Οι ανωτέρω βεβαιώσεις και πιστοποιητικά αξιολογούνται, εφόσον δεν ήταν αναγκαίο προσόν για το διορισμό.
ζζ) πιστοποίηση επιμόρφωσης Β επιπέδου στις ΤΠΕ με την ιδιότητα του επιμορφούμενου ή επιμορφωτή: 1 μονάδα και
ηη) πιστοποίηση επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις ΤΠΕ: 0,50 μονάδες,
ηη) πιστοποίηση επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις ΤΠΕ: 0,50 μονάδες,
γ) Γνώση ξένων γλωσσών: 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα) πιστοποιημένη γνώση πρώτης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ2: 3 μονάδες,
ββ) πιστοποιημένη γνώση πρώτης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ1: 2 μονάδες,
γγ) πιστοποιημένη γνώση πρώτης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου B2: 1 μονάδα,
δδ) πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ2: 3 μονάδες,
εε) πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ1: 2 μονάδες και
στστ) πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου B2: 1 μονάδα.
Αν ο υποψήφιος κατέχει αποδεικτικά γνώσης της ίδιας ξένης γλώσσας διαφορετικού επιπέδου, μοριοδοτείται μόνο για το ανώτερο. Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του π.δ. 50/2001. Η γνώση της ξένης γλώσσας που αποτέλεσε προσόν διορισμού για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ34 και ΠΕ40 δεν λαμβάνεται υπόψη για την εφαρμογή της παρούσας περίπτωσης και δεν μοριοδοτείται.
αα) πιστοποιημένη γνώση πρώτης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ2: 3 μονάδες,
ββ) πιστοποιημένη γνώση πρώτης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ1: 2 μονάδες,
γγ) πιστοποιημένη γνώση πρώτης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου B2: 1 μονάδα,
δδ) πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ2: 3 μονάδες,
εε) πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου Γ1: 2 μονάδες και
στστ) πιστοποιημένη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας με τίτλο επιπέδου B2: 1 μονάδα.
Αν ο υποψήφιος κατέχει αποδεικτικά γνώσης της ίδιας ξένης γλώσσας διαφορετικού επιπέδου, μοριοδοτείται μόνο για το ανώτερο. Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του π.δ. 50/2001. Η γνώση της ξένης γλώσσας που αποτέλεσε προσόν διορισμού για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ34 και ΠΕ40 δεν λαμβάνεται υπόψη για την εφαρμογή της παρούσας περίπτωσης και δεν μοριοδοτείται.
δ) Συγγραφικό και ερευνητικό έργο επιστημονικού περιεχομένου σχετικού με τις επιστήμες της εκπαίδευσης και των διδασκόμενων μαθημάτων σύμφωνα με το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών: 8 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα): Βιβλία, συλλογικοί τόμοι, πρακτικά συνεδρίων, διδακτικό και επιμορφωτικό υλικό: 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
ααα) βιβλία διεθνών εκδοτικών οίκων με ISBN: 2 μονάδες ανά βιβλίο,
βββ) βιβλία ελληνικών εκδοτικών οίκων με ISBN: 1,5 μονάδα ανά βιβλίο,
γγγ) κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους διεθνών εκδοτικών οίκων με ISBN: 1 μονάδα ανά κεφάλαιο,
δδδ) κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους ελληνικών εκδοτικών οίκων με ISBN: 0,50 μονάδες ανά κεφάλαιο,
εεε) εισηγήσεις σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων με έκδοση ISBN ή ISSN: 0,50 μονάδες ανά εισήγηση,
στστστ) εισηγήσεις σε πρακτικά ελληνικών συνεδρίων με έκδοση ISBN ή ISSN: 0,25 μονάδες ανά εισήγηση,
ζζζ) συγγραφή σχολικού εγχειριδίου ή διδακτικού βιβλίου, το οποίο διανέμεται στους μαθητές ή εκπαιδευτικούς σε σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης ή συμμετοχή σε ομάδα σύνταξης Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών - Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ή αναμόρφωσης - εξορθολογισμού Προγραμμάτων Σπουδών και διδακτικής ύλης του Ι.Ε.Π. ή του Π.Ι.: 0,50 μονάδες ανά περίπτωση,
αα): Βιβλία, συλλογικοί τόμοι, πρακτικά συνεδρίων, διδακτικό και επιμορφωτικό υλικό: 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
ααα) βιβλία διεθνών εκδοτικών οίκων με ISBN: 2 μονάδες ανά βιβλίο,
βββ) βιβλία ελληνικών εκδοτικών οίκων με ISBN: 1,5 μονάδα ανά βιβλίο,
γγγ) κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους διεθνών εκδοτικών οίκων με ISBN: 1 μονάδα ανά κεφάλαιο,
δδδ) κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους ελληνικών εκδοτικών οίκων με ISBN: 0,50 μονάδες ανά κεφάλαιο,
εεε) εισηγήσεις σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων με έκδοση ISBN ή ISSN: 0,50 μονάδες ανά εισήγηση,
στστστ) εισηγήσεις σε πρακτικά ελληνικών συνεδρίων με έκδοση ISBN ή ISSN: 0,25 μονάδες ανά εισήγηση,
ζζζ) συγγραφή σχολικού εγχειριδίου ή διδακτικού βιβλίου, το οποίο διανέμεται στους μαθητές ή εκπαιδευτικούς σε σχολικές μονάδες της δημόσιας εκπαίδευσης ή συμμετοχή σε ομάδα σύνταξης Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών - Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ.) ή αναμόρφωσης - εξορθολογισμού Προγραμμάτων Σπουδών και διδακτικής ύλης του Ι.Ε.Π. ή του Π.Ι.: 0,50 μονάδες ανά περίπτωση,
ηηη) δημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού, πιστοποιημένου από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, το Ι.Ε.Π. ή το Π.Ι. ή με σφραγίδα ποιότητας απότο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, το Ι.Ε.Π., το Ι.Τ.Υ.Ε., το Ε.Κ.Τ. και το Κ.Ε.Γ.: 0,25 μονάδες ανά λογισμικό,
θθθ) δημιουργία επιμορφωτικού υλικού του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ι.Ε.Π. Π.Ι., εποπτευόμενων από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων φορέων ή του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. : 0,25 μονάδες ανά πρόγραμμα.
θθθ) δημιουργία επιμορφωτικού υλικού του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ι.Ε.Π. Π.Ι., εποπτευόμενων από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων φορέων ή του Ε.Κ.Δ.Δ.Α. : 0,25 μονάδες ανά πρόγραμμα.
Στην περίπτωση ομαδικής συγγραφής λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.
ββ) Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά: 6 μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
ααα) Άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με ISSN και σύστημα κριτών: 1 μονάδα ανά άρθρο,
βββ) άρθρα σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά με ISSN και σύστημα κριτών: 0,50 μονάδες ανά άρθρο και
γγγ) άρθρα σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά χωρίς σύστημα κριτών: 0,25 μονάδες ανά άρθρο.
Στην περίπτωση ομαδικής συγγραφής λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.
ε) Διδακτικό έργο στην ανώτατη εκπαίδευση: 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο
άσκηση αυτοδύναμου διδακτικού έργου σε Α.Ε.Ι. ή στη Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.: 0,50 μονάδες ανά εξάμηνο.
ββ) Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά: 6 μονάδες κατ΄ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
ααα) Άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με ISSN και σύστημα κριτών: 1 μονάδα ανά άρθρο,
βββ) άρθρα σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά με ISSN και σύστημα κριτών: 0,50 μονάδες ανά άρθρο και
γγγ) άρθρα σε ελληνικά επιστημονικά περιοδικά χωρίς σύστημα κριτών: 0,25 μονάδες ανά άρθρο.
Στην περίπτωση ομαδικής συγγραφής λαμβάνεται το ήμισυ της μοριοδότησης.
ε) Διδακτικό έργο στην ανώτατη εκπαίδευση: 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο
άσκηση αυτοδύναμου διδακτικού έργου σε Α.Ε.Ι. ή στη Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.: 0,50 μονάδες ανά εξάμηνο.
3. Το κριτήριο της διδακτικής, της συμβουλευτικής-υποστηρικτικής και της διοικητικής εμπειρίας, αποτιμάται με εικοσιπέντε (25) μονάδες κατ` ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
α) Διδακτικήυπηρεσία: 1 μονάδα ανά έτος διδακτικής υπηρεσίας και έως 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
α) Διδακτικήυπηρεσία: 1 μονάδα ανά έτος διδακτικής υπηρεσίας και έως 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
Η άσκηση διδακτικής υπηρεσίας για χρονικό διάστημα βραχύτερο του έτους μοριοδοτείται με το ένα τέταρτο (1/4) της αντίστοιχης ετήσιας μοριοδότησης για κάθε τρίμηνο. Χρόνος μικρότερος του τριμήνου δεν μοριοδοτείται.
Άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα:
αα) άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα, Ε.Κ., Σ.Δ.Ε. ή δημόσια Ι.Ε.Κ.,: 1 μονάδα ανά διδακτικό έτοςκαι έως 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
ββ) άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν αξιολογηθεί: 0,50 μονάδες ανά διδακτικό έτος, το οποίο έχει αξιολογηθεί και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Η μοριοδότηση της παρούσας υποπερίπτωσης προσαυξάνει την μοριοδότηση της υποπερίπτωσης αα).
ββ) άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν αξιολογηθεί: 0,50 μονάδες ανά διδακτικό έτος, το οποίο έχει αξιολογηθεί και έως 2 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Η μοριοδότηση της παρούσας υποπερίπτωσης προσαυξάνει την μοριοδότηση της υποπερίπτωσης αα).
β) Παροχή επιμορφωτικού έργου σε προγράμματα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, περιλαμβανομένων των προγραμμάτων του Ι.Ε.Π., του Π.Ι., των Π.Ε.Κ., του Ε.Κ.Δ.Δ.Α., και εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: 0,1 ανά 10 ώρες βάσει βεβαίωσης και έως 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο. Επιμορφωτικό έργο που αποτελεί υπηρεσιακό καθήκον του υποψηφίου δεν μοριοδοτείται.
γ) συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα:
αα) συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα του Ι.Ε.Π. ή του Π.Ι., επιτροπής ερευνών Α.Ε.Ι., εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και ερευνητικών κέντρων-ινστιτούτων βάσει βεβαίωσης: 1 μονάδα ανά πρόγραμμα και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο,
αα) συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα του Ι.Ε.Π. ή του Π.Ι., επιτροπής ερευνών Α.Ε.Ι., εποπτευόμενων φορέων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και ερευνητικών κέντρων-ινστιτούτων βάσει βεβαίωσης: 1 μονάδα ανά πρόγραμμα και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο,
ββ) συμμετοχή σε καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα ή δράσεις χρηματοδοτούμενα εν όλω ή εν μέρει από την Ε.Ε. ή άλλους διεθνείς οργανισμούς όπως Lingua, Σωκράτης, Comenius, Erasmus/Erasmus+, Leonardo da Vinci και eTwinning ή σε προαιρετικές δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας σύμφωνα με το άρθρο …: 0,50 μονάδες ανά πρόγραμμα ή δράση και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
δ) Συμβουλευτικό - υποστηρικτικό έργο υπό την ιδιότητα τουΠεριφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, Συμβούλου Εκπαίδευσης, του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ή του Σχολικού Συμβούλου ή του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου: 1 μονάδα ανά έτος και έως 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
Το ανώτατο όριο των αξιολογικών μονάδων για τις περιπτώσεις α) έως δ) δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 15.
ε) Διοικητική εμπειρία: 10 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:
αα) άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, Συντονιστή Εκπαίδευσης Εξωτερικού, Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Προϊσταμένου επιπέδου Διεύθυνσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ή εποπτευόμενου από αυτό φορέα, Συμβούλου Α΄ του Ι.Ε.Π. ή Παρέδρου επί θητεία του Π.Ι.: 1 μονάδα ανά έτος και έως 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
αα) άσκηση καθηκόντων Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, Συντονιστή Εκπαίδευσης Εξωτερικού, Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Προϊσταμένου επιπέδου Διεύθυνσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ή εποπτευόμενου από αυτό φορέα, Συμβούλου Α΄ του Ι.Ε.Π. ή Παρέδρου επί θητεία του Π.Ι.: 1 μονάδα ανά έτος και έως 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
ββ) άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Τμήματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και των εποπτευόμενων από αυτό φορέων,Προϊσταμένου Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,Προϊσταμένου Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης ή Προϊσταμένου Γραφείου Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Κ.Ε.Σ.Υ., Κ.Δ.Α.Υ., ΚΕ.Δ.Δ.Υ., Συμβούλου Β΄ του Ι.Ε.Π.,(Διευθυντή και Υποδιευθυντή ΠΕΚ), διευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. ή Δ.Ι.Ε.Κ. ή Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή Σ.Ε.Κ. ή Σ.Δ.Ε.: 0,75 μονάδες ανά έτοςκαι έως 6 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
γγ) άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου νηπιαγωγείου ή ολιγοθέσιου δημοτικού σχολείου, υποδιευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. ή Δ.Ι.Ε.Κ. ή Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ή Σ.Ε.Κ. ή Σ.Δ.Ε. ή υπευθύνου τομέα Ε.Κ., ή Προϊσταμένου Κ.Ε.Α. ή Υπευθύνου Λειτουργίας Κ.Π.Ε. ή Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων, ή υπευθύνου Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης(η συμμετοχή εκπαιδευτικού στο Τοπικό Συμβούλιο Επιλογής της παραγράφου 1 του άρθρου 26 ή στα υπηρεσιακά συμβούλια ή η συμμετοχή αιρετού εκπρόσωπου εκπαιδευτικών στα υπηρεσιακά συμβούλια): 0,50 μονάδες ανά έτος και έως 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.(Παράλληλη συμμετοχή σε περισσότερα συμβούλια το ίδιο χρονικό διάστημα δεν μοριοδοτείται αθροιστικά. Για τη μοριοδότηση των αναπληρωματικών αιρετών μελών των συμβουλίων απαιτείται συμμετοχή τους σε πέντε (5) τουλάχιστον συνεδριάσεις ανά έτος),
δδ) άσκηση καθήκοντα υπευθύνου σχολικών δραστηριοτήτων, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αγωγής υγείας, πολιτιστικών θεμάτων, Σ.Σ.Ν., ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ., Ε.Κ.Φ.Ε., ΚΕ.ΣΥ.Π., ΓΡΑ.ΣΥ., ή ΓΡΑ.Σ.Ε.Π., του υπεύθυνου Πληροφορικής και νέων Τεχνολογιών ή Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού, σχολικών βιβλιοθηκών, οι οποίες είχαν λειτουργήσει στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση» (Ε.Π.Ε.Α.Κ.), εκπαιδευτικού εμπιστοσύνηςή άσκηση διοικητικών καθηκόντων με απόσπαση σε υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: 0,25 ανά έτος και έως 3 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
Χρόνος διοικητικής εμπειρίας βραχύτερος του έτους μοριοδοτείται με το ένα τέταρτο (1/4) της αντίστοιχης ετήσιας μοριοδότησης για κάθε τρίμηνο. Χρόνος μικρότερος του τριμήνου δεν υπολογίζεται.
4. Το κριτήριο της αξιολόγησης του υποψηφίου στον διοικητικό και παιδαγωγικό τομέα του αποτιμάται με είκοσι πέντε (25) μονάδες κατ` ανώτατο όριο βάσει των εκθέσεων αξιολόγησης του υποψηφίου.
5.Το κριτήριο της γενικής συγκρότησης του υποψηφίου αποτιμάται με είκοσι(20) μονάδες κατ` ανώτατο όριο. Για την αποτίμηση του εν λόγω κριτηρίου διενεργείται προσωπική συνέντευξη του υποψηφίου ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής, η οποία μαγνητοφωνείται. Μέσω της συνέντευξης εκτιμώνται ησυγκρότηση της σκέψης και του παιδαγωγικού λόγου, η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας,η συστηματική ενημέρωση στα εκπαιδευτικά ζητήματα, καθώς καιοι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου ως προς τη διαμόρφωση στάσεων, σχέσεων, ρόλων και δράσεων που μετασχηματίζουν τη μεν σχολική τάξη σε πλαίσιο ενεργού μάθησης και ενδυνάμωσης της φωνής των μαθητών, τη δε σχολική μονάδα σε κοινότητα επαγγελματικής μάθησης και ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Κατά τη συνέντευξη συνεκτιμώνται, επίσης, τα στοιχεία του φακέλου υποψηφιότητας κάθε υποψηφίου.
Για τη διεξαγωγή της συνέντευξης, αξιοποιείται μελέτη περίπτωσης από τράπεζα θεμάτων, την οποία θα κληθεί να πραγματευτεί ο υποψήφιος. Υπεύθυνη για την προετοιμασία της τράπεζας θεμάτων είναι η Α,ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε, η οποία επικουρείται από το Ι.Ε.Π.. Η διαδικασία περιλαμβάνει τα ακόλουθα στάδια: α) προετοιμασία του υποψηφίου πάνω στη μελέτη περίπτωσης, την οποία επέλεξε τυχαία από ένα σύνολο μελετών περίπτωσης και β) παρουσίαση από τον ίδιο του θέματος της μελέτης περίπτωσης και ερωτήσεις των μελών του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής προς τον υποψήφιο. Κατά το χρόνο της προετοιμασίας του υποψηφίου πραγματοποιείται εισήγηση από μέλος του Συμβουλίου Επιλογής σχετικά με τον φάκελο του υποψηφίου.
Τα στοιχεία, τα οποία συνεκτιμώνται κατά τη συνέντευξη αποτιμώνται σε αξιολογικές μονάδες ως εξής:
αα) η συγκρότηση της σκέψης και του παιδαγωγικού λόγου: 5 μονάδες,
ββ) η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας:5 μονάδες και
γγ) οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου ως προς τη διαμόρφωση στάσεων, σχέσεων, ρόλων και δράσεων που μετασχηματίζουν τη μεν σχολική τάξη σε πλαίσιο ενεργού μάθησης και ενδυνάμωσης της φωνής των μαθητών, τη δε σχολική μονάδα σε κοινότητα επαγγελματικής μάθησης και ανάπτυξης των εκπαιδευτικών: 10μονάδες.
6. Το Συμβούλιο Επιλογής δύναται με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη απόφαση να αποκλείσει από την περαιτέρω διαδικασία υποψήφιο που κατά τη διάρκεια της συνέντευξης διαπιστώνεται ότι δεν είναι κατάλληλος για την άσκηση των καθηκόντων του Συμβούλου Εκπαίδευσης.»
Επιλογή Συμβούλων Εκπαίδευσης
Κατά την πρώτη επιλογή Συμβούλων Εκπαίδευσης τα κριτήρια επιλογής αποτιμώνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 24Α του ν. 4547/2018με τις ακόλουθες διαφοροποιήσεις:
α) Το κριτήριο της επιστημονικής - παιδαγωγικής συγκρότησης της παραγράφου 2 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάται με σαράντα (45) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
αα) Το υποκριτήριο των τίτλων σπουδών της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάταιμε 20μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
ββ) Το υποκριτήριο της επιμόρφωσης της περίπτωσης β) της παραγράφου 2 του άρθρου 24Ατου ν. 4547/2018 αποτιμάται με 5μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
γγ) Το υποκριτήριο του συγγραφικού και ερευνητικού έργου επιστημονικού περιεχομένου της περίπτωσης δ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάταιμε 12 μονάδες.
δδ) Το υποκριτήριο του διδακτικού έργου στην ανώτατη εκπαίδευση της περίπτωσης ε΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάταιμε 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
β) Το κριτήριο της διδακτικής, της συμβουλευτικής - υποστηρικτικής και της διοικητικής εμπειρίας της παραγράφου 3του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018 αποτιμάταιμε τριάντα (35) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
αα) Το υποκριτήριο ββ΄ της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάταιμε 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
ββ)Το ανώτατο όριο των αξιολογικών μονάδων για τις περιπτώσεις α΄ έως δ΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018δεν μπορεί να υπερβαίνει τις20 μονάδες.
γγ) Το κριτήριο της διοικητικής εμπειρίας της περίπτωσης ε΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάταιμε 15μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
γ) Το κριτήριο της αξιολόγησης του υποψηφίου στον διοικητικό και παιδαγωγικό τομέα της παραγράφου 4 του άρθρου 24Α του ν. 4547/2018 δε λαμβάνεται υπόψη ως μοριοδοτούμενο κριτήριο.
Κατά την πρώτη επιλογή Συμβούλων Εκπαίδευσης τα κριτήρια επιλογής αποτιμώνται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 24Α του ν. 4547/2018με τις ακόλουθες διαφοροποιήσεις:
α) Το κριτήριο της επιστημονικής - παιδαγωγικής συγκρότησης της παραγράφου 2 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάται με σαράντα (45) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
αα) Το υποκριτήριο των τίτλων σπουδών της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάταιμε 20μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
ββ) Το υποκριτήριο της επιμόρφωσης της περίπτωσης β) της παραγράφου 2 του άρθρου 24Ατου ν. 4547/2018 αποτιμάται με 5μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
γγ) Το υποκριτήριο του συγγραφικού και ερευνητικού έργου επιστημονικού περιεχομένου της περίπτωσης δ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάταιμε 12 μονάδες.
δδ) Το υποκριτήριο του διδακτικού έργου στην ανώτατη εκπαίδευση της περίπτωσης ε΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάταιμε 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
β) Το κριτήριο της διδακτικής, της συμβουλευτικής - υποστηρικτικής και της διοικητικής εμπειρίας της παραγράφου 3του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018 αποτιμάταιμε τριάντα (35) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
αα) Το υποκριτήριο ββ΄ της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάταιμε 4 μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
ββ)Το ανώτατο όριο των αξιολογικών μονάδων για τις περιπτώσεις α΄ έως δ΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018δεν μπορεί να υπερβαίνει τις20 μονάδες.
γγ) Το κριτήριο της διοικητικής εμπειρίας της περίπτωσης ε΄ της παραγράφου 3 του άρθρου 24Aτου ν. 4547/2018αποτιμάταιμε 15μονάδες κατ’ ανώτατο όριο.
γ) Το κριτήριο της αξιολόγησης του υποψηφίου στον διοικητικό και παιδαγωγικό τομέα της παραγράφου 4 του άρθρου 24Α του ν. 4547/2018 δε λαμβάνεται υπόψη ως μοριοδοτούμενο κριτήριο.
δ) Το κριτήριο της γενικής συγκρότησης του υποψηφίου της παραγράφου 5 του άρθρου 24Α του ν. 4547/2018 αποτιμάται με είκοσι (20) μονάδες κατ` ανώτατο όριο. Για την αποτίμηση του εν λόγω κριτηρίου διενεργείται προσωπική συνέντευξη του υποψηφίου ενώπιον του αρμόδιου συμβουλίου επιλογής, η οποία μαγνητοφωνείται.
Η συνέντευξη εστιάζει στην αυτοαξιολόγηση του υποψηφίου και τον σχεδιασμό του έργου του σε περίπτωση επιλογής του. Ο υποψήφιος καλείται να επιλέξει και να παρουσιάσει μια περίπτωση από τις αναφερόμενες στην αυτοαξιολόγησή του και μια περίπτωση από τις αναφερόμενες στο σχεδιασμό του έργου του. Το Συμβούλιο έχει τη δυνατότητα να ρωτήσει ο,τιδήποτε σχετίζεται με τα θέματα αυτοαξιολόγησης και σχεδιασμού.
Η συνέντευξη εστιάζει στην αυτοαξιολόγηση του υποψηφίου και τον σχεδιασμό του έργου του σε περίπτωση επιλογής του. Ο υποψήφιος καλείται να επιλέξει και να παρουσιάσει μια περίπτωση από τις αναφερόμενες στην αυτοαξιολόγησή του και μια περίπτωση από τις αναφερόμενες στο σχεδιασμό του έργου του. Το Συμβούλιο έχει τη δυνατότητα να ρωτήσει ο,τιδήποτε σχετίζεται με τα θέματα αυτοαξιολόγησης και σχεδιασμού.
Μέσω της συνέντευξης εκτιμώνται ησυγκρότηση της σκέψης και του παιδαγωγικού λόγου, η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας, η συστηματική ενημέρωση στα εκπαιδευτικά ζητήματα, καθώς καιοι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου ως προς τη διαμόρφωση στάσεων, σχέσεων, ρόλων και δράσεων που μετασχηματίζουν τη μεν σχολική τάξη σε πλαίσιο ενεργού μάθησης και ενδυνάμωσης της φωνής των μαθητών, τη δε σχολική μονάδα σε κοινότητα επαγγελματικής μάθησης και ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Κατά τη συνέντευξη συνεκτιμώνται, επίσης, τα στοιχεία του φακέλου υποψηφιότητας κάθε υποψηφίου.
Τα στοιχεία, τα οποία συνεκτιμώνται κατά τη συνέντευξη αποτιμώνται σε αξιολογικές μονάδες ως εξής:
αα) η συγκρότηση της σκέψης και του παιδαγωγικού λόγου: 5 μονάδες,
ββ) η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας: 5 μονάδες και
γγ) οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου ως προς τη διαμόρφωση στάσεων, σχέσεων, ρόλων και δράσεων που μετασχηματίζουν τη μεν σχολική τάξη σε πλαίσιο ενεργού μάθησης και ενδυνάμωσης της φωνής των μαθητών, τη δε σχολική μονάδα σε κοινότητα επαγγελματικής μάθησης και ανάπτυξης των εκπαιδευτικών: 10 μονάδες.
αα) η συγκρότηση της σκέψης και του παιδαγωγικού λόγου: 5 μονάδες,
ββ) η ικανότητα έκφρασης και επικοινωνίας: 5 μονάδες και
γγ) οι γνώσεις και οι ικανότητες του υποψηφίου ως προς τη διαμόρφωση στάσεων, σχέσεων, ρόλων και δράσεων που μετασχηματίζουν τη μεν σχολική τάξη σε πλαίσιο ενεργού μάθησης και ενδυνάμωσης της φωνής των μαθητών, τη δε σχολική μονάδα σε κοινότητα επαγγελματικής μάθησης και ανάπτυξης των εκπαιδευτικών: 10 μονάδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου