Μόλις τελείωσε το σημερινό ΠΥΣΔΕ.
Οι αποφάσεις εν συντομία έχουν ως εξής:
Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΔΕ
Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 16 Ιουνίου 2020 16:22
ΘΕΜΑ: «Πρόταση τοποθέτησης (προσωρινός πίνακας) εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά, πρόσκληση υποβολής ΝΕΑΣ ΔΗΛΩΣΗΣ. Διόρθωση λαθών».
Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ, ΘΑ ΕΚΔΟΘΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
1. Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις
Θέσαμε υπ' όψιν του ΠΥΣΔΕ την ανακοίνωσή μας με την οποία ζητούσαμε
αναμόρφωση των πινάκων υπεραριθμιών και κενών, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, στις ειδικότητες που επέρχονται μεταβολές.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ 16/06
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Επί των ανακοινώσεων και των προτάσεων της
ΔΔΕ Έβρου οι οποίες δημοσιοποιήθηκαν στις 13/06 και αφορούν τα
θέματα των υπηρεσιακών μεταβολών που θα συζητηθούν στο σημερινό (16/06) ΠΥΣΔΕ,
( διαβάστε αυτές τις προτάσεις στο https://agonsysp.blogspot.com/2020/06/2020.html
) έχουμε να παρατηρήσουμε
τα εξής:
A.
ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΑΙΘ
Το υπουργείο των ΚΑΜΕΡΩΝ και του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ, ενώ δεν
έχει προωθήσει για επίλυση κανένα από τα βασικά και χρονίζοντα προβλήματα της
Εκπ/σεως, βρήκε το χρόνο και εν μέσω
πανδημίας παρουσίασε ένα απαράδεκτο και
αντιδραστικό πολυνομοσχέδιο, το οποίο τελικώς ψηφίστηκε ( μόνο με τις ψήφους των βουλευτών της Ν.Δ.
) και εάν εφαρμοστεί, θα αποτελέσει ταφόπλακα για τη Δημόσια Εκπ/ση. Στις 12/06
δημοσιεύθηκαν στο Νο 2265 ΦΕΚ τ.Β οι υπουργικές αποφάσεις 72322/Δ2 και 72323/Δ2
που ορίζουν τα νέα ωρολόγια προγράμματα
των μαθημάτων των Α’, Β’, Γ’ τάξεων του Ημερησίου Γυμνασίου και των
μαθημάτων των Α’, Β’, Γ’ τάξεων του Εσπερινού Γυμνασίου αντιστοίχως (διαβάστε τα στο https://agonsysp.blogspot.com/2020/06/2020-2021_13.html).
και στις 15/06 δημοσιεύθηκαν στο Νο 2338 ΦΕΚ τ.Β οι υπουργικές αποφάσεις 74181/Δ2
και 74182/Δ2 που ορίζουν τα νέα ωρολόγια
προγράμματα των μαθημάτων των Α’, Β’, Γ’ τάξεων του ΓΕ.Λ. και των
μαθημάτων του του Εσπερινού ΓΕ.Λ. αντιστοίχως (διαβάστε τα στο https://agonsysp.blogspot.com/2020/06/blog-post_16.html).
Οι αλλαγές που
επέρχονται είναι:
Ημερήσια Γ/σια
Οικιακή
οικονομία Α': 1 ώρα από 2
Πληροφορική Α': 2 ώρες από 1
Εσπερινά
Γ/σια:
Βιολογία Α':
1 ώρα από 2
Γεωλογία - Γεωγραφία
Α': 2 ώρες από 1
ΓΕΛ
Α ΤΑΞΗ
Καταργείται το μάθημα Ερευνητικές Δημιουργικές Δραστηριότητες
(2ω)
Καταργούνται τα μαθήματα Επιλογής (2ω)
Πολιτική
Παιδεία: 2 ώρες από 3
Προστίθενται
Εφαρμογές Πληροφορικής 2ω
Αγγλικά 3ω
2η
Ξ.ΓΛ. 2ω ( στη θέση της Ξ.ΓΛ. γενικά)
Β ΤΑΞΗ Γ.Π.
Καταργείται το μάθημα Ερευνητικές Δημιουργικές
Δραστηριότητες (1ω)
Καταργείται το μάθημα Σύγχρονος
Κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία (2ω)
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης
των Η/Υ: 2 ώρες από 1
Φυσική Αγωγή: 2 ώρες από 1
Προστίθενται
Αγγλικά 2ω
2η
Ξ.ΓΛ. 1ω ( στη θέση της Ξ.ΓΛ. με 2ω γενικά)
Β ΤΑΞΗ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Ομάδα
Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών
Καταργείται
το μάθημα Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (2ω)
Προστίθεται
Λατινικά 2ω
Ομάδα Προσανατολισμού
Θετικών Σπουδών
Φυσική 2
ώρες από 3
Μαθηματικά 3
ώρες από 2
Γ ΤΑΞΗ Γ.Π.
Φυσική Αγωγή: 3 ώρες από 2
Προστίθενται
Αγγλικά 2ω
Το μάθημα
Ιστορία ή Μαθηματικά 2ω ( Ιστορία για
τους μαθητές που επιλέγουν την Ομάδα
Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας και την Ομάδα
Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής και Μαθηματικά για τους μαθητές που επιλέγουν
την Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών )
Γ ΤΑΞΗ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Ομάδα
Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών
Όλα τα
μαθήματα γίνονται με 6ω αντί 7ω
Καταργείται
το μάθημα Κοινωνιολογία (από το σχολικό έτος
2021-2022 και εφεξής) και αντικαθίσταται από το μάθημα των Λατινικών.
Ομάδα
Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας
Όλα τα
μαθήματα γίνονται με 6ω αντί 7ω
Ομάδα
Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
Όλα τα
μαθήματα γίνονται με 6ω αντί 7ω
Παρατηρούμε:
1. στα Εσπ. Γ/σια
οι αλλαγές περιορίζονται εντός του κλάδου των ΠΕ04 και δεν αλλάζουν το συνολικό
αποτέλεσμά του
2. στα Ημερήσια
Γ/σια οι αλλαγές είναι ουσιώδεις στους
κλάδους ΠΕ80 και ΠΕ86
3. Στα ΓΕ.Λ. οι αλλαγές είναι αρκετές.
Στην ειδικότητα ΠΕ02 οι
αυξομειώσεις ωρών οδηγούν περίπου στο ίδιο αποτέλεσμα, το «κόντρα» μάθημα στη Γ
ΓΕ.Λ. θα επιφέρει μικρή αύξηση, αλλά από τη σχ. χρονιά 2021-2022 η αλλαγή με τα Λατινικά θα επιφέρει μεγάλη αύξηση
ωρών.
Στην ειδικότητα ΠΕ03 οι
αυξομειώσεις ωρών οδηγούν περίπου στο ίδιο αποτέλεσμα, αλλά το «κόντρα» μάθημα
στη Γ ΓΕ.Λ. θα επιφέρει μικρή αύξηση
Στον κλάδο ΠΕ04 θα υπάρξει συνολικώς μικρή μείωση
ωρών
Στις ειδικότητες ΠΕ05, 07 θα σημειωθεί
μια μικρή αύξηση ωρών
Στην ειδικότητα ΠΕ06 η αύξηση των
ωρών διδασκαλίας θα είναι σημαντική
Στην ειδικότητα ΠΕ11 θα σημειωθεί
μια μικρή αύξηση ωρών ( +2ω)
Στην ειδικότητα ΠΕ86 θα σημειωθεί
μια μικρή αύξηση ωρών ( +2ω)
Οι κλάδοι που κυρίως πλήττονται από τις αλλαγές είναι
οι ΠΕ78 και οι ΠΕ80.
Στην παρούσα
ανακοίνωση δεν θα σχολιάσουμε το περιεχόμενο και τη σκοπιμότητα των αλλαγών
αυτών. Περιοριζόμαστε να πούμε ότι
προφανώς (απαράδεκτος και αντιεκπαιδευτικός) στόχος του ΥΠΑΙΘ είναι η εξαφάνιση
του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας από τα Γ/σια ( σε συνέχεια των
αποφάσεων της προηγούμενης ηγεσίας του
Υπουργείου Παιδείας που κατάργησε το μάθημα από την Β’ Γυμνασίου και αφαίρεσε
από τον κλάδο την β’ ανάθεση του μαθήματος της Γεωγραφίας ) και επιπλέον
ότι «διώκονται» οι Κοινωνικές και
Οικονομικές Επιστήμες στο ΓΕ.Λ. ως απόρροια των εμμονών και των ξεπερασμένων
ιδεοληψιών που έχει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ. Απώτερος σκοπός η δημιουργία εκπ/κών χωρίς ωράριο, υπεραρίθμων,
μονίμως περιπλανωμένων σε 4 και 5 σχολεία! Και στο τέλος ποιος ξέρει; Μήπως το ΥΠΑΙΘ κατασκευάζει νέους στόχους
για νέες διαθεσιμότητες; Μήπως εκεί στο ΥΠΑΙΘ “ονειρεύονται” τις ημέρες του
Αρβανιτόπουλου; Oι εκπ/κοί όλων των ειδικοτήτων οφείλουμε να σταθούμε
αλληλέγγυοι στους εκπ/κούς των παραπάνω κλάδων, έχοντας στο μυαλό μας ότι όταν «καίγεται»
το διπλανό σπίτι πρέπει να βοηθήσουμε «να σβήσει η φωτιά» γιατί διαφορετικά
μπορεί κάποια στιγμή να έρθει και στο δικό μας.
Απ’ όλα τα παραπάνω γεννιούνται οι εύλογες απορίες:
Δεν γνωρίζουν οι «άριστοι» που κυβερνούν ότι μετά από
την ανακοίνωση των μεταθέσεων σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ακολουθούν οι
υπηρεσιακές μεταβολές σε κάθε ΠΥΣΔΕ; Και ότι στο παρόν χρονικό διάστημα η διαδικασία
εξελίσσεται σε όλες τις περιοχές με βάση κάποια δεδομένα που τέθηκαν εξ αρχής
και με τα οποία υλοποιήθηκαν οι μεταθέσεις;. Και ότι αφού αλλάζουν τα ωρολόγια
προγράμματα εν μέσω των παραπάνω διαδικασιών και ενδεχομένως πολύ πιθανόν να
έχουμε και νέες αποφάσεις αναθέσεως μαθημάτων, θα πρέπει να αναθεωρηθούν οι
πίνακες με αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών
διδασκαλίας ανά ειδικότητα/κλάδο και ανά Σχολείο
που εκδόθηκαν το προηγούμενο διάστημα και βάσει αυτών εξελίχθηκε έως τώρα η εργασία
των ΠΥΣΔΕ για τις τοποθετήσεις σε οργανικά κενά και άρα σε πολλές περιπτώσεις θα πρέπει να ξεκινήσουν τα ΠΥΣΔΕ από την αρχή;. Και πως είναι δυνατόν με αυτές τις καθυστερήσεις να γίνει εφικτή
και χωρίς προβλήματα η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς το Σεπτέμβριο;. Τρία ενδεχόμενα υπάρχουν: Ή είναι παντελώς άσχετοι ή δεν τους
ενδιαφέρει το Δημόσιο Σχολείο ή και τα δύο μαζί! Επαναλαμβάνουμε και πάλι
την πρότασή μας ότι όλες οι υπηρεσιακές
μεταβολές θα πρέπει απρόσκοπτα να ολοκληρώνονται έως τις 30/06 κάθε χρόνο.
B.
ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΔΔΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
Σύμφωνα με τους
πίνακες που δημοσιοποίησε η ΔΔΕ και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα νέα ωρολόγια
προγράμματα, έχουμε τις εξής παρατηρήσεις:
1. ΠΕ04
Επαναλαμβάνουμε την
πρόταση που υποβάλαμε στη συνεδρίαση της 29/05: το κενό στο 6ο Γ/σιο Αλεξ/πόλεως εφ όσον δεν θα καλυφθεί
από κάποιο υπεράριθμο συνάδελφο να
συνεχίσει να υφίσταται και στη διαδικασία των βελτιώσεων, για λόγους
δικαιοσύνης. Στην περίπτωση αυτή να δοθεί ένα μικρό χρονικό διάστημα ( π.χ. δύο
ημερών ) στους συναδέλφους ΠΕ04 για να επανυποβάλουν αιτήσεις, εφ’ όσον εξ
αρχής αυτή η επιλογή δεν ήταν γνωστή.
2. ΠΕ06
Με την εφαρμογή των νέων ωρολογίων προγραμμάτων
για τα ΓΕ.Λ., θα μεταβληθούν οι ώρες
στον πίνακα κενών – πλεονασμάτων ( με
τα αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών διδασκαλίας ) και θα υπάρξει ουσιαστική
μεταβολή στις υπεραριθμίες των συναδέλφων και στα υφιστάμενα κενά, που θα πρέπει
να προσδιοριστούν στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ.
3. ΠΕ11
Με την εφαρμογή των νέων ωρολογίων προγραμμάτων
για τα ΓΕ.Λ., θα μεταβληθούν οι ώρες
στον πίνακα κενών – πλεονασμάτων ( με
τα αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών διδασκαλίας ), και θα υπάρξει μεταβολή στις
υπεραριθμίες των συναδέλφων ( άνευ σημασίας όμως ). Θα έχουμε μεταβολή στα
υφιστάμενα κενά ως εξής:
Προστίθεται:
Ένα (1) οργ. κενό στο 2ο ΓE.Λ Αλεξ/πόλεως
4. ΠΕ78
Όσον αφορά το κενό στο 1ο ΓΕΛ το οποίο εκδόθηκε από το σύνολο των ωρών
των ειδικοτήτων ΠΕ78 και ΠΕ80, ( κοινές ώρες πρώτης
ανάθεσης σε ΠΕ78 και ΠΕ80 ), προτείνουμε τη διαγραφή του. Παρά τη θετική μας
ψήφο στη συνεδρίαση της 29/05 είχαμε επιφυλάξεις
για την έκδοσή του. Οι επιφυλάξεις
μας αυτές δικαιώνονται από τη μη δήλωση του συγκεκριμένου κενού από τους
υπεραρίθμους συναδέλφους ΠΕ78 για την άρση της υπεραριθμίας τους και βέβαια από
τα νέα δεδομένα. Υπενθυμίζουμε
το σχετικό απόσπασμα από
το ενημερωτικό ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
ΠΥΣΔΕ 55/29-05-2020 ( https://agonsysp.blogspot.com/2020/05/5529-05-2020.html
):
{…( Ένα (1) οργ. κενό ΠΕ78 στο1ο ΓΕΛ Αλεξ/πόλεως ( από το σύνολο
των ωρών των ειδικοτήτων ΠΕ78 και ΠΕ80, 8ω + 8ω=16)
Ένα (1) οργ. κενό ΠΕ80 στο 3ο ΓΕΛ Αλεξ/πόλεως ( από το σύνολο
των ωρών των ειδικοτήτων ΠΕ78 και ΠΕ80, 8ω + 8ω=16)
[ Συζητήθηκε στο Συμβούλιο το έγγραφο των αντιρρήσεων του συν. Βαμαβακερού
Τριανταφύλλου ΠΕ80 επί της προτάσεως της υπηρεσίας να εκδοθεί κενό ΠΕ80 στο 3ο
ΓΕΛ Αλεξ/πόλεως ( από το σύνολο των ωρών των ειδικοτήτων ΠΕ78 και ΠΕ80,
8ω + 8ω=16), διότι θα είναι επισφαλές το ωράριο λόγω των αλλαγών στα ωρολόγια
προγράμματα που προανήγγειλε το ΥΠΑΙΘ κ.α.. Η πρόταση του Προέδρου κ.
Αποστολακούδη ( λαμβάνοντας υπ' όψιν και τις προτάσεις του συν. Βαμβακερού)
ήταν ότι εφ' όσον οι ώρες 1ης αναθέσεως κατανέμονται εξ ίσου στις δύο
ειδικότητες στις παραπάνω περιπτώσεις, να εκδοθούν κενά στα δύο παραπάνω ΓΕΛ
για να υπάρχει δίκαιη κατανομή των κενών. Το ΠΥΣΔΕ δέχθηκε την άποψη αυτή
τελικά, μετά από μακρά και έντονη συζήτηση. ]…}
γ. Με την εφαρμογή των νέων ωρολογίων
προγραμμάτων για τα ΓΕ.Λ., θα
μεταβληθούν οι ώρες στον πίνακα κενών – πλεονασμάτων ( με τα αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών διδασκαλίας ),
αλλά δεν θα υπάρξει ουσιαστική μεταβολή στις υπεραριθμίες των συναδέλφων. Θα
έχουμε μεταβολή στα υφιστάμενα κενά, η οποία πρέπει να προσδιοριστεί στη
συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ.
5. ΠΕ80
α. Ομοίως, όσον αφορά το κενό στο 3ο ΓΕΛ το οποίο εκδόθηκε από το σύνολο των ωρών
των ειδικοτήτων ΠΕ78 και ΠΕ80, ( κοινές ώρες πρώτης
ανάθεσης σε ΠΕ78 και ΠΕ80 ), προτείνουμε τη διαγραφή του.
β. Με την εφαρμογή των νέων ωρολογίων
προγραμμάτων για τα Γ/σια, θα
μεταβληθούν οι ώρες στον πίνακα κενών – πλεονασμάτων ( με τα αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών διδασκαλίας ),
αλλά ούτε στις υπεραριθμίες των συναδέλφων ΠΕ80 στα Γ/σια ( οι πρώην ΠΕ15 ) θα
έχουμε μεταβολή, ούτε στα υφιστάμενα κενά, στην παρούσα φάση των οργανικών
τοποθετήσεων.
γ. Με την εφαρμογή των νέων ωρολογίων
προγραμμάτων για τα ΓΕ.Λ., θα
μεταβληθούν οι ώρες στον πίνακα κενών – πλεονασμάτων ( με τα αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών διδασκαλίας ),
αλλά δεν θα υπάρξει ουσιαστική μεταβολή στις υπεραριθμίες των συναδέλφων. Η μεταβολή
στα υφιστάμενα κενά, θα είναι η προαναφερόμενη στο α.
6. ΠΕ86
Με την εφαρμογή των νέων ωρολογίων προγραμμάτων
για τα Γ/σιακαι τα ΓΕ.Λ., θα
μεταβληθούν οι ώρες στον πίνακα κενών – πλεονασμάτων ( με τα αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών διδασκαλίας ),
και θα υπάρξουν οι εξής αλλαγές στις υπεραριθμίες και στα κενά:
α.
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
Διαγραφή των
υπεραριθμιών στα:
1o Γ/σιο
Αλεξ/πόλεως
1o ΓΕΛ
Αλεξ/πόλεως
1o Γ/σιο Διδ/χου
3o Γ/σιο Ορ/δος
ΓΕΛ Ν. Βύσσας
ΓΕΛ Σαμοθράκης
β. ΚΕΝΑ
Προστίθενται:
Ένα (1) οργ. κενό στο 4ο Γ/σιο Αλεξ/πόλεως
Ένα (1) οργ. κενό στο 6ο Γ/σιο Αλεξ/πόλεως
και εάν επαληθευθούν οι πληροφορίες που
διακινούνται από “κύκλους” του ΥΠΑΙΘ ότι η 2η ώρα ΠΕ86 στην Α’ τάξη των Ημερησίων Γ/σίων θα “σπάει” στα τμήματα άνω των 21 μαθητών, με το
μάθημα της Οικιακής Οικονομίας, τότε θα εκδοθεί ένα (1) ακόμη οργ. κενό στο 1o Γ/σιο Ορ/δος.
Υπενθυμίζουμε ότι στο https://agonsysp.blogspot.com/2020/05/2020-6.html
έχει αναρτηθεί ο πίνακας κενών – πλεονασμάτων ( με τα αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών διδασκαλίας ), ανά ειδικότητα/κλάδο και ανά Σχολείο που ίσχυε
πριν την έκδοση των νέων ωρολογίων προγραμμάτων.
Με συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Κουσινίδης Χάρης – Δεμερδεσλής Γιώργος
Επί αυτών των προτάσεων το ΠΥΣΔΕ αποφάσισε ως εξής:
Απορρίπτεται συνολικά η εισήγηση αυτή με ψήφους 4-1. Όπως είναι κατανοητό μειοψηφήσαμε.
Συζητήθηκε η πρόταση για συνολική επανεκκίνηση των διαδικασιών σε όλες τις ειδικότητες με βάση τα νέα δεδομένα.
Απορρίφθηκε και αυτή η δυνατότητα με ψήφους 3-2. Όπως είναι κατανοητό μειοψηφήσαμε.
Επί των ενδεικτικών - προσωρινών πινάκων όπως παρακάτω
που δημοσιοποίησε η ΔΔΕ Έβρου έχουμε τις εξής αποφάσεις:
1. ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ
Εγκρίθηκε όπως ανωτέρω δημοσιεύθηκε με ψήφους 4-1. Ψηφίσαμε μόνο τις περιπτώσεις όπου οι συνάδελφοι κατέλαβαν κάποιο κενό.
2. ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΩΝ Α κ Β ΕΒΡΟΥ ΑΠΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗ, ΔΙΑΘΕΣΗ, ΜΕΤΑΘΕΣΗ
Εγκρίθηκε όπως ανωτέρω δημοσιεύθηκε ομόφωνα, εκτός από:
ΠΕ04 για το 6ο Γ/σιο, όπως το ζητήσαμε στην ανωτέρω εισήγησή μας. Απορρίφθηκε 4-1, μειοψηφήσαμε.
ΠΕ11 για το 3ο Γ/σιο, ζητήθηκε 2η οργ. θέση . Απορρίφθηκε 4-1, συμφωνήσαμε διότι δεν προβλέπεται από τη διαδικασία.
ΠΕ80 για το 3ο ΓΕΛ Αλεξ/πόλεως, ζητήσαμε διαγραφή του κενού όπως στην ανωτέρω εισήγησή μας. Απορρίφθηκε 4-1, μειοψηφήσαμε.
3. ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΩΝ ΚΕΝΩΝ
Εγκρίθηκε όπως ανωτέρω δημοσιεύθηκε ομόφωνα, με τις εξής μεταβολές:
ΠΕ02
Προστίθεται το Γ/σιο Λαβάρων
Τα κενά στο 2ο Γ/σιο Ορ/δος είναι 1
Διαγράφεται το κενό ΠΕ06 στο 2ο Εσπ. ΕΠΑΛ Ορ/δος
Διαγράφεται το κενό ΠΕ81 στο 3ο Εσπ. ΕΠΑΛ Αλεξ/πόλεως
ΠΕ78 για το 1ο ΓΕΛ Αλεξ/πόλεως, ζητήσαμε διαγραφή του κενού όπως στην ανωτέρω εισήγησή μας. Απορρίφθηκε 4-1, μειοψηφήσαμε.
Από σήμερα μέχρι και τη Δευτέρα 22/06 θα υποβάλλουν αιτήσεις ηλεκτρονικά στη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης (mail@dide.evr.sch.gr),
οι ευρισκόμενοι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ οι οποίοι δεν κατέλαβαν κάποια οργ. θέση, επί του πίνακα των εναπομεινάντων κενών.
Οι συνάδελφοι που έχουν ενστάσεις - διαφωνίες ως προς τις τοποθετήσεις μπορούν να υποβάλλουν αίτηση θεραπείας (υπάρχει υπόδειγμα αναρτημένο στην ιστοσελίδα της ΔΙΔΕ) από Τετάρτη 17/6/2020 μέχρι και τη Δευτέρα 22/6/2020 στο email της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης : mail@dide.evr.sch.gr
Οι συνάδελφοι που έχουν ενστάσεις - διαφωνίες ως προς τις τοποθετήσεις μπορούν να υποβάλλουν αίτηση θεραπείας (υπάρχει υπόδειγμα αναρτημένο στην ιστοσελίδα της ΔΙΔΕ) από Τετάρτη 17/6/2020 μέχρι και τη Δευτέρα 22/6/2020 στο email της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης : mail@dide.evr.sch.gr
2. Εξέταση αίτησης εκπαιδευτικού για ένταξη σε ειδική κατηγορία μεταθέσεων
Ομόφωνα εντάσσονται στην ειδική κατηγορία μεταθέσεων οι συνάδελφοι:
η συν. Πετρίδου Αμαλία ΠΕ01
για τους λόγους που επικαλούνται στην αίτησή τους.
3. Εξέταση αιτήσεων εκπαιδευτικών για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών
Ομόφωνα εγκρίθηκε η συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων των παρακάτω συναδέλφων:
Κουντουράκης Δημήτριος ΠΕ02, Δ.Π.Θ Τμ. Ιστορίας κ Εθνολογίας, Σπουδές στην Τοπική Ιστορία-Διεπιστημονικές προσεγγίσεις
Τρυφωνίδου Στυλιανή ΠΕ86, Δ.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Επιστ. Αγωγής : Εκπ/ση στα Μαθηματικά κ Φυσικές Επιστήμες
Παραστατίδου Μαρία ΠΕ01, Πανεπιστήμιο ''ΝΕΑΠΟΛΙΣ" Πάφου, Δημόσια Διοίκηση με κατεύθυνση στην Εκπ/κή Διοίκηση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου