29-01-21 Προσλήψεις 1.184 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2020-2021, βάσει Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει]
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το διδακτικό έτος 2020-2021 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, βάσει Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει]:
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
α) 259 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και
β) 269 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη Γενική Εκπαίδευση.
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
α) 83 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) και
β) 573 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων στη Γενική Εκπαίδευση.
Επίσης, στο ίδιο πλαίσιο, διατέθηκαν για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, 3 αναπληρωτές κλάδων/ειδικοτήτων Β/θμιας Εκπ/σης (ΠΕ86, ΠΕ88.01 & ΠΕ90).
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου έως και την Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021, απευθείας στην σχολική μονάδα πρόσληψής τους. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.
Προσλήψεις Γενικής ΠΕ Ειδική Πρόσκληση σε μορφή pdf
Προσλήψεις Γενικής ΔΕ Ειδική Πρόσκληση σε μορφή pdf
Προσλήψεις Ειδικής ΠΕ Ειδική Προκήρυξη σε μορφή pdf
https://www.minedu.gov.gr/news/47672-29-01-21-proslipseis-1-184-ekpaideftikon-protovathmias-kai-defterovathmias-ekpaidefsis-stin-eidiki-agogi-kai-ekpaidefsi-kathos-kai-sti-geniki-ekpaidefsi-os-prosorinon-anapliroton-me-sxesi-ergasias-idiotikoy-dikaiou-orismenou-xronou-gia-to-didaktiko-etos-2020-2021?fbclid=IwAR1u9IZzEOE17ujhg6IMVSN98Wrqhbhtk_xkebY5MYxXmsOCDsrQlTBmgOY
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου