«Γιατί έχουν πέσει οι επιδόσεις των μαθητών στην ανάγνωση, τα μαθηματικά και τις επιστήμες;
Μήπως η εμμονή με την «λογοδοσία» έχει οδηγήσει σε έναν όγκο γραφειοκρατίας που εμποδίζει την «ποιοτική» διδασκαλία», αναρωτιέται ο γνωστός Αυστραλός εκπαιδευτικός, συγγραφέας και ηθοποιός, Ned Manning, σε πρόσφατο άρθρο του.
«Δαπανάμε μεγάλο μέρος του χρόνου μας για να αποδείξουμε ότι η διδασκαλία μας είναι ποιοτική αλλά τελικά δεν έχουμε χρόνο να την παρέχουμε», αναφέρει χαρακτηριστικά στο άρθρο του.
Διαβάστε το άρθρο εδώ
Παρά τους καλούς μισθούς οι Αυστραλοί εκπαιδευτικοί, δείχνουν κουρασμένοι από τις ατελείωτες διαδικασίες αξιολόγησης σχολικών μονάδων και μαθητών. H ηλεκτρονική έκδοση Τhe Guardian παλαιότερα δημοσίευσε ένα άλλο άρθρο του Ned Manning, με τίτλο: «Σταματήστε να κατηγορείτε τους εκπαιδευτικούς για τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα και δώστε τους χρόνο να διδάξουν» που είχε δημοσιεύσει το fresh -education.gr
Στο κείμενο του ο Ned Manning έδινε απάντηση στον Ομοσπονδιακό Υπουργό Παιδείας της Αυστραλίας σχετικά με τις ευθύνες που επέρριψε στους εκπαιδευτικούς για την ποιότητα της διδασκαλίας στα σχολεία της Αυστραλίας. Ο υπουργός Παιδείας νωρίτερα, είχε αναφέρει ότι η ολίσθηση των επιδόσεων των μαθητών της Αυστραλίας σε κατώτερη θέση στην παγκόσμια κατάταξη, δεν οφείλεται στην χρηματοδότηση των σχολείων αλλά ούτε και στο μέγεθος των τάξεων. Ισχυρίστηκε ότι αυτοί που ευθύνονται είναι οι εκπαιδευτικοί και η ποιότητα της διδασκαλίας τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου