ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ
Τυφλοί νόμοι στ’ άδεια Απέραντα
σπρώχνουν πύρινων αβύσσων πλήθη.
Κ. Παλαμάς
ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ!
ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ!
Συνάδελφε, συναδέλφισσα!
Το 20ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ που θα πραγματοποιηθεί με ένα χρόνο καθυστέρηση,
διεξάγεται στη σκιά του πολέμου στην Ουκρανία. Η στρατιωτική εισβολή της Ρωσίας και τα επιθετικά σχέδια των ΗΠΑ – ΝΑΤΟ και ΕΕ στην ανατολική Ευρώπη και όχι μόνο, αναδεικνύουν τους αδυσώπητους ανταγωνισμούς ανάμεσα στις μεγάλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις τις ΗΠΑ – ΕΕ και Ρωσία – Κίνα, που αφορούν τα δικά τους συμφέροντα με θύματα πάντα τους λαούς.Στη χώρα μας, τόσο η κυβέρνηση της ΝΔ, όσο και οι
προκάτοχοί της, με
τις αντιδραστικές στρατιωτικές συμφωνίες με τις ΗΠΑ, μετέτρεψαν την
Ελλάδα σε μια απέραντη βάση, υπηρετώντας τα επιθετικά σχέδια των ΗΠΑ – ΝΑΤΟ –
ΕΕ. και την οδηγούν σε επικίνδυνα και φιλοπόλεμα μονοπάτια. Ο πόλεμος
στην Ουκρανία χρησιμοποιείται ως άλλοθι για να αποδεχτούμε την επιδρομή στα λαϊκά εισοδήματα, τον στραγγαλισμό
αναγκών και δικαιωμάτων, το τσουνάμι ακρίβειας σε ρεύμα, θέρμανση, είδη λαϊκής
κατανάλωσης, την πλήρη ασυδοσία των μονοπωλίων στη διαμόρφωση των τιμών για την
εξασφάλιση προκλητικών κερδών, την μετατροπή των πάντων σε εμπορεύματα.
Η πολιτική της
κυβέρνησης για την πανδημία είναι συνώνυμο της καταστροφής και του θανάτου. Τα παρατεταμένα, σκληρά και
ταξικά lockdown
αποτέλεσαν την απόδειξη της χρεοκοπίας της. Δεν έλαβε μέτρα για την
προστασία της υγείας του λαού. Ιδιαίτερα στα σχολεία η πολιτική
της ήταν συνώνυμο των μηδενικών μέτρων (28άρια τμήματα, άρνηση μαζικών δωρεάν
τεστ, καμία ενίσχυση με επιπλέον προσωπικό κλπ). Προχώρησε σε περικοπές,
αντί να χρηματοδοτήσει γενναία από τον κρατικό προϋπολογισμό το Δημόσιο
Σύστημα Υγείας. Καλλιέργησε συστηματικά το αντιδραστικό ιδεολόγημα της
«ατομικής ευθύνης» για να συγκαλύψει τις δικές της εγκληματικές ευθύνες στην
αντιμετώπιση της πανδημίας και να τις μεταθέσει στις πλάτες του λαού.
Επέβαλε το διχαστικό και εκδικητικό μέτρο
των αναστολών εργασίας και της υποχρεωτικότητας, ενισχύοντας τις
αναχρονιστικές και σκοταδιστικές αντιλήψεις, στερώντας το ΕΣΥ από το αναγκαίο προσωπικό.
Η κυβέρνηση της ΝΔ
είδε την πανδημία ως «χρυσή» ευκαιρία
για να καταπατήσει βάναυσα τα συνδικαλιστικά και δημοκρατικά δικαιώματα. Έχτισε ένα σιδερόφρακτο
αστυνομικό καθεστώς απαγορεύσεων χουντικής έμπνευσης, εξοντωτικών
προστίμων, περιστολής των δημοκρατικών δικαιωμάτων. Το αντιδραστικό –
αντεργατικό τερατούργημα του ν. «Χατζηδάκη» αποτελεί σημείο τομής για ολόκληρο
το εργατικό και συνδικαλιστικό κίνημα. Επιχειρεί να βάλει στο «γύψο» τα
συνδικάτα, την ελεύθερη συνδικαλιστική δράση. Επιδιώκει να θέσει τα
συνδικάτα κάτω από τον ασφυκτικό έλεγχο του κράτους (ΓΕΜΗΣΟΕ, ηλεκτρονικές
ΓΣ – εκλογές κλπ) να τα χειραγωγήσει και να τα υποτάξει. Να θέσει
«εκτός νόμου» την απεργία, το ύψιστο όπλο των εργαζομένων για την
υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους, να καταστείλει τους εργατικούς αγώνες! Η
πρώτη εφαρμογή του «Χατζηδάκη» έγινε με το κυβερνητικό χτύπημα του κλάδου μας και
της απεργίας – αποχής, που συνοδεύτηκε από το ξεπούλημά της από τις
δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού, παλιού και νέου!
Αλλάζουν
το DNA
του Δημόσιου Σχολείου!
Το τοπίο στη Δημόσια Εκπαίδευση αλλάζει ριζικά και
προς πιο αντιδραστική κατεύθυνση.
Οι νόμοι που ψήφισε η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ μέσα στο διάστημα αυτό, γυρίζουν το
Δημόσιο Σχολείο πολλές δεκαετίες πίσω. Ο νόμος για την Τεχνική Εκπαίδευση, η «αξιολόγηση»
και η «αυτονομία» της σχολικής μονάδας, η Τράπεζα Θεμάτων και η Ε.Β.Ε, τα
πρότυπα σχολεία της «αριστείας», η εξίσωση πτυχίων δημόσιων ΑΕΙ με ιδιωτικά
κολέγια, οι δεξιότητες από το νηπιαγωγείο, καθώς και όλο το αντιδραστικό –
αντιεκπαιδευτικό πλαίσιο των νόμων «Κεραμέως» ξεθεμελιώνουν τη Δημόσια
Εκπαίδευση, εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς και τους αποκλεισμούς
της νέας γενιάς από τη μόρφωση. Στοχεύουν
στο μαζικό διωγμό των μαθητών από τη Γενική Εκπαίδευση προς τη μεταγυμνασιακή
κατάρτιση και τη μαθητεία (ΕΣΚ). ΓΕΛ
και ΕΠΑΛ μετατρέπονται σε εξεταστικό «Γολγοθά». Προωθούν την ταξική
κατηγοριοποίηση των σχολείων, και την επέλαση των ιδιωτικών
συμφερόντων. Διαμορφώνουν ένα καθεστώς αντιδραστικό και αυταρχικό με
τους εκπαιδευτικούς υποταγμένους, διαλύοντας τα εργασιακά δικαιώματα,
εντείνοντας την αυθαιρεσία και τον αυταρχισμό. Η καθημερινή πίεση στα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς μεγαλώνει.
Η διαβόητη «ελληνική PISA» δεν είναι αθώα! Μέσα από αυτόν τον αντιδραστικό
θεσμό επιδιώκουν την περιθωριοποίηση των αδύναμων μαθητών/τριων, την μείωση
των προσδοκιών τους, την
«εθελοντική» τους εκτόπιση προς την κατάρτιση (ΕΣΚ), καθώς και να
φορτώσουν στις πλάτες των εκπαιδευτικών τις διαχρονικές συνέπειες της
αντιεκπαιδευτικής πολιτικής τους. Θέλουν να αξιοποιήσουν τα αποτελέσματα
ως μετρήσιμο μέγεθος και να τα συνδέσουν άμεσα με την αξιολόγηση σχολείων και
την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών!
Το παρατεταμένο lockdown και η «τηλεκπαίδευση» άφησε
έντονα το αποτύπωμά τους στη μόρφωση της νέας γενιάς, στην κοινωνική και
ψυχο-συναισθηματική ωρίμανση της. Η ζωντανή εκπαίδευση είναι
αναντικατάστατη! Η «τηλεκπαίδευση» προκάλεσε νέα ένταση στους
ταξικούς φραγμούς, υποβάθμισε την παρεχόμενη εκπαίδευση ενισχύοντας
την μηχανιστική εκπαιδευτική διαδικασία και απαξίωσε την παιδαγωγική πράξη.
Οι 11.700 διορισμοί της περασμένης χρονιάς
αποδεικνύονται σταγόνα στον ωκεανό των 40.000 – και πλέον – αναπληρωτών
εκπαιδευτικών που κάλυψαν φέτος τα αμέτρητα κενά! Παράλληλα οι εργασιακές μας
σχέσεις μετατρέπονται σε λάστιχο. Η κυβέρνηση αξιοποίησε την πανδημία για να
παγιώσει νέες ελαστικές μορφές εργασίας (3μηνίτες εκπαιδευτικοί), γενικεύοντας
το καθεστώς της επισφαλούς εργασίας στην εκπαίδευση. Την ίδια ώρα μέσω της
«αυτονομίας» της σχολικής μονάδας, μεθοδεύεται το πέρασμα των εργασιακών των
εκπαιδευτικών στους Δήμους.
Η
πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ συνώνυμο της υποταγής!
Ο
γραφειοκρατικός, εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός μέρος του
προβλήματος, σύμμαχος του αντιπάλου.
Οι συστημικές συνδικαλιστικές δυνάμεις ΔΑΚΕ/ΣΥΝΕΚ/ΠΕΚ
σε ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ δρουν όλο και πιο φανερά ως ο παλιός και νέος γραφειοκρατικός,
εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός. Οι δυνάμεις αυτές, παρά τις
επιμέρους διαφωνίες τους, έχουν βρει τρόπο να «λειτουργούν» τα συνδικάτα ως
θεσμούς διαμαρτυρίας και παραγωγής «χρήσιμων» αιτημάτων και διαλόγου με την
εκάστοτε κυβέρνηση. Ο ρόλος του αστικοποιημένου συνδικαλισμού είναι ρόλος
εκτόνωσης της οργής της εργαζόμενης πλειοψηφίας, είναι ρόλος υπονόμευσης του
περιεχομένου και της μορφής αγώνων που μπορούν να ενώσουν τον κόσμο της
εργασίας, είναι ρόλος στήριξης (ανοιχτής ή συγκαλυμμένης) του συστήματος.
Από κοινού οι δυνάμεις του παλιού και νέου κυβερνητικού
συνδικαλισμού, ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ, πιστές στην κοινή γραμμή των
κομμάτων τους (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ) έχουν να επιδείξουν «πλούσιο» έργο!
ü
Αρνήθηκαν
να στηρίξουν ανοιχτά τις
κινητοποιήσεις των υγειονομικών που αγωνίζονταν για την ενίσχυση του ΕΣΥ!
ü
Έβαλαν
εμπόδια στην πραγματοποίηση Γενικών Συνελεύσεων και κινητοποιήσεων των εκπαιδευτικών και των ΕΛΜΕ με
κεντρικό αίτημα «Ανοιχτά και Ασφαλή Σχολεία»! Συναίνεσαν με τη στάση
τους στην «τηλεκπαίδευση» και στην πολιτική του lockdown στην εκπαίδευση!
ü
Πήραν
«απουσία» από τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στους νόμους
«Κεραμέως – Χρυσοχοΐδη»
που, εν μέσω απαγορεύσεων και κρατικής καταστολής, κινητοποιούσαν δεκάδες
χιλιάδες φοιτητές και εκπαιδευτικούς στους δρόμους!
ü
Απέναντι
στους απανωτούς αντιλαϊκούς – αντικοινωνικούς προϋπολογισμούς που ψήφισε η
κυβέρνηση προβλέποντας δραματικές περικοπές για τη Δημόσια Υγεία, επέβαλαν
σιγή ασυρμάτου!
ü
Σύρθηκαν
πίσω από την αποχή στις ηλεκτρονικές ψηφοφορίες για τα Υ/Σ και τώρα αποτελεί κοινή
τους ομολογία ότι «ήταν λάθος η αποχή». Η ΔΑΚΕ ανοιχτά και οι ΣΥΝΕΚ
πιο συγκαλυμμένα εμφανίζονται μετανιωμένοι γιατί έχασαν το «προνόμιο» της
επίσημης συνδιαλλαγής με την κεντρική εξουσία και τη Διοίκηση!
ü
Σύρθηκαν
επίσης πίσω
από την απεργία – αποχή ενάντια στην αξιολόγηση! Μπροστά στη μεγαλειώδη και
καθολική συμμετοχή του κλάδου στην κινητοποίηση και αντιλαμβανόμενοι πως θα
βαθύνει το ρήγμα των εκπαιδευτικών με την πολιτική της αξιολόγησης, με το πρώτο
κυβερνητικό χτύπημα και σαν έτοιμοι από καιρό, ΣΥΝΕΚ – ΔΑΚΕ και ΠΕΚ,
επιδόθηκαν σε ένα όργιο τρομοκράτησης του κλάδου για τις λεγόμενες «ποινές
και κυρώσεις» που θα υποστεί(!), αξιοποίησαν ακόμα και «νομικές γνωματεύσεις»,
για να ξεπουλήσουν τελικά ανοιχτά την απεργία – αποχή αφήνοντας τον
κλάδο μετέωρο! Μας είπαν πως «δεν υπάρχει άλλος δρόμος» παρά μόνο η
υποταγή στην νομιμότητα και στις «ασφαλείς» και ακίνδυνες διαμαρτυρίες με
ημερομηνία λήξης!
ü
Αμέτρητες
φορές αρνήθηκαν να συγκαλέσουν Γενικές Συνελεύσεις για να αναμετρηθεί το
εκπαιδευτικό κίνημα με τις πολιτικές συρρίκνωσης και χτυπήματος του Δημόσιου
Σχολείου. Αλλά κι όταν υποχρεώθηκαν να προχωρήσουν σε ΓΣ, συνειδητά τις
οδήγησαν σε αδιέξοδο!
Συναίνεσαν και υποτάχθηκαν στο συνδικαλιστικό lockdown που επέβαλε η κυβέρνηση, βάζοντας ανάχωμα στην
πραγματοποίηση αρχαιρεσιών στις ΕΛΜΕ, στην υλοποίηση του Συνεδρίου στο χρόνο
που όφειλε να γίνει (Ιούλιος ’21). Αποτελεί μέγιστο αντιδημοκρατικό ατόπημα
η κοινή απόφαση ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΑΜΕ – ΠΕΚ να σύρουν την ΟΛΜΕ στο Πρωτοδικείο
ζητώντας τον αυτοδιορισμό τους!
Συνάδελφε, συναδέλφισσα
Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ, σφυρηλατημένη μέσα στους μεγάλους
πανεκπαιδευτικούς αγώνες των τελευταίων δεκαετιών παλεύει σταθερά για την
ενότητα του κλάδου και τον αγωνιστικό προσανατολισμό του σωματείου μας,
συμβάλλοντας στο μαζικό
συντονισμό των πρωτοβάθμιων σωματείων με πρωταγωνιστές τις Γ.Σ και τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Αγωνιζόμαστε για την αναζωογόνηση των
δημοκρατικών συλλογικών διαδικασιών, για να γίνουν τα πρωτοβάθμια σωματεία και
η Ομοσπονδία όπλο των εκπαιδευτικών απέναντι στην αντιεκπαιδευτική –
αντιδραστική πολιτική των κυβερνήσεων, της άρχουσας τάξης, της Ε.Ε. και του
κεφαλαίου. Αγωνιζόμαστε για να γίνουν τα εκπαιδευτικά
σωματεία ασπίδα υπεράσπισης του Δημόσιου Δωρεάν Σχολείου, των εργασιακών
δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, των μορφωτικών δικαιωμάτων όλων των παιδιών
χωρίς αποκλεισμούς!
Μπροστά στο 20ο
Συνέδριο της ΟΛΜΕ πρέπει τα πράγματα να
πάνε αλλιώς!
Να ηττηθούν οι δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού που καθηλώνουν τον
κλάδο, επιβάλλουν την ηττοπάθεια και τη συνθηκολόγηση!
Θέσεις – Αιτήματα διεκδίκησης μπροστά
στο 20ο Συνέδριο!
ü Να σταματήσουμε τον πόλεμο στην
Ουκρανία!
Είμαστε ενάντια σε κάθε εμπλοκή της Ελλάδας στον πόλεμο και την αποστολή
στρατιωτικού εξοπλισμού. Έξω από το ΝΑΤΟ και την Ε.Ε. Να κλείσουν
τώρα οι αμερικάνικες βάσεις από τη Σούδα ως την Αλεξανδρούπολη!
Φραγμός στις δαπάνες για πολεμικούς εξοπλισμούς!
ü
Γενναία χρηματοδότηση της Παιδείας και της Υγείας από τον κρατικό προϋπολογισμό.
ü Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις για να ζούμε με αξιοπρέπεια από την εργασία
μας. Αποκατάσταση όλων των απωλειών από την έναρξη των μνημονίων, την
ακρίβεια και τον πληθωρισμό! Να αποδοθεί το «κλεμμένο» ΜΚ για το
2016-2017. Επαναφορά 13ου και 14 μισθού!
ü
Πλήρη
σύνταξη στα 30 χρόνια,
χωρίς όριο ηλικίας, ίση με τον καταληκτικό μισθό. Να καταργηθούν τώρα όλοι
οι αντιασφαλιστικοί νόμοι (Κατρούγκαλος, Βρούτσης κλπ)! Αγώνας για
Κοινωνική Ασφάλιση για όλους!
ü Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί. Μονιμοποίηση
αναπληρωτών με
βάση την προϋπηρεσία και το πτυχίο - καμιά απόλυση αναπληρωτή! Κατάργηση
του προσοντολόγιου. Πλήρη δικαιώματα στους
αναπληρωτές. Κατάργηση του
απαράδεκτου θεσμού των ΑΜΩ, των 3μηνιαίων συμβάσεων και κάθε μορφής ευέλικτης
απασχόλησης. Λήψη μέτρων στήριξης της διαβίωσης των αναπληρωτών!
ü Κατάργηση
της υποχρεωτικής παραμονής των νεοδιόριστων επί διετία στον τόπο διορισμού τους!
ü Επαναφορά του ωραρίου διδασκαλίας στα προ του 2013 ισχύοντα!
ü
Κατάργηση
όλου του αντιδραστικού θεσμικού πλαισίου Κεραμέως (ν.4692/20, 4713/20,
4763/20, 4777/21, 4823/21 κλπ).
ü Όχι στα νέα εξεταστικά πλέγματα (τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ, εξετάσεις
PISA
διεθνής - ελληνική σε Στ΄ δημοτικού και Γ΄ Γυμνασίου) και τους νέους φραγμούς
στη μόρφωση!
ü ΟΧΙ στην αντιδραστική «αξιολόγηση
- αυτοαξιολόγηση» Σχολείων και εκπαιδευτικών και την «αυτονομία» σχολικής
μονάδας. Επανασχεδιασμός της ύλης και των
διδακτικών στόχων
σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης για την κάλυψη των μορφωτικών κενών των
παιδιών εξαιτίας της τηλεκπαίδευσης. Αντισταθμιστικά
μέτρα ενίσχυσης των παιδιών σε κάθε σχολείο.
ü
Αναμόρφωση των ωρολογίων
προγραμμάτων που οδήγησαν στον αφανισμό ολόκληρων επιστημονικών πεδίων δηλαδή
των Κοινωνικών Επιστημών και της Καλλιτεχνικής Παιδείας και άμεση επαναφορά της
Κοινωνιολογίας.
ü Παιδαγωγική
ελευθερία και δημοκρατία στα
σχολεία με ενίσχυση του ρόλου των
Συλλόγων Διδασκόντων – κατάργηση των δοτών «αιρετών» από τα υπηρεσιακά
συμβούλια!
ü
Ενιαίο
δημόσιο, δωρεάν 12χρονο σχολείο για όλους, με δίχρονη προσχολική αγωγή – εκπαίδευση! Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση
ενταγμένη στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και εξ ολοκλήρου στο Υπουργείο
Παιδείας. Επαγγελματικά δικαιώματα στους τίτλους σπουδών!
ü
Δημόσια
Δωρεάν Υγεία για όλους! Στηρίζουμε
όλα τα δικαία αιτήματα των υγειονομικών και των σωματείων τους! Να ενισχυθεί
εδώ και τώρα το ΕΣΥ με γιατρούς – νοσηλευτές – εξοπλισμό! Να αρθεί το αυταρχικό
μέτρο της αναστολής εργασίας! Μέτρα προστασίας σε Σχολεία, ΜΜΜ και σε όλους
τους εργασιακούς χώρους!
ü
Κάτω
τα χέρια από τα συνδικάτα, τη διαδήλωση και την απεργία! Υπερασπίζουμε τα
δημοκρατικά και συνδικαλιστικά μας δικαιώματα! Δεν συναινούμε – δεν εφαρμόζουμε
καμία πτυχή του αντεργατικού εκτρώματος «Χατζηδάκη»! (ΓΕΜΗΣΟΕ, ηλεκτρονικές κάλπες –
ΓΣ κλπ)! Αγωνιζόμαστε για την ανατροπή του αντισυνδικαλιστικού –
αντεργατικού νόμου!
ü
Κάτω
η αντιλαϊκή πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ – κεφαλαίου! Ακύρωση των συμφωνιών των
ιδιωτικοποιήσεων. Κατάργηση όλων των μνημονιακών νόμων. Οι εργαζόμενοι δεν
χρωστούν ούτε στο ΔΝΤ, ούτε στην ΕΕ!
Στις εκλογές για
την ανάδειξη αντιπροσώπων για το 20ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ
Στήριξε
– Ψήφισε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ
ψηφίζουμε ΕΝΩΤΙΚΑ, ψηφίζουμε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ, ψηφίζουμε ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ
και
εκλέγουμε αντιπροσώπους της Β ΕΛΜΕ
για το 20ο συνέδριο της ΟΛΜΕ
από την
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ
1. |
Βούλκος
Χρήστος |
ΠΕ04.01 |
ΕΣΠ. ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ - 2ο ΕΣΠ.
ΕΠΑΛ ΟΡ/ΔΑΣ – Γ/ΣΙΟ ΡΙΖΙΩΝ |
2. |
Γεωργουσίδου
Μαρία |
ΠΕ04.04 |
2ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ |
3. |
Γκαρνετίδης
Γιώργος |
ΠΕ80 |
1ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ - 1ο Γ/ΣΙΟ
ΟΡ/ΔΑΣ |
4. |
Δεμερδεσλής
Γιώργος |
ΠΕ03 |
ΕΣΠ. Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ |
5. |
Κατραντζής
Μανώλης |
ΠΕ04.04 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ |
2ο
ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ - 1ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ |
6. |
Κατσαντούρα
Καλλιόπη |
ΠΕ06 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ |
Γ/ΣΙΟ
& Λ.Τ. ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ - ΕΣΠ. ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ – ΕΣΠ. Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ |
7. |
Κατσαρού
Χρυσούλα |
ΠΕ06 |
ΓΕΛ Ν.ΒΥΣΣΑΣ – Γ/ΣΙΟ Ν.ΒΥΣΣΑΣ – Γ/ΣΙΟ
ΚΥΠΡΙΝΟΥ |
8. |
Κεραμιτσής
Δημήτρης |
ΠΕ86 |
2ο Γ/ΣΙΟ ΔΙΔ/ΧΟΥ |
9. |
Κουλιοπούλου
Πασχαλία |
ΠΕ03 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ |
1ο ΕΠΑΛ ΔΙΔ/ΧΟΥ |
10. |
Κουσινίδης
Χαρίλαος (Χάρης) |
ΠΕ04.01 |
3ο Γ/ΣΙΟ ΟΡ/ΔΑΣ - 1ο Γ/ΣΙΟ
ΟΡ/ΔΑΣ |
11. |
Κουτσονίκος
Μιχάλης |
ΠΕ83 ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΣ |
1ο ΕΠΑΛ ΔΙΔ/ΧΟΥ |
12. |
Σαρδανίδου Ελένη |
ΠΕ86 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ |
1ο Γ/ΣΙΟ ΔΙΔ/ΧΟΥ - 1ο ΕΠΑΛ
ΔΙΔ/ΧΟΥ – Γ/ΣΙΟ ΛΑΒΑΡΩΝ |
13. |
Χατζηπεντίδου Χριστίνα |
ΠΕ87.09 |
1ο ΕΠΑΛ ΔΙΔ/ΧΟΥ |
14. |
Χατζηφιλιππίδης Δημήτρης |
ΠΕ03 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ |
2ο ΓΕΛ ΟΡ/ΔΑΣ |
15. |
Χατουτσίδου
Γεωργία |
ΠΕ80 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ |
2ο ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΟΡ/ΔΑΣ |
ΑΓΩΝΑΣ-ΕΝΟΤΗΤΑ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
ΔΕΥΤΕΡΑ 16 ΜΑΪΟΥ:
ΟΛΟΙ στη ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ
ΚΕΝΤΡΟ Ν.ΟΡ/ΔΑΣ, 17.00
ΤΡΙΤΗ 17 ΜΑΪΟΥ:
Ψηφοφορία στο ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν.ΟΡ/ΔΑΣ, στις 11.00-19.00
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου