Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023

ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΙΕΠ!

 


Επιμόρφωση εκπαιδευτικών με "πρωκτικό συγκρατητή" και "τακτοποιημένο φρικιό". Καταλάβατε κ. Καθηγητά;  | Alfavita

Χρήστος Κάτσικας

Προφανώς σύμφωνα με το ΙΕΠ δεν μπορείς να ανταποκριθείς ως δάσκαλος στις απαιτήσεις και προκλήσεις του 21ου αιώνα αν δεν ξέρεις τι είναι το “τακτοποιημένο φρικιό” και ο “πρωκτικός συγκρατητης”!

Νέα "τέρατα" ξεπηδούν σταδιακά από την εισαγωγική επιμόρφωση και το "επιμορφωτικό υλικό" που έχουν πάρει από το ΙΕΠ χιλιάδες εκπαιδευτικοί  στα πλαίσια της επιμόρφωσής τους.

Δεν έφτανε ότι είναι αναγκασμένοι να βρίσκονται στο πόδι από το πρωί μέχρι το βράδυ (το πρωί σχολείο, το απόγευμα επιμόρφωση), δεν φτάνει που αυτό συνεχίζεται και στις αργίες, την Καθαρά Δευτέρα ή στις διακοπές του Πάσχα, δεν φτάνει που ορισμένοι επιμορφωτές έχουν ξεπεράσει εντελώς τα όρια, φτιάχνουν ομάδες viber με τους/τις επιμορφούμενους/ες  χωρίς καμία συγκατάθεση, στέλνουν μηνύματα οποιαδήποτε ώρα, λες και απευθύνονται σε φίλους/ες τους! 

Όχι δεν φτάνουν όλα τα παραπάνω! Σύμφωνα με ρεπορτάζ του alfavita.gr το ΙΕΠ έχει φροντίσει έτσι ώστε οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί να έρχονται και αντιμέτωποι με ένα επιμορφωτικό υλικό που ξεχειλίζει από "μαργαριτάρια" και ασύλληπτους χαρακτηρισμούς. 

Το υλικό της επιμόρφωσης είναι παρωχημένο, αντιπαιδαγωγικό και  σε κάποιες περιπτώσεις επικίνδυνο! Χαρακτηρισμοί μαθητών ως «προβληματικοί», «αναρχικοί», «πνεύματα αντιλογίας», χαρακτηρισμοί σχολείων ως «καταυλισμοί στιγματισμένων», ασκήσεις που προωθούν επικίνδυνα στερεότυπα και καλούν εκπαιδευτικούς να χαρακτηρίσουν μαθητές/τριες με μόνο κριτήριο την εμφάνιση τους σε μία εικόνα έρχονται σε πλήρη αντίθεση με κάθε σύγχρονη θεωρία της παιδαγωγικής επιστήμης. Δεν είναι η πρώτη φορά που αποδεικνύεται η σκοταδιστική κατεύθυνση που προωθεί το ΙΕΠ στην εκπαίδευση.

Επίμορφωση

Για παράδειγμα “το  τακτοποιημένο φρικιό” που είναι μία από τις καινούριες λέξεις που έφτιαξαν οι ομάδες της “αριστείας” προφανώς μέσα από το google translator και ανακάλυψαν οι εκπαιδευτικοί Δευτεροβαθμιας και ενημέρωσαν το alfavita.gr

Διαβάστε: «Μια πρωκτική καθήλωση μπορεί να δημιουργήσει ένα τακτοποιημένο   φρικιό (εξού και ο όρος "πρωκτικός συγκρατητής")»

Προφανώς, σύμφωνα με το ΙΕΠ, δεν μπορείς να ανταποκριθείς ως δάσκαλος στις απαιτήσεις και προκλήσεις του 21ου αιώνα αν δεν ξέρεις τι είναι το “τακτοποιημένο φρικιό” και ο “πρωκτικός συγκρατητης”!

Πρόεδρε του ΙΕΠ αυτό δεν είναι επιμόρφωση, είναι φιάσκο!

ΙΕΠ όπως... Μέτζης του Νέουκτη: «Ελάχιστες οι αστοχίες» στην επιμόρφωση

Επιμόρφωση: Όποιος καταλάβει τι λένε εδώ κερδίζει μια βόλτα με τον Πρόεδρο του ΙΕΠ Γιάννη Αντωνίου

«Γλέντι» έχει στηθεί στο Twitter για τον «πρωκτικό συγκρατητή», το «τακτοποιημένο φρικιό», τους «προβληματικούς μαθητές» ή τα ορθογραφικά λάθη που βρίσκονται στην εισαγωγική «επιμόρφωση», που απέστειλε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) του υπουργείου Παιδείας σε περίπου 20.000 νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς.
Ποιος θα αξιολογήσει την κ. Κεραμέως και το ΙΕΠ, που με πρόσχημα την αξιολόγηση, επιδιώκουν ιδεολογική πειθάρχηση και μας επιστρέφουν σε σκοτεινές εποχές;
Τον δικό τους Γολγοθά ανεβαίνουν οι εκπαιδευτικοί της χώρας, οι οποίοι πέρασαν ΑΣΕΠ, μονιμοποιήθηκαν αφού δοκιμάστηκαν για μια διετία, αλλά η κυβέρνηση Μητσοτάκη άρει την απόφαση γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση τους. «Μας εμπαίζουν. Έχουμε περάσει από 40 κύματα για να διοριστούμε, ανακοινώνουν στον κόσμο πως διόρισαν τόσες χιλιάδες εκπαιδευτικούς και τελικά ζούμε στην ανασφάλεια» λέει εκπαιδευτικός της ειδικής αγωγής στο tvxs.

Ως γνωστόν όσοι εργάζονται πρωτοβάθμια ειδική διδάσκουν στη Γ' Λυκείου ένα μάθημα κορμού και όχι κατεύθυνσης!!!! Τι δεν το γνωρίζατε;;;
Είναι πέρα για πέρα δικαιολογημένη η οργή για τα δείγματα επιμορφωτικού υλικού του ΙΕΠ για τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς, αλλά τα αίσχη δεν περιορίζονται σε αυτά. Μεταξύ άλλων:
α) η επιμόρφωσή τους γίνεται πολύ καθυστερημένα, όχι απλώς επειδή έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος του σχολικού έτους (έχουμε Φλεβάρη, έτσι; ), αλλά επειδή για αρκετούς από αυτούς έχουν περάσει αρκετά χρόνια από την πρόσληψη ή τον διορισμό τους,
β) το πρόγραμμα της επιμόρφωσης σε αρκετές περιπτώσεις δεν φτάνει μόνο ότι, ως είθισται ως τώρα, θα διεξαχθεί τα απογεύματα των εργάσιμων ημερών, εκτός εργασιακού ωραρίου, τις ώρες που υποτίθεται ότι οι εκπαιδευτικοί αφενός θα πρέπει να προετοιμάζονται για τα μαθήματα της επόμενης μέρας και αφετέρου θα ξεκουράζονται και θα περνούν χρόνο με την οικογένειά τους. Επιπλέον, σε αρκετές περιπτώσεις έχουν μπει μαθήματα επιμόρφωσης σε αργίες, ακόμη και σε μέρες της Μεγάλης Εβδομάδας,
γ) ο όγκος και το είδος των εργασιών που ανατίθενται στους επιμορφούμενους τους επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο καθώς καλούνται να ανταποκριθούν σε αυτά σε περίοδο που εργάζονται,
δ) ο λόγος που υπήρξε τέτοια πρεμούρα να γίνει τώρα και με αυτούς τους όρους η επιμόρφωση είναι φυσικά ότι ξεκινά και η αξιολόγηση των νεοδιόριστων και το ΥΠΑΙΘ είχε βρεθεί στην τραγελαφική κατάσταση να αξιολογεί εκπαιδευτικούς στους οποίους δεν είχε προσφέρει καν εισαγωγική επιμόρφωση.






Δεν υπάρχουν σχόλια: