ΚΟΥΣΙΝΙΔΗΣ
XAΡΙΛΑΟΣ (ΧΑΡΗΣ) κινητό:
6937032925 και 6944838869 e-mail: xkousini@gmail.com, xkousini@sch.gr facebook:
Χαρίλαος Κουσινίδης ΑΙΡΕΤΟ
ΜΕΛΟΣ ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ |
ΧΑΤΖΗΒΛΑΣΙΟΥ ΣΟΦΙΑ κινητό: 6942660708 e-mail: sophiaalex@gmail.com facebook: Sophia Chatzivlasiou ΑΝΑΠΛ. ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ ΑΝΑΠΛ. ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ ΑΠYΣΔΕ |
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΒΡΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο 8 (
περίοδος 2025-26)
Συνεδρίασε στις 10-03-2025 το ΠΥΣΔΕ Έβρου. Στη συνεδρίαση παρόντες ήταν οι εξής:
Α/Α |
ΜΕΛΗ
ΠΥΣΔΕ |
1. |
Κολοσέντας
Παναγιώτης, εκπ/κός
ΠΕ82, Δ/ντής του 1ου Ε.Κ. Αλεξ/πόλεως,
Αντιπρόεδρος (προήδρευσε ως
Αντιπρόεδρος, λόγω απουσίας της Προέδρου) |
2. |
Ολπασιαλής
Αναστάσιος, εκπ/κός ΠΕ 82, Προϊστάμενος Εκπ/κών
Θεμάτων της Β/θμιας Εκπ/σεως Έβρου, αναπληρωματικό
μέλος ΠΥΣΔΕ, αναπληρωτής της Προέδρου κ. Πλακωτή |
3. |
Χαραλαμπίδου
Ευφροσύνη, εκπ/κός
ΠΕ86, Δ/ντρια του Μουσικού
Γυμνασίου με Λ.Τ. Αλεξ/πόλεως, μέλος |
4. |
Καλόγερος Γεώργιος,
εκπ/κός ΠΕ02, αιρετός
εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως, μέλος |
5. |
Κουσινίδης Χαρίλαος, εκπ/κός ΠΕ04.01, αιρετός
εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως, μέλος |
|
Γραμματέας του
Συμβουλίου ο κ. Αλλοίμονος
Γεώργιος - Ρούσος, εκπ/κός
ΠΕ88.01, αποσπασμένος στη Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σεως Έβρου |
Απουσίασε δικαιολογημένα:
1. Η
Πρόεδρος κ. Πλακωτή Ελένη, εκπ/κός ΠΕ01,
Δ/ντρια Β/θμιας Εκπ/σεως Έβρου, η οποία αντικαταστάθηκε από τον αναπληρωτή της συν. Ολπασιαλή Αναστάσιο.
Τα θέματα
της ημερησίας διατάξεως ήταν τα παρακάτω:
1.
Εξέταση
αιτήσεων εκπ/κών για άδεια ασκήσεως ιδιωτικού έργου με αμοιβή.
2.
Εισήγηση
τροποποίησης τοποθέτησης εκπ/κών.
3.
Αναγνώριση
προϋπηρεσίας και συνάφειας μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών
αναπληρωτών εκπ/κών.
4.
Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και
πλεονασμάτων εκπ/κού προσωπικού Γενικής Παιδείας, για τις μεταθέσεις του έτους
2025.
5.
Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και
πλεονασμάτων εκπ/κού προσωπικού για τις μεταθέσεις του έτους 2025 για Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
Το Συμβούλιο κατά τη συνεδρίασή του έλαβε τις παρακάτω αποφάσεις:
Θέμα
1ο:
Εγκρίθηκαν οι παρακάτω αιτήσεις, ως εξής:
Α/Α |
ΕΠΩΝΥΜΟ |
ΟΝΟΜΑ |
ΚΛΑΔΟΣ |
ΦΟΡΕΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ / ΕΙΔΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
1. |
ΓΙΩΤΑ |
ΑΝΤΙΓΟΝΗ |
ΠΕ87.02 |
Σ.Α.Ε.Κ.
Διδ/χου / ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
από
10/03/25 έως 30/06/2025, 6ω εβδ., .συνολικά 90ω |
2. |
ΚΟΥΤΡΑΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΠΕ82 |
Σ.Α.Ε.Κ.
Δ.ΥΠ.Α. Ξάνθης / ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ |
από
10/03/25 έως 30/06/2025, 4ω εβδ., .συνολικά 60ω |
3. |
ΚΥΠΡΑΙΟΥ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ |
ΠΕ87.03 |
Σ.Α.Ε.Κ.
Διδ/χου / ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
από
10/03/25 έως 30/06/2025, 6ω εβδ., .συνολικά 90ω |
4. |
ΜΟΛΛΑ |
ΕΡΤΖΑΝ |
ΠΕ82 |
Σ.Α.Ε.Κ.
Διδ/χου / ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
από
10/03/25 έως 30/06/2025, 6ω εβδ., .συνολικά 90ω |
5. |
ΣΑΡΑΝΤΙΔΟΥ |
ΚΩΝ/ΝΑ |
ΠΕ87.02 |
Σ.Α.Ε.Κ.
Διδ/χου / ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
από
10/03/25 έως 30/06/2025, 6ω εβδ., .συνολικά 90ω |
6. |
ΣΕΡΕΤΙΔΗΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΠΕ82 |
Σ.Α.Ε.Κ.
Διδ/χου / ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
από
10/03/25 έως 30/06/2025, 5ω εβδ., .συνολικά 75ω |
7. |
ΤΑΣΙΔΟΥ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
ΠΕ86 |
Σ.Α.Ε.Κ.
Διδ/χου / ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
από
10/03/25 έως 30/06/2025, 6ω εβδ., .συνολικά 90ω |
8. |
ΤΣΕΤΣΙΛΑ |
ΕΥΓΕΝΙΑ |
ΠΕ87.02 |
Σ.Α.Ε.Κ.
Διδ/χου / ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ |
από
10/03/25 έως 30/06/2025, 6ω εβδ., .συνολικά 90ω |
Εγκρίθηκε ομόφωνα η αίτηση Νο1. Όλες οι υπόλοιπες εγκρίθηκαν με ψήφους 3-2, όσον αφορά την ημερομηνία
ενάρξεως ισχύος της έγκρισης. Μειοψήφησα ζητώντας, να ισχύσει η έναρξη της
έγκρισης από την ημερομηνία της αίτησης των συναδέλφων.
Θέμα 2ο:
Αποφασίστηκε ομόφωνα η παρακάτω τροποποίηση τοποθετήσεως:
Α/Α |
ΕΠΩΝΥΜΟ |
ΟΝΟΜΑ |
ΚΛΑΔΟΣ |
Παλαιά τοποθέτηση |
Νέα τοποθέτηση |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
1. |
ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ |
ΚΩΝ/ΝΟΣ |
ΠΕ03 |
α. 3ο ΓΕΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ 10ω β. 5ο ΓΣΙΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ 8ω |
α. ΕΣΠ. ΕΠΑΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ 10ω β. 5ο ΓΣΙΟ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ 8ω |
Τέλος υποχρέωσης κάλυψης εκτάκτου κενού στο 3ο
ΓΕΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ, λόγω επιστροφής από έκτακτη υπηρεσιακή μετακίνηση του συν.
ΚΑΠΝΙΣΤΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ από το ΓΕΛ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ, όπου η θέση καλύφθηκε από συν. αναπληρώτρια. |
Για το θέμα μπορείτε να διαβάσετε επιπλέον στο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ
Νο 5 ΠΥΣΔΕ Έβρου / 18-02-2025, Θέμα 3
https://pysdeevrouenimerosi.blogspot.com/2025/02/518-02-25.html
Θέμα
3ο:
Αναγνωρίστηκε ομόφωνα η
προϋπηρεσία των παρακάτω συναδέλφων αναπληρωτών εκπ/κών:
α) Αναγνώριση
προϋπηρεσίας αναπληρωτών
εκπαιδευτικών ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
2024-2025-Β’ ΦΑΣΗ
Εισήγηση
αναγνώρισης προϋπηρεσίας αναπληρωτών ΤΑΚΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ 2024-2025-Β’ ΦΑΣΗ, ώστε να ενταχθούν στο αντίστοιχο μισθολογικό κλιμάκιο.
Aναγνώριση
προϋπηρεσίας μέχρι 31/12/2015 και από 01/01/2018 έως 30/06/2024,
oι προϋποθέσεις για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους και της
μισθολογικής τους κατάταξης είναι οι εξής:
Α/Α |
ΕΠΩΝΥΜΟ |
ONOMA |
ΚΛΑΔΟΣ |
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ |
1 |
ΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΥ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΠΕ82 |
ΟΧΙ |
Ε=02,
Μ=00, Η=13 |
2 |
ΑΛΕΞΟΥΔΗ |
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ |
ΠΕ80 |
ΝΑΙ |
Ε=07,
Μ=07 Η=08 |
3 |
ΒΑΡΣΑΜΙΔΟΥ |
ΧΑΡΙΤΙΝΗ |
ΠΕ89.01 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=06, Η=27 |
4 |
ΒΟΥΖΑΒΑΛΗ |
ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ |
ΠΕ02 |
ΝΑΙ |
Ε=02,
Μ=10, Η=13 |
5 |
ΓΕΓΙΤΣΙΔΟΥ |
ΘΕΟΔΩΡΑ |
ΠΕ04.04 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=09, Η=23 |
6 |
ΓΕΜΕΝΕΤΖΗ |
ΣΩΤΗΡΙΑ |
ΠΕ02 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=04, Η=12 |
7 |
ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ |
ΕΥΣΕΒΙΑ |
ΠΕ02 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=00, Η=24 |
8 |
ΓΙΑΛΑΜΑΤΖΗ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΠΕ80 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=00, Η=00 |
9 |
ΓΚΟΥΤΖΙΟΜΗΤΡΟΥ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
ΠΕ01 |
NAI |
Ε=02,
Μ=10, Η=28 |
10 |
ΔΑΛΑΜΠΙΡΑΣ |
ΑΡΤΕΜΙΟΣ |
ΠΕ05 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=08, Η=04 |
11 |
ΔΑΜΙΑΝΙΔΟΥ |
ΠΑΡΘΕΝΑ |
ΠΕ04.02 |
ΝΑΙ |
Ε=06,
Μ=02, Η=22 |
12 |
ΔΑΡΒΟΥΔΗΣ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
ΠΕ83 |
ΟΧΙ |
Ε=01,
Μ=08, Η=07 |
13 |
ΔΗΜΑΣ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ |
ΠΕ11 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=07, Η=22 |
14 |
ΔΟΛΛΙΑΡΗ |
ΧΡΥΣΟΥΛΑ |
ΠΕ02 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=03, Η=22 |
15 |
ΔΟΥΛΟΥΔΗ |
ΒΑΓΙΑ |
ΠΕ02 |
ΝΑΙ |
Ε=02,
Μ=09, Η=09 |
16 |
ΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
ΠΕ86 |
ΝΑΙ |
Ε=02,
Μ=09, Η=24 |
17 |
ΕΥΘΥΜΙΑΔΗΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΠΕ04.01 |
ΔΙΔ/ΚΟ |
Ε=01,
Μ=05, Η=25 |
18 |
ΕΥΦΡΑΙΜΙΔΗΣ |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΠΕ79.01 |
ΟΧΙ |
Ε=02,
Μ=05, Η=13 |
19 |
ΘΩΜΑ |
ΜΑΡΙΑ |
ΠΕ86 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=08, Η=21 |
20 |
ΙΝΤΖΕ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
ΠΕ80 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=00, Η=00 |
21 |
ΚΑΖΑΚΗ |
ΣΤΕΦΑΝΙΑ |
ΠΕ03 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=03, Η=03 |
22 |
ΚΑΛΛΙΑ |
ΔΗΜΗΤΡΑ |
ΠΕ86 |
ΟΧΙ |
Ε=02,
Μ=03, Η=17 |
23 |
ΚΑΛΛΙΟΝΤΖΗ |
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ-ΕΛΙΣΑΒΕΤ |
ΠΕ02 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=03, Η=21 |
24 |
ΚΑΛΥΒΑ |
ΣΟΦΙΑ |
ΠΕ05 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=00, Η=00 |
25 |
ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ |
ΛΕΜΟΝΙΑ |
ΠΕ02 |
ΟΧΙ |
Ε=06,
Μ=04, Η=20 |
26 |
ΚΑΡΑΜΑΝΙΔΟΥ |
ΑΘΗΝΑ |
ΠΕ06 |
ΟΧΙ |
Ε=02,
Μ=00, Η=11 |
27 |
ΚΑΡΑΜΠΑΣΗΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΠΕ06 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=01, Η=16 |
28 |
ΚΑΡΑΦΥΛΗ |
ΕΛΕΝΗ |
ΠΕ02 |
NAI |
Ε=00,
Μ=07 Η=29 |
29 |
ΚΑΣΣΕΛΟΥΡΗ |
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΠΕ11 |
ΟΧΙ |
Ε=03,
Μ=04, Η=26 |
30 |
ΚΑΤΖΙΓΚΑΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΠΕ01 |
ΔΙΔ/ΚΟ |
Ε=24,
Μ=04, Η=03 |
31 |
ΚΑΤΣΙΑΟΥΝΗ |
ΒΑΪΑ- ΜΑΡΙΑ |
ΠΕ01 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=06, Η=00 |
32 |
ΚΟΛΕΒΑ |
ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
ΠΕ06 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=07, Η=29 |
33 |
ΚΟΛΕΤΣΑΣ |
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΠΕ01 |
ΔΙΔ/ΚΟ |
Ε=18,
Μ=02, Η=21 |
34 |
ΚΟΛΛΙΑΣ |
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
ΠΕ83 |
ΟΧΙ |
Ε=00,
Μ=06, Η=27 |
35 |
ΚΟΥΚΟΥΜΑΤΣΑΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΠΕ04.01 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=07, Η=04 |
36 |
ΚΥΡΙΑΖΙΔΟΥ |
ΚΥΡΙΑΚΗ |
ΠΕ02 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=02, Η=14 |
37 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ |
ΕΛΕΝΗ |
ΠΕ03 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=06, Η=27 |
38 |
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ |
ΔΟΜΝΑ |
ΠΕ80 |
ΝΑΙ |
Ε=03,
Μ=06, Η=26 |
39 |
ΛΙΟΛΙΟΥ |
ΘΕΟΔΩΡΑ |
ΠΕ06 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=03, Η=05 |
40 |
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ |
ΕΛΛΗ |
ΠΕ82 |
ΟΧΙ |
Ε=00,
Μ=00, Η=00 |
41 |
ΜΕΜΕΤΑΛΗ ΟΣΜΑΝ |
ΡΕΤΖΕΠ |
ΠΕ82 |
ΟΧΙ |
Ε=01,
Μ=09, Η=09 |
42 |
ΜΠΡΑΤΣΑ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
ΠΕ86 |
ΟΧΙ |
Ε=02,
Μ=07, Η=24 |
43 |
ΝΤΙΚΙΟΖΟΓΛΟΥ |
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ |
ΠΕ11 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=05, Η=13 |
44 |
ΠΑΓΩΝΗ |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ |
ΠΕ03 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=03, Η=03 |
45 |
ΠΑΠΑΘΑΝΑΚΗ |
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ |
ΠΕ02 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=09, Η=20 |
46 |
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ |
ΒΑΣΙΛΙΚΗ |
ΠΕ02 |
NAI |
Ε=02,
Μ=00, Η=08 |
47 |
ΠΟΥΡΣΑΙΤΙΔΟΥ |
ΔΕΣΠΟΙΝΑ |
ΠΕ81 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=07, Η=20 |
48 |
ΡΙΖΟΥ |
ΧΡΥΣΑΝΘΗ |
ΠΕ07 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=00, Η=00 |
49 |
ΡΟΥΣΟΥ |
ΑΝΔΡΙΑΝΑ |
ΠΕ01 |
ΝΑΙ |
Ε=05,
Μ=06, Η=04 |
50 |
ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ |
ΚΥΡΙΑΚΗ |
ΠΕ06 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=07, Η=02 |
51 |
ΣΚΑΝΔΑΛΑΚΗΣ |
ΜΥΡΩΝ |
ΠΕ83 |
ΟΧΙ |
Ε=00,
Μ=06, Η=27 |
52 |
ΣΚΟΠΕΛΙΤΗ |
ΙΩΑΝΝΑ |
ΠΕ03 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=09, Η=22 |
53 |
ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ |
ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΛΕΥΚΗ |
ΠΕ90 |
ΟΧΙ |
Ε=00,
Μ=07, Η=29 |
54 |
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ |
ΣΟΦΙΑ |
ΠΕ02 |
NAI |
Ε=00,
Μ=06, Η=27 |
55 |
ΤΕΡΖΟΥΔΗ |
ΕΙΡΗΝΗ-ΛΕΜΟΝΙΑ |
ΠΕ02 |
NAI |
Ε=01,
Μ=02, Η=17 |
56 |
ΤΖΑΛΑΜΟΥΡΑ |
ΜΑΡΙΝΑ |
ΠΕ06 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=03, Η=27 |
57 |
ΤΟΜΑΔΑΚΗΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΠΕ02 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=04, Η=15 |
58 |
ΤΣΑΜΟΠΟΥΛΟΣ |
ΙΩΑΝΝΗΣ |
ΠΕ84 |
ΟΧΙ |
Ε=00,
Μ=06, Η=26 |
59 |
ΤΣΙΑΛΙΑΦΑΣ |
ΠΑΣΧΑΛΗΣ |
ΠΕ79.01 |
ΝΑΙ |
Ε=04,
Μ=06, Η=06 |
60 |
ΤΣΙΦΤΣΙΔΗΣ |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΠΕ83 |
ΟΧΙ |
Ε=02,
Μ=02, Η=26 |
61 |
ΧΑΙΤΟΓΛΟΥ |
ΣΤΕΦΑΝΟΣ |
ΠΕ11 |
ΟΧΙ |
Ε=03,
Μ=00, Η=24 |
β) Αναγνώριση
προϋπηρεσίας αναπληρωτών
εκπαιδευτικών ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
) - 2024-2025-Γ’ ΦΑΣΗ
Εισήγηση
αναγνώρισης προϋπηρεσίας αναπληρωτών ΓΕΝΙΚΗΣ
ΕΚΠ/ΣΗΣ (ΤΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
) - 2024-2025-Γ’ ΦΑΣΗ, ώστε να ενταχθούν στο
αντίστοιχο μισθολογικό κλιμάκιο.
Aναγνώριση
προϋπηρεσίας μέχρι 31/12/2015 και από 01/01/2018 έως 30/06/2024,
oι προϋποθέσεις για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους και της
μισθολογικής τους κατάταξης είναι οι εξής:
Α/Α |
ΕΠΩΝΥΜΟ |
ONOMA |
ΚΛΑΔΟΣ |
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ |
1 |
ΜΕΤΑΞΑΣ |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ |
ΠΕ03 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=07, Η=02 |
2 |
ΤΖΙΚΑ |
ΑΝΤΩΝΙΑ |
ΠΕ03 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=03, Η=03 |
γ) Αναγνώριση
προϋπηρεσίας και συνάφειας μεταπτυχιακού/
διδακτορικού αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (ΠΔΕ) -2024-2025-Γ’ ΦΑΣΗ
Εισήγηση αναγνώρισης προϋπηρεσίας αναπληρωτών ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (ΠΔΕ) -2024-2025-Γ’
ΦΑΣΗ, ώστε να ενταχθούν στο αντίστοιχο
μισθολογικό κλιμάκιο.
Aναγνώριση
προϋπηρεσίας μέχρι 31/12/2015 και από 01/01/2018 έως 30/06/2024,
oι προϋποθέσεις για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους και της
μισθολογικής τους κατάταξης είναι οι εξής:
Α/Α |
ΕΠΩΝΥΜΟ |
ONOMA |
ΚΛΑΔΟΣ |
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ |
ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ |
1 |
ΠΟΥΡΛΟΥΚΑΚΗ |
ΚΑΛΛΙΟΠΗ |
ΠΕ04.04 |
ΝΑΙ |
Ε=01,
Μ=07, Η=20 |
2 |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΪΔΟΥ |
ΧΡΥΣΗ |
ΠΕ86 |
ΝΑΙ |
Ε=00,
Μ=04,
Η=29 |
Α. ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ 4,5
1.
Εκδόθηκαν
από το ΥΠΑΙΘΑ οι εγκύκλιοι με αρ. πρωτ. 24061/Ε2/4-3-25 και αρ. πρωτ. 24073/Ε2/4-3-25
για τον προσδιορισμό οργανικών
κενών θέσεων και πλεονασμάτων εκπ/κού προσωπικού Β/θμιας Εκπ/σεως στη Γενική
Εκπ/ση και στα ΚΕΔΑΣΥ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. αντιστοίχως ( στο site του ΥΠΑΙΘΑ έχει δημοσιευθεί μόνο η εγκύκλιος
για τα ΚΕΔΑΣΥ και τα
Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ). Όπως είναι γνωστό οι εγκύκλιοι αυτές εκδίδονται κάθε
χρόνο, προκειμένου η αρμόδια υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ να προσδιορίσει τα κενά ανά
περιοχή μεταθέσεως, ώστε κατόπιν να πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις του εκπ/κού
προσωπικού. Γενικώς η διαδικασία αυτή θα χρησιμεύσει και για τον προσδιορισμό των κενών για τους
διορισμούς που πρόκειται να γίνουν.
2.
Με βάση τις παραπάνω εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ
προβλέπονται:
α. Εγκύκλιος με αρ. πρωτ. 24061/Ε2/4-3-25 (Γενική Εκπ/ση).
Με ευθύνη των Διευθυντών
Εκπαίδευσης όσον αφορά στην ορθότητα των δηλωθέντων
στοιχείων, πρέπει έως τις 12 Μαρτίου
2025 να καταχωρισθεί στο σύστημα μόνο
ο πίνακας Γ΄. Ταυτόχρονα τα στοιχεία θα κοινοποιηθούν στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης,
οι οποίοι θα καταχωρίσουν την πρότασή
τους, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 7 του Ν.3848/2010, έως τις 14 Μαρτίου 2025.
β. Εγκύκλιος με αρ. πρωτ. 24073/Ε2/4-3-25 (ΚΕΔΑΣΥ και
Σ.Μ.Ε.Α.Ε.).
Με ευθύνη των Διευθυντών
Εκπαίδευσης πρέπει έως τις 13 Μαρτίου 2025 να
καταχωρισθούν στο σύστημα από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης τα τελικά οργανικά κενά/πλεονάσματα ανά περιοχή μετάθεσης για τις
ανάγκες των σχολικών μονάδων Eιδικής
Αγωγής και Εκπαίδευσης, ενώ οι
Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη τα δηλωθέντα
στοιχεία θα καταχωρίσουν τη σχετική
πρότασή τους, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 7 του Ν.3848/2010, έως τις 14 Μαρτίου 2025. Εντός της ίδιας προθεσμίας οι Περιφερειακοί
Διευθυντές Εκπαίδευσης θα καταχωρίσουν με ευθύνη τους στο σύστημα τα οργανικά κενά/πλεονάσματα των
ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., αφού ελέγξουν αρμοδίως τα στοιχεία των αντίστοιχων πινάκων.
3.
Η μόνη διαφορά σε σχέση με
προηγούμενες χρονιές είναι η αναφορά στα Ωνάσεια
Σχολεία, ότι "αίρεται η οριστική τοποθέτηση (οργανική) των εκπαιδευτικών
στις εν λόγω σχολικές μονάδες, και οι εκπαιδευτικοί αυτοί τίθεται στη διάθεση
των οικείων ΠΥΣΔΕ".
4.
Με βάση τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ που αναφέραμε στο
εδάφιο 1, η ΔΔΕ Έβρου εξέδωσε το έγγραφο Φ.11.2/3825/ 05-03-25, με το οποίο
έδινε οδηγίες προς τις σχολικές μονάδες για τον προσδιορισμό
οργανικών κενών θέσεων και πλεονασμάτων εκπ/κού προσωπικού Β/θμιας Εκπ/σεως στη Γενική Εκπ/ση και στην Ειδική Αγωγή και ζητούσε κατάθεση στοιχείων
από τις σχ. μονάδες έως 06/03 το μεσημέρι. Επίσης προσδιόρισε τη σχετική
συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ για τη διατύπωση γνώμης των μελών (απλή διατύπωση γνώμης των
μελών του ΠΥΣΔΕ προβλέπουν οι εγκύκλιοι! ) στις 10/03.
Θέμα 4ο:
Προς εφαρμογή των ανωτέρω εγκυκλίων οι οποίες
έθεσαν ασφυκτικά χρονικά περιθώρια στην
όλη διαδικασία, κατατέθηκαν στη συνεδρίαση από το Τμήμα Εκπαιδευτικών
Θεμάτων οι πίνακες Α,Β και Γ για την Α
και Β περιοχή μετάθεσης του Νομού
μας για τη Γενική Εκπ/ση. Οι πίνακες
Α απεικονίζουν την αναλυτική κατάσταση κατά
Σχολείο, οι δε πίνακες Β και Γ
καταγράφουν τα αριθμητικά σύνολα - αποτελέσματα κενών - πλεονασμάτων κατά
Ομάδες Σχολείων και συνολικά ως Δ/νση Έβρου αντιστοίχως. Οι πίνακες Α συμπληρώθηκαν από τα σχολεία και βάσει αυτών καταρτίστηκαν από τη
Δ/νση οι πίνακες Β και Γ. Δυστυχώς για μια
ακόμη χρονιά δε δημοσιοποιούνται οι πίνακες αυτοί ώστε να λάβουν γνώση οι εκπ/κοί!
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία ο Πρόεδρος κάλεσε τα μέλη του Συμβουλίου να
διατυπώσουν τη γνώμη τους (όπως αναφέραμε παραπάνω, απλή διατύπωση γνώμης
των μελών του ΠΥΣΔΕ προβλέπει η εγκύκλιος!).
Το Συμβούλιο επικύρωσε με ψήφους 3-2 ( μειοψηφήσαμε ) τους
πίνακες κενών – πλεονασμάτων, σύμφωνα με την πρόταση του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων.
Τους τελικούς πίνακες Γ μπορείτε να τους διαβάσετε στο:
ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 10/03! ΠΙΝΑΚΕΣ
ΚΕΝΩΝ - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ και ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!
https://pysdeevrouenimerosi.blogspot.com/2025/03/1003.html
Καταψηφίσαμε τους πίνακες κενών – πλεονασμάτων.
Στην
τοποθέτησή μας αναλυτικά αναφέραμε τα εξής:
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Το
Υπουργείο Παιδείας, εξέδωσε εγκυκλίους
για τον προσδιορισμό οργανικών κενών - πλεονασμάτων εν όψει των μεταθέσεων για
το σχολικό έτος 2025, για τη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή.
·
Η
σχετική υπουργική εγκύκλιος έχει ημερομηνία έκδοσης 04/03/2025 (αργά το
μεσημέρι), κοινοποιήθηκε από τη ΔΔΕ Έβρου στα σχολεία στις 05/03/2025 και
ζητάει από τα σχολεία να καταθέσουν προτάσεις έως 06/03 το μεσημέρι, από τα ΠΥΣΔΕ να συνεδριάσουν για απλή
διατύπωση γνώμης και από τις Διευθύνσεις να καταχωρίσουν τα στοιχεία έως
12/03 (13/03 για την Ειδική Αγωγή).
·
Εξ αρχής η διαδικασία αυτή επιχειρείται με ευθύνη του ΥΠΑΙΘΑ να
ολοκληρωθεί σε ασφυκτικά χρονικά περιθώρια και εν αγνοία των Συλλόγων
Διδασκόντων. Οι πίνακες Α με τις προτάσεις των Σχολείων πρέπει να
συμπληρώνονται με τη σύμφωνη γνώμη του συλλόγου Διδασκόντων (και όχι
αποκλειστικά και μόνο από τον Διευθυντή του σχολείου) και να δημοσιοποιούνται στον ιστότοπο της ΔΔΕ ώστε να λαμβάνουν γνώση
όλοι οι εκπ/κοί!. Απαιτείται η θεσμοθέτηση συνεδρίασης Συλλόγου
Διδασκόντων για τη συμπλήρωση του πίνακα Α, με σκοπό τον περιορισμό κάθε
πιθανής αυθαιρεσίας στη συμπλήρωση των σχετικών στοιχείων. Επιπλέον δεν
υπήρξε ο απαραίτητος χρόνος για τον έλεγχο και τη διασταύρωση των στοιχείων
και επίσης για μια ακόμη χρονιά δεν υπάρχει η στήλη « εκτίμηση του ΠΥΣΔΕ ».
Άρα για άλλη μια φορά απαξιώνεται ο ρόλος των ΠΥΣΔΕ και επιχειρείται η δε facto αφαίρεση ουσιαστικών αρμοδιοτήτων τους. Υπενθυμίζουμε ότι πάγια
άποψή μας είναι πως οι κάθε είδους υπηρεσιακές διαδικασίες και μεταβολές πρέπει
να αποφασίζονται από συλλογικά όργανα και με πλήρη διαφάνεια.
·
Είναι φανερό, τόσο από την ίδια την
διαδικασία, όσο και από το περιεχόμενο που αυτή έχει, πως το ΥΠΑΙΘΑ «παίρνει» πιο άμεσα στα χέρια του την υπόθεση της διαμόρφωσης
των κενών και των πλεονασμάτων στο πλαίσιο της πιστής
εφαρμογής των μνημονίων και της συνολικότερης αντιεκπαιδευτικής
πολιτικής των Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ. – Ο.Ο.Σ.Α. Η
εγκύκλιος του Υπουργείου θα οδηγήσει σε νέα εργασιακή ανασφάλεια, σε νέο στρατό
οργανικά υπεραρίθμων συναδέλφων ( συνεχίζεται η αναγραφή του αριθμού των
υπεραρίθμων συναδέλφων κατά ειδικότητα στον πίνακα Γ, γιατί άραγε; ), σχεδόν σε
όλες τις ειδικότητες και θα απομακρύνει ακόμη περισσότερο τη δυνατότητα
αποκτήσεως οργανικής σε χιλιάδες συναδέλφους που παραμένουν για χρόνια στο απαράδεκτο
καθεστώς εκβιασμού της λεγόμενης «διάθεσης ΠΥΣΔΕ».
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Η σύνταξη των πινάκων με τα κενά και τα πλεονάσματα δεν είναι μια
«αθώα» διαδικασία, αλλά σχετίζεται άμεσα με την εφαρμοζόμενη αντιδραστική
πολιτική στην εκπαίδευση. Ιδιαιτέρως από την «
έναρξη της κρίσης », με ευθύνη των πολιτικών ηγεσιών του Υπουργείου, μια
σημαντική και απαραίτητη διοικητική διαδικασία όπως αυτή του υπολογισμού κενών
- πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις, που γινόταν επί σειρά ετών, χωρίς ιδιαίτερα
προβλήματα, έχει φορτιστεί αρνητικά στη συνείδηση των συν. εκπ/κών, γιατί δεν
υπηρετεί την ανάγκη της πραγματικής ( κατά το δυνατόν) αποτυπώσεως της
υπηρεσιακής καταστάσεως των εκπ/κών, αλλά επιχειρείται μέσω αυτής να
κατασκευαστεί μια εικονική και επικοινωνιακή πραγματικότητα στο χώρο της
Εκπ/σεως, ριζικά διαφορετικής από την υφισταμένη. Οι «θεσμικοί» συνομιλητές
του ΟΟΣΑ, οι «άριστοι» του «επιτελικού κράτους», επιδιώκουν την έκδοση όσο
γίνεται λιγότερων κενών και όσο γίνεται περισσότερων πλεονασμάτων, για να τροφοδοτήσουν
την «κινητικότητα», να κλείσουν Σχολεία και τμήματα και να περικόψουν ακόμα
περισσότερο τις προσλήψεις αναπληρωτών.
Υπενθυμίζουμε ότι από το
2010 έως και σήμερα εφαρμόζονται με μνημονιακή ακρίβεια ( και ενίοτε με
υπηρεσιακό … φανατισμό ), οι εξής «απορρυθμίσεις»:
α) Καταργήθηκαν ή
συγχωνεύθηκαν χιλιάδες σχ. μονάδες,
τμήματα και υποστηρικτικές δομές.
β) Αυξήθηκε το διδακτικό μας ωράριο με συνέπεια την εμφάνιση μεγάλου αριθμού πλεονασμάτων σε αρκετές ειδικότητες.
γ) Ο
αριθμός των μαθητών ανά τμήμα εκτινάχθηκε στους 27 συν 10%. Υπενθυμίζουμε ότι πάγια θέση του εκπαιδευτικού
κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει
τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους
15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.
δ)
Καταργήθηκε η Π.Δ.Σ. και
ξεκινάει με καθυστέρηση κάθε σχ.
έτος η Ενισχυτική Διδασκαλία.
ε) Τροποποιήθηκαν
πάμπολλες φορές τα ωρολόγια προγράμματα όλων των τύπων των Σχολείων, μειώθηκαν οι ώρες διδασκαλίας και καταργήθηκε ταυτόχρονα το 3ωρο των υπευθύνων εργαστηρίων. Με την τελευταία μάλιστα τροποποίησή τους σε
Γυμνάσια και ΓΕ.Λ., η Εκπ/ση γνώρισε τη μεγαλύτερη «σφαγή» μαθημάτων και
ολόκληρων κλάδων καθηγητών των τελευταίων χρόνων ( κλάδοι Κοινωνιολογίας,
Οικονομίας, Νομικών και Πολιτικών Επιστημών και Καλλιτεχνικής
Παιδείας ν.4692/2020 ).
Μια «εκκαθάριση» που θυμίζει «μέρες Αρβανιτόπουλου», που οδήγησε το 2013 σε
μια νύκτα 2.500 καθηγητές σε διαθεσιμότητα αφού πρώτα κατάργησε τα μαθήματά
τους.
στ) Μειώθηκαν τα τμήματα, οι ειδικότητες και οι τομείς στην ΤΕΕ.
ζ) Αυστηροποιήθηκαν οι προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ,
καθώς και των κατευθύνσεων και των Ο.Π. στα ΓΕΛ.
η) Εφαρμόστηκε η εγκύκλιος για τις ηλεκτρ. εγγραφές στα ΕΠΑ.Λ και
στα ΓΕΛ με συνακόλουθη περαιτέρω μείωση τμημάτων
γενικής παιδείας, τομέων, ειδικοτήτων, τμημάτων κατευθύνσεων και Ο.Π.
θ) Εκδόθηκε εγκύκλιος για τον ενδιάμεσο χαρακτηρισμό παρακολουθούντων των ΕΠΑ.Λ.
ι) Εκδόθηκαν εγκύκλιοι για τον περιορισμό της λειτουργίας των ξενόγλωσσων τμημάτων και τον περιορισμό της
ελεύθερης επιλογής 2ης ξένης γλώσσας στους μαθητές.
ια) Άλλαξαν τα κριτήρια για τη στελέχωση των σχολείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ).
ιβ) Αυστηροποιήθηκαν τα κριτήρια μείωσης του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που
υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
ιγ) Συνεχώς αλλάζουν οι
αναθέσεις μαθημάτων (Γ ανάθεση και ανάθεση εκτός πλαισίου).
ιδ) Ενοποιήθηκαν ειδικότητες και σε πολλές περιπτώσεις με εντελώς αντιεπιστημονικό
και οξύμωρο αποτέλεσμα!
ιε) Καταργήθηκε η Δ΄ τάξη στα Εσπ. ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.
ιστ) Οι αλλαγές στο
ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό καθεστώς, έδωσαν τη
χαριστική βολή με την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης.
ιζ) Ψηφίστηκε η
απαράδεκτη ρύθμιση που προβλέπει βιντεοσκόπηση των μαθημάτων στην τάξη και μετατρέπει την διδασκαλία από συλλογική δημιουργία και διαρκή
αγώνα για τη διαμόρφωση αληθινά ελεύθερων ανθρώπων και υπεύθυνων πολιτών, σε
εκπομπή reality και αρένα εντυπώσεων για το φιλοθεάμον κοινό!
ιη) Προωθείται η
«αυτονομία» της σχ. μονάδας ως προεόρτιο της πλήρους ιδιωτικοποίησης της
Δημόσιας Εκπ/σης.
ιθ)
Ψηφίστηκε και εφαρμόζεται το πολυνομοσχέδιο – έκτρωμα, το οποίο ενώ δεν επιλύει κανένα από τα σημαντικά προβλήματα της
Εκπ/σης, επαναφέρει αρνητικές ρυθμίσεις του παρελθόντος που έχουν καταδικαστεί
από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας, διότι:
· Επαναφέρει την τράπεζα θεμάτων σε ΓΕΛ-ΕΠΑΛ και τη βάση του 10 με
τη μορφή της Ε.ΒΕ.
· Θεσπίζει την «αυτοαξιολόγηση» του εκπ/κού έργου αλλά και την
εξωτερική «αξιολόγηση» και ακολουθεί και η ατομική «αξιολόγηση» εκπ/κών (
νεοδιόριστοι στην αρχή και τώρα όλοι ). Ο
εκπαιδευτικός κόσμος έδωσε και δίνει την ηχηρή του απάντηση σε όλη τη χώρα
απορρίπτοντας με συντριπτική πλειοψηφία τους αναχρονιστικούς σχεδιασμούς του
ΥΠΑΙΘΑ.
· Επαναφέρει το εκδικητικό μέτρο της επιβολής ποινής σε όσους
συναδέλφους αναπληρωτές δεν αποδεχθούν διορισμό.
· Ενισχύει τη διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων με την αύξηση και
ενίσχυση των προτύπων σε βάρος των πειραματικών.
· Μονιμοποιεί την «εξ αποστάσεως εκπαίδευση» και τη
ζωντανή μετάδοση των μαθημάτων σε παρόντα χρόνο και με ανοιχτά σχολεία.
κ) Εξισώνονται
επαγγελματικά δικαιώματα δημόσιων ΑΕΙ και ιδιωτικών κολεγίων και δίνεται το δικαίωμα στους αποφοίτους των τελευταίων, να
διοριστούν/προσληφθούν στο δημόσιο.
κα) Ψηφίστηκε ο νόμος για την ίδρυση ιδιωτικών
Πανεπιστημίων στην Ελλάδα, μια πρωτοφανής θεσμική και συνταγματική εκτροπή, αφού το άρθρο 16 του
Συντάγματος ρητά απαγορεύει τη λειτουργία ιδιωτικών Πανεπιστημίων.
κβ) Μπαίνει στο στόχαστρο η μονιμοποίηση των νεοδιορίστων
συναδέλφων μας, με την αιφνιδιαστική
απόπειρα του ΥΠΑΙΘΑ να επιβάλει την ατομική «αξιολόγηση» και να δημιουργήσει τετελεσμένα. Το υπουργείο επαίρεται, που 42 χρόνια μετά την κατάργηση του επιθεωρητή, τον
επαναφέρει! Με πολύμορφο αγώνα μαζικά και
ενωτικά, με απεργία - αποχή, στάσεις εργασίας, διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες, με
απεργίες, θα τους σταματήσουμε. Η «αξιολόγηση» δεν θα περάσει!
κγ) Υπογράφτηκε η σύμβαση για τη
δημιουργία των Δημόσιων Ωνάσειων Σχολείων, με βάση την
οποία 22 δημόσια Γυμνάσια και Λύκεια θα μετατραπούν σε πρότυπα, στη λειτουργία
των οποίων θα έχει σημαντικό ρόλο το προαναφερθέν ίδρυμα. Η πράξη αυτή
σηματοδοτεί: 1) την αδυναμία του ελληνικού κράτους να παράσχει την ίδια
ποιοτική εκπαίδευση σ’ όλα τα παιδιά, 2) την συμμετοχή ενός νομικού προσώπου
ιδιωτικού δικαίου στη διοίκηση κρατικών σχολείων. Λέμε όχι στην ιδιωτικοποίηση, υποβάθμιση, ξεπούλημα και κλείσιμο του
δημόσιου σχολείου με Ωνάσεια, Επαγγελματικές Ακαδημίες, ΔΑ-ΙΒ, συμπράξεις
δημόσιου και ιδιωτικού τομέα κ.α.
κδ) Επιβάλλεται υποχρεωτική ηλεκτρονική ψηφοφορία για τα υπηρεσιακά
συμβούλια. Υπενθυμίζουμε ότι ζητάμε όλες οι εκλογές για ΔΣ σωματείων και για
υπηρεσιακά συμβούλια, να γίνονται αποκλειστικά και μόνο διά ζώσης.
Πολλά από τα παραπάνω δημιούργησαν κι εξακολουθούν να δημιουργούν
« δεξαμενές » τεχνητών πλεονασμάτων σε εκπ/κό προσωπικό.
Εξ αιτίας των παραπάνω θα καταψηφίσουμε τους
πίνακες κενών – πλεονασμάτων.
Οι αιρετοί της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ
ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΕΒΡΟΥ,
Δεν θα νομιμοποιήσουμε τις αντιεκπαιδευτικές τους πολιτικές!
Δεν θα γίνουμε αρωγοί στα σχέδια Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ – ΟΟΣΑ!
Δεν αποδεχόμαστε τη μετατροπή των ΠΥΣΔΕ σε «διακοσμητικά» όργανα!
Δεν θα συναινέσουμε στη δημιουργία τεχνητών υπεραριθμιών!
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ο υπολογισμός των κενών και πλεονασμάτων
να γίνει σύμφωνα με τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και τα εργασιακά
δικαιώματα των εκπ/κών. Να δοθούν όλες οι οργανικές θέσεις για μεταθέσεις και
διορισμούς στην Γενική Εκπ/ση και στην Ειδική Αγωγή.
Το εκπαιδευτικό κίνημα οφείλει να αντισταθεί στην εφαρμοζόμενη
αντιεκπαιδευτική πολιτική, αναπτύσσοντας ενωτικούς, μαζικούς, ταξικούς,
πανεκπαιδευτικούς αγώνες, απαιτώντας λύσεις στα προβλήματα της Παιδείας με βάση
τις διεκδικήσεις του για το δημόσιο σχολείο, τα εργασιακά δικαιώματα, τις
ανάγκες του εκπαιδευτικού και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.
Καλούμε τα υπόλοιπα μέλη του ΠΥΣΔΕ να απαιτήσουν οι υπηρεσιακές
μεταβολές να γίνουν με βάση τις θέσεις του κλάδου και σε αντίθετη περίπτωση να
μη νομιμοποιήσουν με την υπογραφή τους τη σύνταξη και έκδοση των πινάκων.
Προς εφαρμογή των ανωτέρω εγκυκλίων οι οποίες έθεσαν ασφυκτικά χρονικά περιθώρια στην όλη
διαδικασία, κατατέθηκαν στη συνεδρίαση από το Τμήμα Εκπαιδευτικών Θεμάτων οι πίνακες Α,Β και Γ για την Α περιοχή
μετάθεσης του Νομού μας για τις
σχ. μονάδες Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Οι πίνακες Α απεικονίζουν την αναλυτική κατάσταση κατά
Σχολείο, οι δε πίνακες Β και Γ
καταγράφουν τα αριθμητικά σύνολα - αποτελέσματα κενών - πλεονασμάτων κατά
Ομάδες Σχολείων και συνολικά ως Δ/νση Έβρου αντιστοίχως. Οι πίνακες Α συμπληρώθηκαν από τα σχολεία
και βάσει αυτών καταρτίστηκαν από τη Δ/νση οι πίνακες Β και Γ. Δυστυχώς για μια ακόμη
χρονιά δε δημοσιοποιούνται οι πίνακες αυτοί ώστε να λάβουν γνώση οι εκπ/κοί! Με
βάση τα παραπάνω στοιχεία ο Πρόεδρος κάλεσε τα μέλη του Συμβουλίου να
διατυπώσουν τη γνώμη τους (όπως αναφέραμε παραπάνω, απλή διατύπωση γνώμης
των μελών του ΠΥΣΔΕ προβλέπει η εγκύκλιος!).
Το
Συμβούλιο επικύρωσε με ψήφους 3-2 ( μειοψηφήσαμε ) τους πίνακες κενών –
πλεονασμάτων, σύμφωνα με την πρόταση του Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων.
Τους τελικούς
πίνακες Γ μπορείτε να τους διαβάσετε στο:
ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
10/03! ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΕΝΩΝ - ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ και ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ!
https://pysdeevrouenimerosi.blogspot.com/2025/03/1003.html
Καταψηφίσαμε τους πίνακες κενών – πλεονασμάτων.
Στην τοποθέτησή μας αναλυτικά
αναφέραμε τα εξής:
Επαναλάβαμε
ομοίως την τοποθέτησή μας όπως στο θέμα 4.
Με
συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Κουσινίδης Χάρης – Χατζηβλασίου Σοφία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου