Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ Ν.Ορεστιάδα 15/ 06 /2026
ΕΡΓAΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Αρ. πρωτ.: 29
68200 Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
e-mail: b.elme.evrou@gmail.com
blog: http://b-elme-evrou.blogspot.gr/
ΠΡΟΣ:
1. Σχ. μονάδες Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
ΚΟΙΝ:
1. Α ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ
2. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΟΡ/ΔΑΣ
3. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ κ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ κ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
4. ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π.Ε. ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΙΖΥΗΝΟΣ»
5. Ν.Τ. ΑΔΕΔΥ
6. ΟΛΜΕ
7. Δ.Δ.Ε. ΕΒΡΟΥ
8. Π.Δ.Ε. Α.Μ.Θ.
9. Μ.Μ.Ε.
Θέμα: « Καταδίκη εκδηλώσεων φασιστικής συμπεριφοράς νέων στην Αλεξανδρούπολη »
Πριν από λίγες μέρες εμφανίστηκε στην Αλεξανδρούπολη, ομάδα ανηλίκων φωνάζοντας ρατσιστικά και νεοναζιστικά συνθήματα, βρίζοντας και τραμπουκίζοντας εναντίον φοιτητών και πολιτών πετώντας εναντίον τους αντικείμενα. Θύμα των βιαιοτήτων τους υπήρξε και γυναίκα συνταξιούχος εκπαιδευτικός, η οποία προσπάθησε να τους κατευνάσει.
Το περιστατικό αυτό δεν είναι μεμονωμένο, επαναλήφθηκε αρκετές φορές, σε μια προσπάθεια, να γίνει αισθητή η παρουσία τους στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης για να προσεγγίσουν τη νεολαία και τους μαθητές σχολείων.
Παρόμοια περιστατικά έχουμε και σε άλλες πόλεις στην Ελλάδα και οφείλονται στις μεγάλες κρίσεις που πλήττουν την ανθρωπότητα, τις πολιτικές ενίσχυσης του μεγάλου πλούτου και εξάπλωσης της φτώχειας, αλλά και στην αδυναμία της παιδείας μας να εμπνεύσει τη νέα γενιά με το όραμα μιας δικαιότερης κοινωνίας.
Για τους παραπάνω λόγους δεν δικαιολογείται κανένας εφησυχασμός. Το Δ.Σ. της Β’ ΕΛΜΕ Έβρου καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τέτοια φαινόμενα και καλεί το ίδιο να πράξει κάθε εργαζόμενος, κάθε γονιός, κάθε νέος και νέα. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να ανοίξουν θαρρετά τη συζήτηση για την πραγματική μήτρα που γεννά το φασισμό, να εφοδιάσουμε τα νέα παιδιά με αξίες, όπως η αλληλεγγύη, η συλλογικότητα, ο αγώνας για ένα καλύτερο μέλλον για το σύνολο του λαού και της νεολαίας!
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου