Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ. ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΕΚΠ/ΚΟΥΣ

 


Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ                                                                                          Ν.Ορεστιάδα 22 / 06 / 2026

ΕΡΓAΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ                                               Αρ. πρωτ.:  31

68200 Ν.ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ

e-mail: b.elme.evrou@gmail.com

blog: http://b-elme-evrou.blogspot.gr/

ΠΡΟΣ: Σχ. μονάδες Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ

 

ΚΟΙΝ:

1.     Δ.Δ.Ε. ΕΒΡΟΥ

2.     Π.Δ.Ε. ΑΜΘ

3.    ΟΛΜΕ

4.     Μ.Μ.Ε.


 

Θέμα: « Αποχαιρετιστήρια επιστολή προς συνταξιοδοτούμενους συνάδελφους »

Αγαπητές μας συναδέλφισσες και αγαπητοί μας συνάδελφοι!

Με αφορμή την αφυπηρέτησή σας και την επικείμενη συνταξιοδότησή σας, εκφράζουμε την απεριόριστη εκτίμησή μας και την ευγνωμοσύνη μας για την πολυετή και δημιουργική σας πορεία στον χώρο της εκπαίδευσης. Μέσα από το λειτούργημά σας επί σειρά ετών, αγωνιστήκατε για να μεταλαμπαδεύσετε στους μαθητές μας τις αξίες και τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για να προσφέρουν ως πολίτες στην πρόοδο και ευημερία της κοινωνίας μας. Με συνέπεια, αφοσίωση, υπευθυνότητα και παιδαγωγική ευαισθησία σταθήκατε δίπλα τους, καθοδηγώντας τους όχι μόνο στη γνώση, αλλά στην καλλιέργεια πανανθρώπινων αξιών, ήθους και σεβασμού. Η συμβολή σας υπήρξε καθοριστική για την διαμόρφωση σχολικού κλίματος συνεργασίας και εμπιστοσύνης, αλλά και για την πρόοδο της εκπαιδευτικής κοινότητας στο σύνολό της. Το έργο σας ξεπερνά τα όρια της σχολικής αίθουσας, καθώς αγγίζει ανθρώπινες ζωές και αφήνει ανεξίτηλο αποτύπωμα.

Ένας σημαντικός κύκλος ζωής κλείνει για εσάς, έχοντας αποτελέσει το παράδειγμα δημιουργικών και αφοσιωμένων δασκάλων.

Ως Δ.Σ. της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ, με τις δυνάμεις και τις αδυναμίες μας, συναντηθήκαμε και συμπορευτήκαμε αταλάντευτα μαζί σας σε συλλογικούς αγώνες ενάντια στις αντιλαϊκές πολιτικές που περιφρονούν τις ανάγκες μας και για τα αναφαίρετα δικαιώματά μας στον μισθό, την σύνταξη, την μόρφωση, την ελευθερία, την δημοκρατία και πασχίζουν να γυρίσουν το ρολόι της ιστορίας στον εργασιακό και κοινωνικό μεσαίωνα. Μοιραστήκαμε όλοι και όλες μαζί το όραμα ενός δημόσιου σχολείου που θα χωράει όλη τη γνώση, όλα τα παιδιά και όλους τους εκπαιδευτικούς. Παρά την αμηχανία και τη μελαγχολία του πρόσκαιρου αυτού «αντίο», σας σφίγγουμε με χαμόγελο και συγκίνηση τα χέρια και με μια ζεστή αγκαλιά συναδελφικής αλληλεγγύης σας ευχόμαστε από καρδιάς κάθε προσωπική και οικογενειακή ευτυχία και καλή συνέχεια.

Θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα σας και να σας στηρίζουμε, σε όλους τους αγώνες και τις διεκδικήσεις του κινήματος των συνταξιούχων εκπαιδευτικών για τη διεκδίκηση γενναίων αυξήσεων στις συντάξεις και το ΕΦΑΠΑΞ και για την υπεράσπιση των αναφαίρετων κατακτήσεών μας στην δημόσια υγεία, πρόνοια και κοινωνικά αγαθά. Σας καλούμε να συνεχίσουμε να βαδίζουμε ως συνοδοιπόροι στον αγώνα διαρκείας για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και στους δρόμους της αντίστασης και της ελπίδας για μια αξιοβίωτη ζωή.

Με ιδιαίτερη συγκίνηση, τιμή και εκτίμηση!


Δεν υπάρχουν σχόλια: