ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΒΡΟΥ
http://agonsisevr.blogspot.com
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
Αγαπητοί συνάδελφοι
Ενόψει του 14ου συνεδρίου
της ΟΛΜΕ οργανώθηκε συνάντηση στην
Ξάνθη μεταξύ των εκλεγμένων
αντιπροσώπων της Αν. Μακεδονίας
και Θράκης από τις Παρεμβάσεις, Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις (ΣΕΚ),
και τα ενωτικά αριστερά σχήματα της περιοχής μας. Στη συνάντηση αποφασίσαμε να
αναπτύξουμε κοινή δράση σε ζητήματα
εκπαίδευσης και την προώθηση στο συνέδριο ψηφισμάτων που θα αφορούν τη
περιοχή μας και όχι μόνο, σε μια προσπάθεια να ασχοληθούμε με την εκπαιδευτική καθημερινότητα και τα προβλήματα που
αντιμετωπίζουμε στα σχολεία.
Συντασσόμαστε
με τα αιτήματα που αποτελούν κοινό τόπο για όλες τις παρατάξεις
(οικονομικά, ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά) αλλά θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε
και εκείνα που συνήθως περνάνε με «ψιλά γράμματα» και να ενυδατώσουμε πολιτικά
και συνδικαλιστικά το 14ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ –
ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ 14Ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ
ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΕΣ
ΠΕΡΙΟΧΕΣ
Στην Ανατ.
Μακεδονία και τη Θράκη έχουμε κάθε χρόνο πολλούς νεοδιόριστους, οι οποίοι
φεύγουν με μεταθέσεις δημιουργώντας έτσι πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ζητάμε επιπλέον κίνητρα
παραμονής:
Α) Αύξηση του επιδόματος
παραμεθόριας περιοχής,
Β) Επίδομα θέρμανσης.
Γ) Επίδομα ενοικίου στους
νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς και χαμηλότοκα δάνεια αγοράς πρώτης κατοικίας.
Δ) Επανακατάταξη των εκπαιδευτικών των παραμεθόριων περιοχών
στα αντίστοιχα Μ.Κ. με συνυπολογισμό διπλάσιου χρόνου προϋπηρεσίας (ν. 2085/92,
1943/81)
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ
Ζητάμε τη δημοκρατική και αξιοκρατική επιλογή
των στελεχών της εκπαίδευσης μόνο με αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Τα πολλά κενά στην περιοχή μας οφείλονται:
Στις αποσπάσεις που γίνονται
ακόμη και στα μέσα της χρονιάς.
Στις ανεπαρκείς πιστώσεις για
προσλήψεις αναπληρωτών.
Ζητάμε:
Ø
Να σταματήσει η σκανδαλώδης πρακτική της
απόσπασης νεοδιόριστων εκπαιδευτικών με πρόσχημα τις «ανάγκες της υπηρεσίας»
-μια αναξιοκρατική πρακτική που τελικά δημιουργεί δυσλειτουργίες σε ό,τι αφορά
επόμενες μεταθέσεις,
Ø
Να μοριοδοτούνται οι αποσπασμένοι για τις
ανάγκες της υπηρεσίας με τα μόρια της περιοχής απόσπασής τους και ΟΧΙ με τα
μόρια της οργανικής τους θέσης.
Ø
Να σταματήσει η δημιουργία κενών από νέες
αποσπάσεις μετά την έναρξη του σχολικού έτους.
ΑΔΙΟΡΙΣΤΙΑ
Όχι σε νέο μισθολόγιο για τους νεοπροσλαμβανόμενους.
Κάλυψη όλων των κενών με
προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών καθηγητών σύμφωνα με τις διατάξεις των
παραγράφων 17 και 18 Ν. 1566/85.
Καμιά πρόσληψη ωρομισθίων
καθηγητών σε πλήρη κενά
Οι αναπληρωτές συνάδελφοι οφείλουν να καλύπτουν
θέσεις έκτακτων αναγκών (π.χ. εκπαιδευτικές άδειες, άδειες κύησης) και όχι
θέσεις μονίμων.
Πλήρη ασφαλιστικά και
συνταξιοδοτικά δικαιώματα και 12μηνη σύμβαση εργασίας για τους αναπληρωτές
Όχι στο «σπάσιμο» των κενών και την
αντικατάσταση των μόνιμων διορισμών από προσλήψεις ωρομισθίων.
Διπλασιασμό της ωρομίσθιας
αποζημίωσης και της αμοιβής για υπερωριακή απασχόληση των καθηγητών και σύνδεσή
της (ως ποσοστό) με τις συνολικές αποδοχές του εκπαιδευτικού. Την πληρωμή των
ωρομισθίων και στις σχολικές αργίες, όπως προέβλεπε σχετική εγκύκλιος (1984)
που καταργήθηκε το 1998.
Η Π.Δ.Σ. οφείλει να έχει ρόλο βοηθητικό, να
ξεκινά από την αρχή της χρονιάς με εκπαιδευτικούς που
προσλαμβάνονται από ενιαίο πίνακα του ΥΠΕΠΘ και όχι μέσω των
διευθύνσεων εκπαίδευσης και των διευθυντών.
Άρση της Υπουργικής Απόφασης για το «ασυμβίβαστο»
των ωρομισθίων.
Να αρθεί άμεσα η ρύθμιση που
ορίζει ότι αυξάνονται από 50 σε 100 τα ημερομίσθια που απαιτούνται για να έχει ο εργαζόμενος
υγειονομική περίθαλψη στο ΙΚΑ και αφήνει
χιλιάδες ωρομίσθιους συναδέλφους χωρίς περίθαλψη. Παροχή γονικών
αδειών.
Όχι
στη μονομερή μείωση των ωρών εργασίας από την πλευρά του εργοδότη κατά τη
διάρκεια της χρονιάς .
Τον υπολογισμό της προϋπηρεσίας με
ενιαίο τρόπο σε Αβάθμια και Ββάθμια (με αναγωγή στις 21 ώρες την
εβδομάδα).
Σχετικά με το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ
Πλήρη πρόσβαση των υποψηφίων
εκπαιδευτικών στα γραπτά τους και αναγνώριση
του
δικαιώματος της αναβαθμολόγησης.
Δημοσίευση των οδηγιών διόρθωσης
των γραπτών για όλα τα γνωστικά αντικείμενα.
Άμεση ανακοίνωση της ύλης και της
ημερομηνίας διεξαγωγής του διαγωνισμού.
Ύλη συγκεκριμένη μέσα από τα σχολικά
βιβλία.
Όχι
στο test δεξιοτήτων και την προσωπική συνέντευξη.
Εγγραφή όλων των ωρομίσθιων στα σωματεία τους
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Να λειτουργήσουν διαπολιτισμικά
σχολεία (ίδρυση νέων ή μετατροπή υπαρχόντων δημόσιων σχολείων σε δημόσια
σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης). Στα σχολεία αυτά να εφαρμόζονται ειδικά
αναλυτικά προγράμματα με δυνατότητα πρόσθετων ή εναλλακτικών μαθημάτων,
μειωμένο ωράριο των εκπαιδευτικών και μειωμένο αριθμό μαθητών ανά τάξη (ν.
2413/96 άρθρο 35, παρ. 2,3) Ειδικά παρεμβατικά προγράμματα για ιδιαίτερες κατηγορίες μαθητών (μειονότητες,
μετανάστες, φτωχά κοινωνικά στρώματα)
που οι δράσεις τους θα φτάνουν μέχρι το σπίτι του μαθητή και τη στήριξή της (οικονομική, ψυχολογική).
ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ
Άμεση στελέχωση των Διευθύνσεων και Γραφείων με μόνιμο διοικητικό
προσωπικό, είτε με μόνιμους διορισμούς, είτε με πολυετείς αποσπάσεις από άλλες
υπηρεσίες. Η απόσπαση καθηγητών είναι ημίμετρο και βραχυπρόθεσμη λύση, την
οποία δεν αποδεχόμαστε.
ΓΙΑ ΤΑ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ
Να προκηρυχθούν θέσεις για
μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή που να απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς της
Δ/μιας Εκ/σης, να προτάσσονται δε σε αυτές, όσοι έχουν υπηρετήσει σε σχολεία
ειδικής αγωγής και έχουν σχετική εμπειρία. Οι οργανικές θέσεις για τα μαθήματα
α) Γλώσσα β) Κοινωνική και Επαγγελματική Αγωγή και γ) Μαθηματικά, να δίνονται
αποκλειστικά σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΠΕ02 και ΠΕ03
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου