Κουσινίδης Χάρης – Δεμερδεσλής Γιώργος
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ Νο 52 ( περίοδος 2019-20)
Συνεδρίασε στις 13 – 05 - 2020 το ΠΥΣΔΕ Έβρου. Η
συνεδρίαση έγινε με τηλεδιάσκεψη
λόγω
καταστάσεως εκτάκτου ανάγκης (Κ.Υ.Α. Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 16838/10.03.2020,
Φ.Ε.Κ. Β΄783/2020 και Κ.Υ.Α. Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 20021/21.03.2020, Φ.Ε.Κ.
Β΄956/21.03.2020). Στη συνεδρίαση συμμετείχαν
οι εξής:
Α/Α
|
ΜΕΛΗ ΠΥΣΔΕ
|
1.
|
Αποστολακούδης
Στέργιος, εκπ/κός
ΠΕ 80, Δ/ντής Β/θμιας Εκπ/σεως Έβρου, Πρόεδρος
|
2.
|
Λημνιός Νικόλαος, εκπ/κός ΠΕ03, Δ/ντής Γ/σίου Τυχερού, Αντιπρόεδρος
|
3.
|
Πλακωτή Ελένη, εκπ/κός ΠΕ01, Δ/ντρια Μουσικού
Σχολείου Αλεξ/πόλεως, μέλος
|
4.
|
Κουσινίδης
Χαρίλαος, εκπ/κός ΠΕ04.01, αιρετός εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως, μέλος
|
5.
|
Καλόγερος
Γεώργιος, εκπ/κός ΠΕ02, αιρετός εκπρόσωπος εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως, μέλος
|
Γραμματέας
του Συμβουλίου η κ.
Λεονταρίδου Ευαγγελία, Διοικητική υπάλληλος κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων της
Β/θμιας Εκπ/σεως Έβρου
|
Τα θέματα
της ημερησίας διατάξεως ήταν τα παρακάτω:
1.
Σύνταξη πινάκων κενών οργανικών θέσεων (ανά περιοχή μεταθέσεως),
μετά τις μεταθέσεις εκπ/κών Β/θμιας Εκπ/σεως έτους 2020. – Διαπίστωση τυχουσών
υπεραριθμιών: Α. Ειδικής Αγωγής, Β. Γενικής Παιδείας.
2.
Εξέταση αιτήσεων για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών
τίτλων σπουδών.
Το Συμβούλιο κατά τη
συνεδρίασή του έλαβε τις παρακάτω αποφάσεις:
Θέμα
1ο :
Στις 10/05 εκδόθηκαν από τη ΔΔΕ οι
πίνακες με αριθμητικά δεδομένα (+/-) ωρών διδασκαλίας ανά
ειδικότητα και ανά Σχολείο, με βάση τους οποίους εξάγονται τα κενά - πλεονάσματα.
Οι πίνακες αυτοί για τη ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ και για
τις ΣΜΕΑΕ
βρίσκονται
αναρτημένοι στο:
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ 2020
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΔΔΕ, οι πίνακες
αυτοί εκδόθηκαν με τις παρακάτω παραδοχές:
α) Οι ώρες
στις σχολικές μονάδες υπολογίστηκαν με τα υφιστάμενα ΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.
β) Ο αριθμός
των τμημάτων στην Α τάξη των Γυμνασίων υπολογίστηκε με βάση την κατανομή των μαθητών
της Στ τάξης των Δημοτικών Σχολείων (η οποία θα ανακοινωθεί από την υπηρεσία μας
στον προβλεπόμενο χρόνο) και χωρίς η υπηρεσία να είναι σε θέση να εκτιμήσει τον
αριθμό των μαθητών που ενδεχομένως η φοίτηση τους θα χαρακτηριστεί ανεπαρκής. Πέντε
τμήματα υπολογίστηκαν για το 6ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης, εφόσον
υπάρξει απόφαση ίδρυσης από το ΥΠΑΙΘ. (Σε περίπτωση μη ίδρυσης του θα υπάρξει να
κατανομή των μαθητών της Στ τάξης Δημοτικού).
γ) Ο αριθμός
των τμημάτων των Ξένων Γλωσσών στη Α τάξη των Γυμνασίων υπολογίστηκε με βάση
την Ξένη Γλώσσα που παρακολουθούσαν οι μαθητές στην Στ τάξη.
δ) Ο αριθμός
των τμημάτων στην Α τάξη των Λυκείων (Γενικά και Επαγγελματικά) υπολογίστηκε με
βάση τις προσωρινός ΔΗΛΩΣΕΙΣ προτίμησης των μαθητών της Γ Γυμνασίου.
ε) Για τον υπολογισμό
των κενών – πλεονασμάτων λήφθηκαν υπόψη όλες οι αποχωρήσεις των εκπαιδευτικών
(αυτοδίκαιη απόλυση, αίτηση παραίτησης).
Τα παραπάνω αριθμητικά δεδομένα των πινάκων προέκυψαν
από την υπηρεσιακή επεξεργασία των στοιχείων των πινάκων Α των Σχολείων και αφού ελήφθησαν υπ΄ όψιν οι φετινές ( ελάχιστες και πάλι
μεταθέσεις ).
Οι πίνακες αυτοί είχαν
αναρτηθεί ως εξής:
ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ
και
οι τελικοί
πίνακες Γ για τα οργανικά κενά - πλεονάσματα της Α΄ ΕΒΡΟΥ και Β΄ ΕΒΡΟΥ στο https://agonsysp.blogspot.com/2020/02/2802.html
ΣΜΕΑΕ
Με βάση λοιπόν τα
παραπάνω κληθήκαμε τα μέλη του ΠΥΣΔΕ να διαπιστώσουμε την ύπαρξη κενών ή
υπεραριθμιών.
α) Δηλώσαμε εξ αρχής ότι
δεν πρόκειται να συναινέσουμε στην έκδοση υπεραριθμίας αν δεν υπάρχει
αντίστοιχη οργανική θέση για τοποθέτηση των συναδέλφων στην ίδια ή όμορη ομάδα.
Η πρακτική αυτή μετά από πρότασή μας ακολουθούνταν έως το 2015.
( Την πρόταση αυτήν την υποβάλλουμε όλα
τα προηγούμενα χρόνια, προκειμένου να προστατευθούν οι συνάδελφοί μας. )
Δεν θα πρέπει να περάσει
απαρατήρητο ότι από το 2016, το Υπουργείο ζητάει από τις Δ.Δ.Ε να αναγράφουν
στον πίνακα Γ κενών-πλεονασμάτων και τον αριθμό των υπεραρίθμων κατά
ειδικότητα!
β) Δηλώσαμε επιπλέον τα ακόλουθα:
Η παρούσα διαδικασία
εξελίσσεται μετά από την ανακοίνωση των μεταθέσεων σύμφωνα με την ισχύουσα
νομοθεσία. Το υπουργείο όμως των ΚΑΜΕΡΩΝ
και του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ, ενώ δεν έχει προωθήσει για επίλυση κανένα από τα
βασικά και χρονίζοντα προβλήματα της Εκπ/σεως, βρήκε το χρόνο και εν μέσω πανδημίας παρουσίασε ένα απαράδεκτο και αντιδραστικό πολυνομοσχέδιο το οποίο
εάν τελικώς προωθηθεί για ψήφιση, θα αποτελέσει ταφόπλακα για τη Δημόσια
Εκπ/ση. Το υπουργείο αυτό όμως δε βρήκε
το χρόνο να αποσαφηνίσει εάν υπάρξουν
τελικώς μεταβολές στα ωρολόγια προγράμματα της Γ ΓΕΛ για την επομένη σχολική
χρονιά και να εκδώσει εγκαίρως νέα. Ειδικά για την περιοχή μας το υπουργείο
αυτό δε βρήκε το χρόνο για να εκδώσει αποφάσεις ιδρύσεως των νέων σχ.
μονάδων στην Αλεξ/πολη, αλλά ούτε βρήκε
το χρόνο να ανακοινώσει αν τελικώς θα προχωρήσει ή όχι στην συγχώνευση 6
Λυκείων της περιοχής ευθύνης της ΔΔΕ Έβρου
και στη μετατροπή τους σε Λυκειακές Τάξεις (
υπενθυμίζουμε τη σφοδρή αντίδραση των Α & Β ΕΛΜΕ Έβρου, Ενώσεων Γονέων και
Δήμων της περιοχής μας για το ενδεχόμενο αυτό. ). Η κωλυσιεργία αυτή του
ΥΠΑΙΘ θα έχει επιπτώσεις όπως είναι κατανοητό, στην ορθή αποτύπωση των κενών –
πλεονασμάτων και ενδεχομένως στην ομαλή εξέλιξη των υπηρεσαικών μεταβολών του
2020!
Τα αποτελέσματα της συνεδριάσεως έχουν ως εξής:
α) ΣΜΕΑΕ
(ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ )
Εδώ δεν υπάρχουν
υπεραριθμίες.
Εκδόθηκε ο πίνακας οργανικών κενών ΣΜΕΑΕ που περιλαμβάνει
τα κενά σε εκπ/κό προσωπικό στα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γ/σια – Λύκεια
Αλεξ/πόλεως και Ν.Ορεστιάδας, στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ των πόλεων αυτών, καθώς και στα 9
Τ.Ε σχ. μονάδων ( 2ο Γ/σιο Αλεξ/πόλεως, 3ο Γ/σιο
Αλεξ/πόλεως, 5ο Γ/σιο Αλεξ/πόλεως, 3ο ΓΕΛ. Αλεξ/πόλεως, Γ/σιο
Ανθείας, Γ/σιο Φερών, 2ο Γ/σιο Διδ/χου, 1ο Γ/σιο Ορ/δας, 2ο
Γ/σιο Ορ/δας )
Τα κενά στα παραπάνω σχολεία καθορίστηκαν σύμφωνα με τις αποφάσεις
ΠΥΣΔΕ
της 25/11/19 ( ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΠΥΣΔΕ Νο 39-40 /
24-25/11/2019! https://agonsysp.blogspot.com/2019/11/39-40-24-25112019.html
) και
της 20/02/20 (ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ,
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΤΩΝ 20 - 28/02/2020! https://agonsysp.blogspot.com/2020/03/20-28022020.html
)
Για τους λόγους που έχουν αναλυθεί επαρκώς στα ανωτέρω
ενημερωτικά, καταψηφίζουμε τον πίνακα
κενών ΣΜΕΑΕ. Συνεπώς ο πίνακας εκδόθηκε με ψήφους 4-1.
Μπορείτε
να βρείτε τον παραπάνω πίνακα ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΜΕΑΕ στο
( Πίνακας οργανικών κενών Γενικής και Ειδικής
Αγωγής )
β) ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ
1. Ο ΠΙΝΑΚΑΣ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΩΝ ( Α και Β περιοχή μεταθέσεων ) βρίσκεται στο https://agonsysp.blogspot.com/2020/05/blog-post_13.html
( Πίνακας υπεραριθμιών )
Ψήφισα
θετικά ( και το σχετικό αποτέλεσμα ήταν ομόφωνο 5-0 ) μόνο, στις εξής
περιπτώσεις:
ΠΕ01,
την υπεραριθμία στην 11η
ομάδα, επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην όμορη 10η ομάδα
1
συνολικά
ΠΕ02,
τις υπεραριθμίες στην 1η
ομάδα, επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
3
συνολικά
την υπεραριθμία του
Γ/σίου Πέπλου (4η ομάδα), επειδή το Σχολείο έχει καταργηθεί και η
συνάδελφος πρέπει να διεκδικήσει οργανικό κενό, σε άλλη ομάδα.
1
συνολικά
την υπεραριθμία στην 6η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
1
συνολικά
την υπεραριθμία στην 7η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην όμορη 6η ομάδα
1
συνολικά
την υπεραριθμία στην 9η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην όμορη 10η ομάδα
1
συνολικά
τις υπεραριθμίες στην 10η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
2
συνολικά
ΠΕ03,
τις υπεραριθμίες στην 1η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
3
συνολικά
την υπεραριθμία στην 10η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
1
συνολικά
ΠΕ04
την υπεραριθμία της 1ης
ομάδας επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
1 συνολικά
τις υπεραριθμίες στην 10η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
2
συνολικά
ΠΕ11
τις υπεραριθμίες στην 1η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
3
συνολικά
τις υπεραριθμίες στην 10η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ομάδα
2
συνολικά
την υπεραριθμία στην 11η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην όμορη ίδια 10η
ομάδα
1
συνολικά
ΠΕ80
την υπεραριθμία στην 11η
ομάδα επειδή υπάρχει αντίστοιχο οργανικό κενό στην όμορη 10η ομάδα
1
συνολικά
24 συνολικά από τις 96 που
αποφασίστηκαν
Σε
όλες τις άλλες περιπτώσεις του πίνακα, οι υπεραριθμίες εκδόθηκαν με πλειοψηφία
3-2.
Δεν ψηφίσαμε την έκδοση
των υπεραριθμιών αυτών επειδή
δεν υπήρχε αντίστοιχο οργανικό κενό στην ίδια ή όμορη ομάδα, για την άρση τους.
Στην
επομένη συνεδρίαση θα ζητήσουμε:
Να μην
χαρακτηριστούν ονομαστικά ως υπεράριθμοι όσοι εκπ/κοί δεν υποβάλουν αίτημα και
είναι οι τελευταίοι τοποθετηθέντες στο Σχολείο τους
( αναφερόμαστε μόνο
σε εκείνες τις περιπτώσεις όπου έχει διαπιστωθεί υπεραριθμία ).
Να μην
χαρακτηριστεί ως ονομαστικά υπεράριθμος όποιος εκπ/κός δεν καταλάβει οργ. κενό
σύμφωνα με την αίτησή του.
Αυτή ήταν άλλωστε η
πρακτική των προηγουμένων ετών ( πλην του 2016 και 2017 ).
2.
Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΕΝΩΝ ( Α και Β περιοχή
μεταθέσεων)
βρίσκεται
στο https://agonsysp.blogspot.com/2020/05/blog-post_13.html
( Πίνακας οργανικών κενών Γενικής και Ειδικής Αγωγής )
Τα κενά του πίνακα
αποφασίστηκαν ομόφωνα.
Επίσης στο ίδιο link
μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τις οδηγίες της Δ.Δ.Ε. Έβρου σχετικά με
τις επόμενες υπηρεσιακές διαδικασίες ( δηλώσεις, χρονοδιάγραμμα υπηρεσιακών
μεταβολών κλπ.)
Οι συνάδελφοι εκπ/κοί των κλάδων και ειδικοτήτων
που διαπιστώθηκε υπεραριθμία στο σχολείο τους, θα πρέπει, εφ' όσον επιθυμούν να
χαρακτηριστούν ονομαστικά υπεράριθμοι, να υποβάλλουν αίτηση ηλεκτρονικά στη
Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης (mail@dide.evr.sch.gr) μέχρι και την
Δευτέρα 18/05/2020 και ώρα 14:00.
Η επομένη συνεδρίαση του Συμβουλίου, για την
ονομαστική κρίση των υπεραρίθμων με βάση τις αιτήσεις των ενδιαφερομένων,
καθορίστηκε για τη Τετάρτη, 20/05/2020.
Όσον
αφορά την υποβολή των αιτήσεων υπεραριθμίας, συστήνουμε στους συναδέλφους να
αναγνώσουν τη σχετική νομοθεσία που έχουμε αναρτήσει στον ιστότοπό μας.
με
τίτλο ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ
ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
και να
είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί. Σε κάθε περίπτωση μπορούν να επικοινωνούν μαζί
μας, για διευκρινίσεις.
Θέμα
2ο :
Αναγνωρίστηκε ομόφωνα η συνάφεια του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών της
παρακάτω συναδέλφου:
Α/Α
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
|
ΚΛΑΔΟΣ
|
Α.Ε.Ι.
|
1.
|
ΜΑΓΕΙΡΟΥΔΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ
|
ΠΕ
81
|
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Σχολή
Επιστημών Αγωγής
Μεταπτυχιακό
Δίπλωμα:
Επιστήμες
της Αγωγής – Ειδική Αγωγή
|
Με
συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς
ΚΟΥΣΙΝΙΔΗΣ XAΡΙΛΑΟΣ (ΧΑΡΗΣ) κινητό: 6937032925
και 6944838869, e-mail: xkousini@gmail.com, xkousini@sch.gr, facebook: Χαρίλαος Κουσινίδης
ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ ΠΥΣΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ ΠΥΣΔΕ Ν.ΕΒΡΟΥ και ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ
ΑΠΥΣΔΕ ΠΕΡΙΦ.ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου