ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ 25/06
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Εν όψει των σημερινών (25/06) συνεδριάσεων του ΠΥΣΔΕ και
λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις σχετικές ανακοινώσεις και προτάσεις της ΔΔΕ Έβρου οι
οποίες δημοσιοποιήθηκαν στις 24/06, ( διαβάστε αυτές τις προτάσεις στο https://agonsysp.blogspot.com/2020/06/2506.html )
καταθέτουμε δημοσίως τα εξής:
A.
ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
1.
Στο Φ.Ε.Κ.
τ. Β α.φ. 2395/
17-06-2020 δημοσιεύθηκε η Υ.Α. Φ11/75710/Δ4 με θέμα: Ίδρυση
ΕΠΑ.Λ. και Ορισμός Εργαστηριακών Κέντρων για το σχολικό έτος 2020-2021. Με
αυτήν την Υ.Α. ιδρύεται από το σχ. έτος 2020-2021,
το 4ο Ημερήσιο ΕΠΑ.Λ. Αλεξ/πόλεως,
με έδρα την Αλεξ/πολη της Δ.Δ.Ε Έβρου, της Π.Δ.Ε. Ανατολικής
Μακεδονίας και Θράκης, με τους παρακάτω τομείς:
• Διοίκησης και
Οικονομίας
• Πληροφορικής
2.
Με
την Αρ. Πρωτ.: Φ.11.1/9618/22-06-20
«Πρόσκληση
υποβολής νέας δήλωσης προτίμησης για πλήρωση κενής θέσης Διευθυντή/ντριας στο 4ο
Ημερήσιο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.) Αλεξανδρούπολης για το υπόλοιπο της
θητείας» της ΔΔΕ Έβρου καλούνται:
Οι ενδιαφερόμενοι που
βρίσκονται στους κυρωμένους τελικούς αξιολογικούς πίνακες (Φ.1.2
/5643/24.07.2017 και Φ.1.2/1338_1752/10.02.2020)
και δεν έχουν τοποθετηθεί ως Διευθυντές/ντριες σε σχολική μονάδα, εφ’ όσον πληρούν
τις προϋποθέσεις να υποβάλλουν νέα ΔΗΛΩΣΗ προτίμησης, για την κάλυψη θέσης
Διευθυντή/ντριας της παραπάνω σχολικής μονάδας, για το υπόλοιπο της θητείας.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
α. Ως Συμβούλιο Επιλογής καλούμαστε να διαμορφώσουμε
πρόταση τοποθετήσεως Δ/ντού/τριας
4ου Ημερησίου Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) Αλεξ/πόλεως χωρίς να
γνωρίζουμε εκ των προτέρων με πόσα και ποιά τμήματα θα λειτουργήσει η
νεοϊδρυθείσα σχ. μονάδα. Αυτή η παράμετρος είναι απαραίτητη για να κριθεί
αν κάποιος συνάδελφος υποψήφιος Δ/ντής-ντρια των παραπάνω πινάκων ικανοποιεί
την προϋπόθεση της κάλυψης του ωραρίου, για να επιλεγεί στην ανωτέρω θέση
ευθύνης.
β. Διαφωνούμε και θα καταθέσουμε τις παρακάτω
ενστάσεις μας κατά τη διάρκεια της συνεδριάσεως, επειδή η
πρόσκληση απευθύνεται: και στον κυρωμένο τελικό αξιολογικό
πίνακα Φ.1.2/1338_1752/10.02.2020:
1.
Οι
δύο κυρωμένοι τελικοί αξιολογικοί πίνακες (Φ.1.2 /5643/24.07.2017 και Φ.1.2/1338_1752/10.02.2020)
έχουν διαμορφωθεί μετά από διαδικασίες που διενεργήθηκαν με δύο διαφορετικούς
νόμους. Ο Φ.1.2 /5643/24.07.2017 με
το Ν. 4473/2017 (ΦΕΚ 78/τ.Α’/30-05-2017), ( σύνολο μονάδων 31, μονάδες συνεντεύξεως
8 μετά από τη γνώμη των συνυπηρετούντων μονίμων εκπ/κών) και ο Φ.1.2/1338_1752/10.02.2020 με το Ν.
4547/12-06-2018 (ΦΕΚ 102/τ.Α’/12-06-2018) ( σύνολο μονάδων 45, μονάδες συνεντεύξεως
14).
2.
Ο
Φ.1.2/1338_1752/10.02.2020 έχει κυρωθεί
( απόφαση κύρωσης στο ΚΥΡΩΣΗ
ΠΙΝΑΚΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΤΟ 1ο ΕΠΑΛ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΕΩΣ! https://agonsysp.blogspot.com/2020/02/1.html
)
ως πίνακας υποψηφίων Δ/ντών του 1ου
Ημερήσιου ΕΠΑ.Λ. Αλεξ/πόλεως. Η κατάρτισή του
αφορούσε τη διαδικασία που έγινε σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, για να
πληρωθεί η κενούμενη θέση του Δ/ντού στο 1ο ΕΠΑΛ Αλεξ/πόλεως. Δεν
είναι δυνατόν ο πίνακας αυτός να χρησιμοποιηθεί για επιλογή Δ/ντού σε άλλη σχ.
μονάδα.
3.
Ποτέ
ως τώρα η ΔΔΕ Έβρου δεν ακολούθησε τη διαδικασία που περιγράφεται στην ανωτέρω
πρόσκληση Αρ. Πρωτ.: Φ.11.1/9618/22-06-20. Πάντοτε η αρχική
πρόσκληση απευθυνόταν πρώτα στον κυρωμένο τελικό αξιολογικό πίνακα Φ.1.2 /5643/24.07.2017 ( τον αρχικό
πίνακα που προέκυψε από τις κρίσεις Δ/ντών το καλοκαίρι του 2017, για όλες τις
θέσεις των σχ. μονάδων του Έβρου και τις μελλοντικές κενές ή κενούμενες ) και
κατόπιν εάν η πρόσκληση δεν παρήγαγε αποτέλεσμα, ακολουθούνταν οι επόμενες
διαδικασίες, δηλαδή κατάρτιση νέου αξιολογικού πίνακα κατά περίπτωση. Μάλιστα
προσφάτως στις 23/06 για την πλήρωση της
κενής θέσης Δ/ντού στο 6ο Γ/σιο Αλεξ/πόλεως ακολουθήθηκε η
διαδικασία που περιγράφουμε ανωτέρω, με πρόσκληση μόνο των ενδιαφερομένων από
τον αρχικό και βασικό πίνακα Φ.1.2
/5643/24.07.2017.
4.
Ο Ν. 4547/12-06-2018
(ΦΕΚ 102/τ.Α’/12-06-2018) στο άρθρο 29 παρ. 5 περιγράφει τη
διαδικασία ως εξής:
…
5.
Η τοποθέτηση σε κενές και κενούμενες θέσεις διευθυντών σχολικών μονάδων και
Ε.Κ. γίνεται, με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση
του αρμόδιου συμβουλίου, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 26. Σε περίπτωση
μη υποβολής υποψηφιοτήτων για κάποιες σχολικές μονάδες, διευθυντές σε αυτές
τοποθετούνται, εφόσον το δηλώσουν, υποψήφιοι που δεν έχουν τοποθετηθεί κατά τη
σειρά κατάταξής τους στον πίνακα. Για το σκοπό αυτόν καλούνται από τον
Διευθυντή Εκπαίδευσης να υποβάλουν νέα δήλωση προτίμησης. Αν μετά το τέλος της
διαδικασίας του δευτέρου εδαφίου, εξακολουθούν να παραμένουν κενές θέσεις, οι
θέσεις αυτές επαναπροκηρύσσονται. Στην περίπτωση αυτή, μπορούν να υποβάλουν
υποψηφιότητα εκπαιδευτικοί με μικρότερο χρόνο υπηρεσίας και άσκησης διδακτικών
καθηκόντων από τον προβλεπόμενο στην παράγραφο 6 του άρθρου 22, ενώ δεν
εφαρμόζεται ο περιορισμός του δεύτερου εδαφίου της περίπτωσης ε΄ της παραγράφου
3 του άρθρου 27.
…
8.
Αν, ύστερα από την ολοκλήρωση των διαδικασιών των παραγράφων 1, 2, 3, 4, 5, 6
και 7, δεν συμπληρωθούν οι κενές και κενούμενες θέσεις στελεχών της
εκπαίδευσης, τότε η επιλογή γίνεται με την επαναπροκήρυξη των θέσεων.
Τα
παραπάνω επαναλαμβάνονται στην Υ.Α.
Φ.361.22/41/159789/Ε3/26.09.2018 ( άρθρο 14 ) Φ.Ε.Κ. 4424/Β/05-10-18 του YΠ.Π.Ε.Θ.,
με θέμα: «Ρύθμιση θεμάτων σχετικών με τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης
των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων».
5. Συνεπώς θα
προτείνουμε στο Συμβούλιο να ακολουθηθεί ή ίδια διαδικασία που επιλέχθηκε για
την πλήρωση της κενής θέσεως του 6ου Γ/σίου Αλεξ/πόλεως.
Β. ΓΙΑ ΤΗ
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ
1. Υπενθυμίζουμε την ανακοίνωσή μας εν όψει της συνεδριάσεως της 16/06,
όταν θέσαμε όλα τα προβλήματα που προέκυψαν στην εξέλιξη των υπηρεσιακών
μεταβολών από την ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘ για τα νέα ωρολόγια προγράμματα Γ/σίων
και ΓΕΛ.
2. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΑΙΘ
Είναι εκπληκτικό και πρωτοφανές αυτό που προκύπτει από
τη λειτουργία του ΥΠΑΙΘ και προφανώς αποτελεί ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου
των ΚΑΜΕΡΩΝ και του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ.
α. Πρώτα εκδίδουν νέα ωρολόγια προγράμματα σε Γ/σια
και ΓΕΛ με τα οποία χωρίς καμία επιστημονική ή παιδαγωγική τεκμηρίωση
υποβαθμίζουν ή και καταργoύν μαθήματα και «διώκουν»
επιστημονικούς κλάδους ( Οικιακή Οικονομία στα Γυμνάσια, Κοινωνικές
και Οικονομικές Επιστήμες και Καλλιτεχνική Παιδεία στα
ΓΕ.Λ ) αιφνιδιάζοντας
για ακόμη μία φορά τη σχολική κοινότητα. Περιφρονούν τη δημόσια εκπαίδευση και απαξιώνουν μαθήματα, των οποίων η παιδαγωγική αξία είναι
αναμφισβήτητη και φέρνουν
σε επαφή τους μαθητές με την κοινωνία, την
ιστορία, το περιβάλλον, την τέχνη και τον πολιτισμό.
β. «Τινάζουν στον αέρα» την εξέλιξη των υπηρεσιακών
μεταβολών σε όλη τη χώρα αλλοιώνοντας τα δεδομένα που τέθηκαν εξ αρχής και με
τα οποία υλοποιήθηκαν οι μεταθέσεις. Είναι δεδομένο ότι από τον Σεπτέμβρη χιλιάδες
επιπλέον συνάδελφοί μας θα κριθούν υπεράριθμοι και θα περιπλανώνται σε 4-5
σχολεία, ενώ οι αναπληρωτές των αντίστοιχων ειδικοτήτων που πλήττονται από τα
νέα ωρολόγια προγράμματα κινδυνεύουν με απόλυση! Ποιά εμπιστοσύνη ( απαραίτητη για την
τέλεση του εκπ/κού λειτουργήματος και την πρόοδο της μορφωτικής διαδικασίας)
μπορεί να οικοδομηθεί μεταξύ εκπ/κού και ΥΠΑΙΘ, όταν εδραιώνεται η πεποίθηση
ότι με μία υπογραφή του υπουργού, συνάδελφοι εκπ/κοί με χρόνια προσφοράς και
διδακτικής υπηρεσίας τίθενται στο περιθώριο της σχολικής ζωής; Ποιά εμπιστοσύνη να δείξει ο εκπ/κός
στις υπηρεσιακές διαδικασίες του ΥΠΑΙΘ, όταν είναι ξεκάθαρο ότι το υπουργείο με
τις αποφάσεις του, όχι μόνο δε σέβεται την υπηρεσιακή κατάσταση των εκπ/κών
αλλά εντείνει την πολιτική
του «διαίρει και βασίλευε» και στοχεύει στην πολιτική των απολύσεων;
γ. Συμπεριφέρονται ως κοινοί τυχοδιώκτες αποφεύγοντας
να λάβουν την ευθύνη των απαράδεκτων και αντιεκπαιδευτικών ενεργειών τους. Από την
ημέρα που εξέδωσαν τα ωρολόγια προγράμματα, από τη μια τροφοδοτούν την εκπ/κή
ειδησεολογία με δήθεν «προφορικές εντολές» για επανεκκίνηση των υπηρεσιακών
διαδικασιών των ΠΥΣΔΕ κι από την άλλη αποφεύγουν επιμελώς να εκδώσουν οδηγίες
προς τις ΔΔΕ της χώρας για την εξέλιξη των υπηρεσιακών μεταβολών. Επιχειρούν να αποσείσουν τις μέγιστες
ευθύνες τους για την αναστάτωση που προκάλεσαν στην εκπ/κή κοινότητα και να
φορτώσουν την ευθύνη των αποφάσεων στα κατά τόπους ΠΥΣΔΕ που όποιες
αποφάσεις και να λάβουν πλέον, θα αδικήσουν κατηγορίες συναδέλφων εκπ/κών. Οι συνάδελφοι εκπ/κοί ας βγάλουν τα
συμπεράσματά τους για τους «αρίστους « του «επιτελικού» κράτους, που σε λίγο
καιρό θα ζητήσουν και πάλι επιτακτικά την εφαρμογή της «αξιολόγησης –
αυτοαξιολόγησης» για να «προαχθεί» το εκπ/κό έργο!
Η μόνη λύση για να ανατραπούν τα αντιεκπαιδευτικά
μέτρα του υπουργείου είναι ο δρόμος του αγώνα:
Αγωνιζόμαστε για:
Πλήρη
μορφωτικά δικαιώματα για όλους τους μαθητές.
Μείωση του
αριθμού των μαθητών στα τμήματα τώρα.
Πλήρη
διασφάλιση των εκπαιδευτικών θέσεων όλων των συναδέλφων και των εργασιακών
δικαιωμάτων τους.
Μόνιμους μαζικούς διορισμούς.
Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών.
Κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού
νομοσχεδίου Κεραμέως.
Το φθηνό σχολείο των περικοπών δεν αξίζει στους μαθητές μας!
Η πολιτική του «διαίρει και
βασίλευε», η πολιτική των απολύσεων, δεν θα περάσει!
Ζητούμε από την ΟΛΜΕ να προχωρήσει
άμεσα σε Γ.Σ. προέδρων, ώστε να συνεχιστούν οι αγωνιστικές κινητοποιήσεις του
κλάδου.
3.
Σύμφωνα με
τα παραπάνω, στη συζήτηση του σημερινού 1ου θέματος του ΠΥΣΔΕ
Οριστικοποίηση
πρότασης τοποθέτησης μονίμων εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις
(υπεράριθμων, από μετάθεση, από διάθεση και βελτίωση)
Θα απέχουμε από τη συζήτηση και λήψη αποφάσεως. (
Άλλωστε το βασικό μέρος των παραπάνω τοποθετήσεων έχει ολοκληρωθεί στη
συνεδρίαση της 16/06. )
Δεν θα νομιμοποιήσουμε με τη συμμετοχή μας τις
απαράδεκτες και αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ εξοστρακισμό Μαθημάτων και Ειδικοτήτων
από τα Σχολεία.
Με συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς
ΚΟΥΣΙΝΙΔΗΣ XAΡΙΛΑΟΣ (ΧΑΡΗΣ) κινητό: 6937032925 και 6944838869, e-mail: xkousini@gmail.com, xkousini@sch.gr, facebook: Χαρίλαος Κουσινίδης
ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ ΠΥΣΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ
ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ ΠΥΣΔΕ Ν.ΕΒΡΟΥ και ΑΙΡΕΤΟ
ΜΕΛΟΣ ΑΠΥΣΔΕ ΠΕΡΙΦ.ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου