Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ!






Συναδέλφισσες, συνάδελφοι!



Φυσικά δεν περιμέναμε και από τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας
να δρομολογήσει λύσεις ( έστω βραχυπρόθεσμες…) για τα χρονίζοντα προβλήματα των συναδέλφων μας εκπ/κών. Έχουμε βιώσει ιδιαιτέρως τα 10 ( έως τώρα ) μνημονιακά χρόνια, ότι o χώρος της Παιδείας δοκιμάζεται από. τις αλλεπάλληλες αντιεκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις που πλήττουν συνεχώς το Δημόσιο Σχολείο, τους εκπ/κούς, τους μαθητές και τις οικογένειές τους Ο πρώτος μνημονιακός νόμος Διαμαντοπούλου (ν. 3848/10), ο «τρομονόμος» της εκπ/σης που ψηφίστηκε πριν ακόμη επιβληθούν τα μνημόνια, αντικαταστάθηκε από ένα άλλο νόμο «έκτρωμα» το ν. 4589/19 της πρώην αριστερο-δεξιάς συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, το «προσοντολόγιο» των απολύσεων, που στοιχειώνει τις ζωές μας και υποθηκεύει το εργασιακό μας μέλλον! Εμείς όμως δεν ξεχνάμε και θυμόμαστε καλά ότι:

από το 2010 έως και σήμερα εφαρμόζονται με μνημονιακή ακρίβεια ( και ενίοτε με υπηρεσιακό … φανατισμό ), οι εξής «απορρυθμίσεις»:



α) Σταμάτησαν οι μόνιμοι διορισμοί εκπ/κών με αποτέλεσμα κάθε Σεπτέμβρη τα κενά στα σχολεία να είναι χιλιάδες και 33.000 συνάδελφοί μας να βρίσκονται όλα αυτά τα χρόνια σε καθεστώς εργασιακής ομηρίας.

β) Καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν χιλιάδες σχ. μονάδες, τμήματα και υποστηρικτικές δομές.

γ) Αυξήθηκε το διδακτικό μας ωράριο με συνέπεια την εμφάνιση μεγάλου αριθμού πλεονασμάτων σε αρκετές ειδικότητες.

δ) Ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα εκτινάχθηκε στους 27 συν 10%. Υπενθυμίζουμε ότι πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.

ε) Καταργήθηκε η ΠΔΣ και ξεκινάει με καθυστέρηση κάθε σχ. έτος η Ενισχυτική διδασκαλία

στ) Τροποποιήθηκαν πάμπολλες φορές τα ωρολόγια προγράμματα όλων των τύπων των Σχολείων, μειώθηκαν οι ώρες διδασκαλίας και καταργήθηκε ταυτόχρονα το 3ωρο των υπευθύνων εργαστηρίων (ο περίφημος <<κόφτης>> Φίλη).

ζ) Μειώθηκαν τα τμήματα, οι ειδικότητες και οι τομείς στην ΤΕΕ.

η) Αυστηροποιήθηκαν οι προϋποθέσεις λειτουργίας τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, καθώς και των κατευθύνσεων και των Ο.Π. στα ΓΕΛ.

θ) Εφαρμόστηκε η εγκύκλιος για τις ηλεκτρ. εγγραφές στα ΕΠΑΛ και στα ΓΕΛ με συνακόλουθη περαιτέρω μείωση τμημάτων γενικής παιδείας, τομέων, ειδικοτήτων, τμημάτων κατευθύνσεων και Ο.Π.

ι) Εκδόθηκε εγκύκλιος για τον ενδιάμεσο χαρακτηρισμό παρακολουθούντων των ΕΠΑΛ.

ια) Εκδόθηκαν εγκύκλιοι για τον περιορισμό της λειτουργίας των ξενόγλωσσων τμημάτων και τον περιορισμό της ελεύθερης επιλογής 2ης ξένης γλώσσας στους μαθητές.

ιβ) Άλλαξαν τα κριτήρια για τη στελέχωση των σχολείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ).

ιγ) Αυστηροποιήθηκαν τα κριτήρια μείωσης του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.

ιδ) Συνεχώς αλλάζουν οι αναθέσεις μαθημάτων ( Γ ανάθεση και ανάθεση εκτός πλαισίου )

ιε) Ενοποιήθηκαν ειδικότητες και σε πολλές περιπτώσεις με εντελώς αντιεπιστημονικό και οξύμωρο αποτέλεσμα!

ιστ) Καταργήθηκε η Δ΄ τάξη στα Εσπ. ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

ιζ) Οι αλλαγές στο ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό καθεστώς, έδωσαν τη χαριστική βολή με την αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης

ιη) Εξ αιτίας όλων των παραπάνω ελαχιστοποιήθηκε ο αριθμός των μεταθέσεων.

ιθ) Συντρίβονται περαιτέρω τα εργασιακά δικαιώματα των εκπ/κών και υποβαθμίζονται τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών, με το πρόσφατο νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο.

κ) Ναυάγησε πριν καν ξεκινήσει η διαδικασία των μονίμων διορισμών και υποβαθμίστηκε ακόμα και η δημόσια συζήτηση περί του θέματος, από το μνημονιακό πολιτικό κατεστημένο και τους προπαγανδιστές τους στα ΜΜΕ.

κα) Προωθείται άμεσα η «αυτοαξιολόγηση» σχ. μονάδας και η «ατομική αξιολόγηση» των εκπ/κών ( ήδη ετοιμάζονται φόρμες «αξιολόγησης» από γονείς, φορείς κλπ.!) για να δημιουργηθεί ένα ασφυκτικό και εχθρικό σχολικό και εργασιακό περιβάλλον.

κβ) Προωθείται η «αυτονομία» της σχ. μονάδας ως προεόρτιο της πλήρους ιδιωτικοποίησης της Δημόσιας Εκπ/σης.



Όλα τα παραπάνω μέτρα είτε επιβάλλονται από τον Ο.Ο.Σ.Α. και την Ε.Ε., είτε αποτελούν πολιτικές επιλογές του εγχώριου πολιτικού προσωπικού, λόγω ιδεολογικοπολιτικών αγκυλώσεων, έχουν ως κύριο στόχο την εξοικονόμηση πόρων και ταυτόχρονα δημιούργησαν κι εξακολουθούν να δημιουργούν «δεξαμενές» τεχνητών πλεονασμάτων σε εκπ/κό προσωπικό. Είναι απαράδεκτη, αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζει το Υπουργείο Παιδείας βασικά εκπ/κά ζητήματα προκειμένου να εξοικονομήσει προσωπικό και πόρους. Η νέα Κυβέρνηση της Ν.Δ. αλλά και τα υπόλοιπα συστημικά πολιτικά κόμματα, διακηρύσσουν συνεχώς ότι οι πρώτες πυλώνες της ανάπτυξης είναι η Υγεία και η Παιδεία. Στην πράξη όμως φαλκιδεύουν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και υπονομεύουν την εργασιακή ομαλότητα των εκπ/κών, προωθώντας το μοντέλο του καθηγητή – δασκάλου, ο οποίος διδάσκει «απ’ όλα». Είναι δύσκολο να υπολογίσει κανείς πόσες φορές τα τελευταία χρόνια άλλαξαν τις αποφάσεις των αναθέσεων μαθημάτων και τα ωρολόγια προγράμματα των Σχολείων, ακόμα και μέσα σε λίγες ημέρες! Είναι φανερό σε όλους ότι στο Υπουργείο δεν ενδιαφέρονται για μια Παιδεία ουσιαστική, που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες, αλλά έχουν ενστερνιστεί τη λογική της «αγοράς» και αντιλαμβάνονται τους εκπ/κούς και τους μαθητές ως «αριθμούς» στα στατιστικά δελτία που υποβάλλουν στην Ε.Ε.!



Η διαδικασία των υπηρεσιακών μεταβολών του Σεπτεμβρίου.

Το Υπουργείο Παιδείας και φέτος για 4η συνεχή χρονιά, μέσω προφορικών και εγγράφων οδηγιών που δίνει σε ΔΔΕ και ΠΥΣΔΕ και με πρόσχημα τον προσδιορισμό των κενών για την πρόσληψη αναπληρωτών, καλεί τα Υπηρεσιακά Συμβούλια να ακολουθήσουν μία στα όρια της νομιμότητας διαδικασία στην τοποθέτηση των εκπ/κών στις σχ. μονάδες.

Συγκεκριμένα απαιτεί από τα ΠΥΣΔΕ να συνεδριάσουν τις τελευταίες ημέρες του Αυγούστου με κλειστά τα σχολεία, προκειμένου να ανακοινωθούν τα κενά με βάση τον καθορισμό τμημάτων του Ιουνίου και η τοποθέτηση σε αυτά των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στη διάθεση, έχουν αποσπαστεί κ.λπ. Χωρίς δηλαδή, να είναι γνωστός ακόμη ο ακριβής αριθμός των μαθητών και των τμημάτων που θα συγκροτηθούν σε κάθε σχολική μονάδα.

Είναι φανερό ότι το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί και πάλι να «σερβίρει» στην κοινωνία το γνωστό επικοινωνιακό παραμύθι «για την ομαλή και απρόσκοπτη έναρξη της νέας σχ. χρονιάς…». Ότι με την έναρξη των μαθημάτων «όλοι είναι στις θέσεις τους», ότι «όλα θα λειτουργούν κανονικά». Όμως γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αυτό που επιδιώκει πραγματικά το Υπουργείο είναι: με όσο γίνεται λιγότερο προσωπικό και με απόλυτη «ευελιξία» στη διαχείριση των εκπ/κών να «λειτουργήσει» τα σχολεία, χωρίς να ενδιαφέρεται για τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων των μαθητών και των εκπ/κών.



Θα επαναλάβουμε για πολλοστή φορά:

Εάν το Υπουργείο ενδιαφερόταν πραγματικά για την ομαλή και απρόσκοπτη έναρξη της νέας σχ. χρονιάς θα έπρεπε:

Τα σχολεία να είναι έτοιμα να λειτουργήσουν το Σεπτέμβριο, έχοντας το υπουργείο πρώτα προσλάβει μόνιμους εκπ/κούς, προκειμένου να καλυφθούν όλα τα κενά στην Α/θμια και Β/θμια Εκπ/ση.

Να είχε αποδεχθεί τις διεκδικήσεις του εκπ/κού κινήματος για τμήματα με μικρό αριθμό μαθητών και για επαναφορά του διδακτικού ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα. Τα μαθήματα, οι αναθέσεις τους και τα ωρολόγια προγράμματα, να μην καθορίζονται από τα μνημόνια και τα δημοσιονομικά σύμφωνα, αλλά από τις πραγματικές παιδαγωγικές και κοινωνικές ανάγκες.

Να είχε ολοκληρώσει τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπ/κών (μεταθέσεις –αποσπάσεις) έως το τέλος Ιουνίου.

Να είχε εκδώσει τις αποφάσεις εγκρίσεως όλων των ολιγομελών τμημάτων στα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.

Να είχε ολοκληρώσει τη διαδικασία των μετατάξεων εκπ/κών σε όλες τις κατηγορίες των θέσεων, ώστε να λήξει η ταλαιπωρία και η ιδιότυπη «ομηρία» τους.

Να είχε ολοκληρώσει τη διαδικασία επιλογής στελεχών όλων των κατηγοριών, ώστε να γνωρίζουμε και αυτά τα λειτουργικά κενά.

1. Για τη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ της 29/08



α. Συμμετείχαμε στην συνεδρίαση της 22/08 που εξέδωσε τους επίσημους πίνακες με τα στοιχεία λειτουργικών κενών – πλεονασμάτων, χωρίς ωστόσο να τους επικυρώσουμε με την ψήφο μας ( διαβάστε το σχετικό ενημερωτικό στο https://agonsysp.blogspot.com/2019/08/23-22-08-19.html ).

β. Δεχθήκαμε να διεξαχθεί η συνεδρίαση της 29/08 και θα συμμετάσχουμε σε αυτήν, εφ’ όσον εγκαίρως η ΔΔΕ Έβρου είχε επεξεργαστεί και είχε δημοσιοποιήσει τους σχετικούς πίνακες λειτουργικών κενών – πλεονασμάτων, υπό την προϋπόθεση όμως ότι την επομένη εβδομάδα με βάση τα στοιχεία από τις συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων τη Δευτέρα 02/09, το ΠΥΣΔΕ θα προβεί σε διορθώσεις των προσωρινών τοποθετήσεων όλων των κατηγοριών ( εάν προκύπτουν μεταβολές ) σεβόμενο απολύτως τις σχετικές αποφάσεις.

Όπως τονίσαμε και στο ενημερωτικό Νο 23/22-08-19 ( στο https://agonsysp.blogspot.com/2019/08/23-22-08-19.html ) «…ως Αγωνιστική Ανεξάρτητη Παρέμβαση Έβρου δίνουμε μεγάλη σημασία στις αποφάσεις των συνεδριάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων. Συνεπώς έχουμε υποχρέωση να στηρίξουμε και να υλοποιήσουμε στο ΠΥΣΔΕ κάθε σχετική απόφαση, η οποία προκύπτει από τα πραγματικά στοιχεία κάθε σχ. Μονάδας και λαμβάνεται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.».

γ. Δεν γνωρίζουμε ακόμα εάν το Υπουργείο εγκρίνει όλα τα ολιγομελή τμήματα των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ.



2. Για τις ειδικότητες των εκπ/κών που εμφανίζουν «πλεονάσματα» [ ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ11, ΠΕ80 (πρώην ΠΕ15), ΠΕ86 ]:

Συνεχώς σε κάθε έγγραφη και προφορική δημόσια παρέμβασή μας ζητάμε:



α) να αρθούν οι περιορισμοί στη λειτουργία των ξενόγλωσσων τμημάτων, να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα των ξένων γλωσσών και να θεσμοθετηθεί η διδασκαλία των ξένων γλωσσών κατά επίπεδα γνώσεων.

β) Να οργανωθεί η λειτουργία της Π.Δ.Σ. στη Φυσική Αγωγή στα ΓΕΛ και στα ΕΠΑΛ. Στο νομό μας οι συνάδελφοι ΠΕ11 έχουν προτείνει αναλυτικά τον τρόπο διεξαγωγής της και την ιδιαίτερη στόχευσή της.

Να στελεχωθεί η Ο.Φ.Α., στο νότιο και στο βόρειο τμήμα του Νομού, με περισσότερους συν. ΠΕ11, διαφόρων εξειδικεύσεων.

Να κατοχυρωθεί συγκεκριμένος αριθμός ωρών σε εβδ. βάση, που να συνυπολογίζεται στο υποχρεωτικό ωράριο των εκπ/κών ΠΕ11, με αντικείμενο την οργάνωση των σχολικών αγώνων.

Να κατοχυρωθεί ένα σύγχρονο, ασφαλές και αποτελεσματικό πλαίσιο λειτουργίας των κολυμβητηρίων του νομού μας με την αναγκαία και πλήρη στελέχωσή τους σε μόνιμη βάση. Δεν είναι δυνατόν να ξεκινάνε οι υπηρεσιακές μεταβολές του Σεπτεμβρίου και να μην έχουν δημοσιοποιηθεί οι διαδικασίες λειτουργίας των κολυμβητηρίων!

Οι συνάδελφοι ΠΕ11 στο νομό μας έχουν ανακοινώσει ένα πλαίσιο λειτουργίας του μαθήματος της Φ.Α. ( διαβάστε στο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ! http://agonsysp.blogspot.com/2018/08/blog-post_88.html#more ), το οποίο μπορεί να υλοποιηθεί εφ’ όσον υπάρχουν διαθέσιμοι ΠΕ11.

γ) Οι σύγχρονες κοινωνικές και παιδαγωγικές συνθήκες επιβάλλουν την ύπαρξη και λειτουργία ομάδων εκπ/κών ( κυρίως ΠΕ11 και ΠΕ15) σε κάθε Σχολείο, με προβλεπόμενο εβδομαδιαίο ωράριο, για την φροντίδα της υγιεινής ζωής και της σωστής διατροφής όλων των μαθητών.

δ) Να θεωρηθούν εργαστηριακά τα μαθήματα Τεχνολογίας – Πληροφορικής, ώστε να λειτουργούν με μειωμένο αριθμό μαθητών.

ε) Να κατοχυρωθεί συγκεκριμένος αριθμός ωρών σε εβδ. βάση, που να συνυπολογίζεται στο υποχρεωτικό ωράριο των εκπ/κών ΠΕ86, με αντικείμενο την γραμματειακή στήριξη των λειτουργιών της σχ. μονάδας.



Με την υπάρχουσα κατάσταση, αν δεν υλοποιηθούν τα παραπάνω, όποιον τρόπο ερμηνείας της υπάρχουσας νομοθεσίας για τις υπηρεσιακές μεταβολές ακολουθήσει το ΠΥΣΔΕ, το αποτέλεσμα θα είναι οδυνηρό για πάρα πολλούς συναδέλφους και θα συνεχιστεί η ταλαιπωρία τους για άλλη μια χρονιά.



3. Απαιτούμε:



Να ανοίξουν οι πίνακες αναπληρωτών εκπ/κών, να προσμετρηθεί όλη η προϋπηρεσία των συναδέλφων μας από το Μάιο 2018 έως και Ιούνιο 2019 και να δοθεί η δυνατότητα στους συναδέλφους που για προσωπικούς λόγους δεν αιτήθηκαν πρόσληψης την προηγούμενη χρονιά, να συμπεριληφθούν στους νέους πίνακες.

Πλήρη εργασιακά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους συναδέλφους αναπληρωτές εκπ/κούς.

Να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές να δηλώνουν οριστικά μάθημα επιλογής, Ο.Π., τομείς και ειδικότητες μέχρι την έναρξη των μαθημάτων.

Ο τελικός καθορισμός των τμημάτων να γίνει μετά τη λήξη εγγραφών – μετεγγραφών και των οριστικών δηλώσεων των μαθητών που αφορά τα μαθήματα επιλογής, τις Ο.Π., τους τομείς και τις ειδικότητες.

Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, καθώς και όλα τα ολιγομελή τμήματα Ο.Π. και μαθημάτων επιλογής στα ΓΕΛ.

Να οργανωθεί από την έναρξη του σχ. έτους η λειτουργία της Π.Δ.Σ. και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας, σε όλα τα Σχολεία και για όλους τους μαθητές.

Να αρθούν οι περιορισμοί στην οργάνωση και λειτουργία προγραμμάτων Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών και Περιβαλλοντικών στα Σχολεία, με συνυπολογισμό των ωρών απασχόλησης σε αυτά, στο εβδομαδιαίο ωράριο των εκπ/κών.

Να προβλεφθεί σε κάθε Σχολείο λειτουργία γραμματειακής υποστήριξης, που να στελεχώνεται από «πλεονάζοντες» εκπ/κούς.



Για την συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ της 29/08 καθώς και για κάθε άλλη συνεδρίαση για προσωρινές τοποθετήσεις, δηλώνουμε πως:



α) Πρέπει να είναι εκ των προτέρων γνωστά και αναλυτικά τα κενά της Α/θμιας Εκπ/σης για το σωστό και δίκαιο προγραμματισμό των τοποθετήσεων. Είναι θετικό ότι ήδη η ΔΠΕ Έβρου δημοσιοποίησε τα κενά αυτά ( διαβάστε τα στο https://agonsysp.blogspot.com/2019/08/05-06-07-08-11-86.html ). Πάγιο αίτημά μας είναι όμως η κρίση και η τοποθέτηση των συναδέλφων της Β/θμιας που διατίθενται στην Α/θμια, να γίνεται μαζί με τους συναδέλφους της Α/θμιας, με μόνο κριτήριο τη μοριοδότηση.

β) Δεν αποδεχόμαστε τοποθετήσεις συναδέλφων σε επιπλέον από τρία Σχολεία.

γ) Στις τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου, υπάρχουν οι σχετικές υπουργικές αποφάσεις όπως αυτές αναφέρονται στο ενημερωτικό σημείωμα της ΔΔΕ Έβρου ( στο https://agonsysp.blogspot.com/2019/08/2282019.html ) που καθορίζουν τη διαδικασία, πιστεύουμε όμως ότι το κύριο κριτήριο θα πρέπει να είναι η μοριοδότηση των συναδέλφων.



Εξ αιτίας των παραπάνω δεν είναι δυνατόν να υπερψηφίσουμε τις προσωρινές τοποθετήσεις όλων των κατηγοριών. Θα συμβάλλουμε όμως με τις προτάσεις και τις θέσεις μας στη διαμόρφωση διαφανούς και δίκαιου πλαισίου τοποθετήσεων.



Κανένας μαθητής έξω από το Δημόσιο Σχολείο!

Σεβασμό στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και των οικογενειών τους!

Όχι στους εκπαιδευτικούς λάστιχο και στις απολύσεις αναπληρωτών. Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί ΤΩΡΑ!

Έβρος, 29-08-2019



Με συναδελφικούς - αγωνιστικούς χαιρετισμούς



ΚΟΥΣΙΝΙΔΗΣ XAΡΙΛΑΟΣ (ΧΑΡΗΣ) κινητό: 6937032925 και 6944838869 και e-mail: xkousini@gmail.com

ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ

ΠΥΣΔΕ Ν. ΕΒΡΟΥ και ΑΠΥΣΔΕ ΠΕΡΙΦ.ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ

ΔΕΜΕΡΔΕΣΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ κινητό: 6937271637 και e-mail: gdemeragon08@gmail.com

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΑΙΡΕΤΟ ΜΕΛΟΣ ΠΥΣΔΕ Ν.ΕΒΡΟΥ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΒΡΟΥ http://agonsysp.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: